•  טיול קיץ לחו"ל שווה

• מרכז: ברייטון
  • יצאתי בקיץ: 2010

עומר תשובה  (tshuva)

להתחיל אני לא יודע מאיפה אז ...

צליל כהן  (צלילי)

הייי (: (m) קוראים לי צליל ...

דניאל רונן  (דניאל רונן)

יום ראשון ה 11.8.2010 שש בבוקר, ...

רותם פרידמן  (רותם :))

איך אפשר לסכם שבועיים מדהימיםםם ...

עמית גלאי  (עמית(:)

היייי כולם! אז צריך לספר על ...

ג'ני ולדמן  (jenniush)

היי לכולם !!!  :P היום ...
להתחיל אני לא יודע מאיפה אז אני פשוט יתחיל מהטיסה

אני פחדן מטבעי ואני לא רואה תעופה בחקירה וזאת הייתה טיסה ראשונה לחו"ל (וגם מושלמת בתור פעם ראשונה)
אז אני ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש פחדתי אפשר לשאול את אוולין ומאיה ששיגעתי להן תשכל כי הן ישבו לידי(חיחיחיחיחי XD)

למרות שאני הרבה יותר פחדתי לפני הטיזה שפשוט אל על לקחו לי את המזוודות (הרגשתי עירום) אבל היה ממש צחוקים עדיין חחח ועוד לפני שהחוויה התחילה.

ובקיצור נחזור לטיסה שהדיילת הצליחה להרגיע קצת ואז ההמראה היתה מהירה וכיפית ובזכות קמפוס התגברתי על הפחד שלי מטיסות Smileys  למרות הלחצים הנורא מעצבנים באוזניים
הטיסה הייתה עם שירות מדהים ודיילות נחמדות Smileys

הגענו לאנגליה ( "צעד קטן לאנושות צעד גדול למרוקאי" ) חפרתי לליאן על זה שאני לא יודע אנגלית (דבר שהשתנה בצורה משמעותית אחרי הטיול)
והיא הריגעה ותמכה (כל המדריכים של קמפוס אחלה מדריכים רואים שבוחרים אותם בקפידה)

שהגענו לקמפוס עם האוטובוס (התפלאתי לראות שיש בו שירותים והוא בגודל של אוטובוס רגיל של ישראל)  בנסיעה מאוד נהנתי מהנופים המדהימים של אנגליה ושהגעתי לקמפוס אני חשבתי שזאת טירה כי ברייטון קולג′ זה קמפוס אדיייייייייייייר  יפהההה עם סנאים ושחפים (שאני הניצול היחיד מהלשלשת שלהם חיחיחיחי)

האוכל שם יותר טוב ממה שציפיתי (ואני עוד לא אכלתי בשר רק את האוכל הצמחוני שאמור להיות הרבה פחות טעים)

מהיום השני ועד סוף הטיול נהניתי כמו שבחיים שלי לא נהניתי (היה הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה יותר טוב ממה שציפיתי {ואני ציפיתי למלא !!!!!!!})

בימים רגילים שאין טיולים אפשר להנות מארוחות עם כל הסיבים התזונתיים שיעורים שאי אפשר להרגיש שאתה בבית ספר כי המורות מקסימות וכל שיעור זאת חוויה חדשה ודרך חדשה להכיר דברים חדשים עם שמחה בכל שיעור וכיףףףףףף גדול !!!!!!!!! פעילויות שנותנות אפשרות ללמוד אנגלית בדרך היעילה והמהירה ביותר וגם פשוט כיפיתתת ומהנה

בהפסקה שבין שני השיעורים אפשר להנות עם כל החברה מכל העולם (שדרך אגב תתפלאו אבל הישראלים הכי טובים באנגלית יותר מכל האירופאים {זה מה שקורה שכל סרט מדובבים ולא רואים עם תרגום[מה לעשות אירופאים ]})

בבית קפה נחמד בתוך הקמפוס המדהים ולהנות כולם עם כולם
(דרך אגב אני אישית למדתי אנגלית מחוץ לשיעורים יותר טוב כי באמת השתדלתי לדבר עם כולם רק אנגלית כי באמת באתי במטרה לחזור עם אנגלית טובה וזה גם התקיים בסוף)

והדבר שהכי כיףף בימים שהם לא ימי טיול זה האקטיביטיס (פעילויות לאלו שעוד לא טסו עם קמפוס לחוויה הכי כיפית שיש) שזה או טניס ו שחייה או כדורגל או כדורעף או בגמינטון או ללכת לחוף או ללכת לקניות בברייטון (הרבה יותר זול מהארץ חוץ מפירות לאלו שיקנו אוכל)  או ללאונה פארק שנמצא על הים שרוב לברייטון

