• 1 -  summerschool שולט

avia

• יצאתי בקיץ: 2010

אביה עבדי  (avia)

השנה יצאתי לסאמר סקול בקיימברידג′! ...

רותם בן אשר  (רותמיקו)

טוב... אז הגעתי למסקנה שאני ...

נופר בוזגלו  (נופר בוזגלו)

אז ככה . . . . .   זה ...

עדן ורדי  (פיצקי ;))

מאיפה להתחיל בכלל ? השבועיים ...

אלה פורטנוב  (אלה (:)

השבועיים האלה היו השבועיים ...

לינוי סבג  (לינוי)

אי אפשר לסכם את השבועיים ...
השנה יצאתי לסאמר סקול בקיימברידג′! פעם ראשונה והיה ממש כיף פשוט אני לא אשכח את החוויה הזאת לעולם !!!
אני מאוד עצובה שנגמר
האנשים בקבוצה הישראלית מצחיקים נחמדים ואין עליהם :]

האנשים מחו"ל באמת חברותיים וקל להתחבר אליהם כי אפשר לדבר על הכל במיוחד ללמוד את השפה שלהם ואת המנהגים שלהם בארץ שלהם
הגיעו אנשים מסין,פורטוגל,ברזיל,הונג קונג,ערב הסעודית,צרפת,מקסיקו ועוד מלא =]

אז טסנו לנו 4 שעות לאנגליה [ טיסה שעברה לי מהר מאוד ! ]
היום הראשון היה מעייף וקשה והתרוצצנו שם הרבה [ טוב אין מה לעשות,רק הגענו לשם והיו הרבה סידורים ]

יום שני אני חושבת שהיה לנו מבחן רמה [ממש קל חוץ מקטע השמיעה.
לא כל כך קל להבין מבטא בריטי ועוד בטייפ!] ואז כולם שובצו לכיתה שלהם ברמה [ נראה לי היו 6 רמות ] ובכיתות היה סך הכל נחמד כי שיחקנו די הרבה משחקים באנגלית. בכל כיתה היו איזה 3 ישראלים והרבה מחו"ל !

אח"כ היינו הולכים לקבוצות שונות שהיו לפי צבעים שבהן עשינו פעילויות כמו ללכת לשוט בנהר, יצירת חולצות,פינג פונג, משחקים וכו′. גם שם היו חלק ישראלים וחלק מחו"ל.

מה שהיה ממש טוב זה שכל יום לימודים היו נותנים לנו להסתובב חופשי מ 4 עד ארוחת הערב ב 6 בעיר קיימברידג′ [ עיר פשוט מדהימה ויפה שכיף לטייל בה ] והיינו עושים בעיקר קניות והיו המוןןן סיילים אני קניתי מלא נעליים וג′ינסים בזול ! גם הייתה חנות מדהימה רק לממתקים שהיינו קונים ממנה הרבה.

אח"כ היינו הולכים לזמן חופשי גם היו מחשבים עם אינטרנט והכל שיכולנו להיות בהם. בערב היו פעילויות בעיקר דיסקו וערבי כשרונות וערב של התאילנדים אם אני זוכרת נכון.
אה גם החדרים היו ממש יפים !

האוכל בבוקר היה סבבה, בצהריים לא משהו ובערב דווקא נחמד אפילו היו קינוחים שתמיד כולם היו חוטפים :)

בסופי השבוע היינו הולכים לטיולים לכל היום שהיה ממש כיף. הלכנו למלא מקומות כמו מדאם טוסו [ היה צפוף אבל כיף מאוד להצטלם עם כל המפורסמים שאתה אוהב ] והארמון בלונדון, הבית של שייקספיר [ בסוף הסיור אפילו עשו לנו הצגה בחצר ], טירת וורוויק, העיר ELY ועוד...

קנינו מלא [ לא היה מקום במזוודה ! ] והיינו מרוצים.
ביום האחרון היה מבאס כי כולם נפרדו ולא רצו לעזוב את השגרה שהתרגלנו אליה למשך שבועיים וזה היה ממש מוזר לחזור הביתה והתגעגענו מיד אחרי שעזבנו.

גם המדריכים רועי ואילת היו הכי טובים שיש מצחיקים וכיפיים ועוזרים ואחראים מאוד פשוט אין עליהם. באמת לא היה אותו דבר בלעדיהם!Smileys

אני ממליצה לכולם ללכת לחווית הסאמר סקול במיוחד בקיימברידג′ כי זאת לא חוויה ששוכחים וזה באמת כיף להכיר ילדים מהארץ ומכל העולם שבחיים לא  היית פוגש בלי הסאמר סקול, זה באמת שווה את זה.