והטיולים היו החוויות הכי כיפיות לטייל בפארקי שעשועים עם מתקנים שאי אפשר אפילו לדמיין(כמו רכבת ערים שעליתי עליה שיש בה שתי ירידות של תשעיםפ מעלות)
או ללכת למאדאם טוסו ומרוב שהדמויות שם אמיתיות זה כבר גורם לתחושת התרגשות ענקית שמצטלמים איתם
או ללכת לסיום לראות את הביג בן ואת בית הנבחרים וא הארמון של המלכה ולשיט מודרך ממש כיפי

לטירות מדהימות כמוו בסרטים ולנופים ופארקים מרהיבים ביופיים

והסיפור העיקרי שאני רוצה לספר זה שהלכתי לקניות כדי לקנות מתנה למטפלת של סבתא שלי(שאנחנו מאוד קשורים) והייתה לה יומולדת בדיוק ביום של הטיסה אז הלכתי לחפש לה מתנה עם ג′ני וגבריאלה מהקבוצה שלי בברייטון ומצאתי דוכן מאוד נחמד של תכשיטים אז אני ניגשתי ושיגעתי תמוכרת עד שמצאתי שרשרת שתתאים לה ובגלל המכירים שהם מאוד זולים ביחס לארץ אז רציתי לקנות לה טבעת והתייעצתי עם המוכרת והיא הייתה מאוד אדיבה המוכרת הכי הוגנת שראיתי ועברתי איתה טבעת טבעת לפי אלו שראיתי שמצאו חן בעיני והגעתי לטבעת שממש התלהבתי ממנה ואפילו שלי היה נראה שזה מחיר בריצפה לטבעת כזאת יוקרתית המוכרת התחילה לעשות הצגה ממש מצחיקה קודם כל היא אמרה "i am not going to let you bye this ring cause it is foolish expensive " ואחר כך היא התחילה לשלב פנטומימה שזה היה ממש ממש מצחיק כי היא אמרה
"and when you will give it to her she will..." ואז היא שמה יד על הלב וחיכתה את התגובה שלה ועשתה פרצוף נבהל ואז היא כזה אומרת"cause she will think you ask her to be our wife and when she will oppen it she will fall on the ground"
והיא אמרה את זה מהר תוך כדי שהיא מחכה את התגובה שלה שוב ועושה את עצמה כאילו היא נופלת על הריצפה, ואת כל זה היא עשתה ממש ממש מהר בצורה הכי מצחיקה שיש היא קרעה אותי מצחוק

היא הייתה באמת האישה הכי נחמדה וחמודה שפגשתי שם  מוכרת כל כך הוגנת ואדיבה.

אני נהנתי הרבה הרבה הרבה יותר ממה שציפיתי
לא היה רגע אחד שישבתי חסר מעשה או משעוממם לא היתה שנייה של ביאוס או תסכול אני בחייםם לא אתחרט שבחרתי בקמפוס

זה היה הטיול הכי טוב ומהנה שהיה לי בחיים ובכל הזדמנות אני יעשה את זה עוד פעם ועוד פעם בלי  שזה ימאס עלי.

זאת היתה הטיסה הראשונה לחול המושלמת והרבה יותר טובה ממה שיכולית לצפות אי פעם בחיים שלי

אני אהבתי גם שחזרתי עם חברים מכל העולם וחברים מדהימים

אני לא אשכח את זה בחיים

(ושתהיו בעניין מרוב שהתלהבתי משם חזרתי עם 700 תמונות בלי לשים לב אפילו ) וכל תמונה מושלמתתתתתתתתתתת ומדהימהההההה

אנשים תטוסו עם קמפוסססססססססססססססססססססססססס

הטיול הפך אותי לבנאדם יותר טוב ושמח :)

SmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileys

הייהה פשוט נדיייייייייייררר מרהיב יפה כיפי ההפך הגמור ממשעמם והפירוש למילה שלמות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ואני פשוט דורששש!!! מכל מי שיש לו הזדמנות תטוסוווווווו לסאמר סקול עפ קמפוס שווהההההההההה כללללללללל אגורההההההה   (אהה סליחה שווווה כל פניייייייייי חיחיחי XD)

שלכם עומר תשובה
SmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileys

(דרך אגב אם שכחתי משהו לספר מהטיול לא משנה מה זה דבר הכי קטן זה לא אומר של נהניתי בוו אז אם במקרה שכחתי משהו לא מנה מה זה אז שתדעו שגם מהדבר הזה מאוד נהניתי !!!!!!!!!!!!!!!!!!)