נוי :)

• יצאתי בקיץ: 2009

נוי ברגר  (נוי :))

מאיפה אפשר בכלל להתחיל?  ...

מאיה גננזי  (מאיה)

טוב אז ככה.. אם היו מבקשים ...

אופיר אוחנה  (אופירי)

Summer School Dream! 2009 ...

ירדן חבר  (ירדנוש:))

טוב...אין לי מושג אפילו מאיפה ...

חן אורן  (חן אורן)

טוב אז קודם כל אני רוצה להגיד ...

נוי זנדברג  (נוי :])

ווואווו באמת שאני אפילו לא ...

מאיפה אפשר בכלל להתחיל?

השנה הלכתי בפעם השניה לקיימברידג', ובפעם השלישית לסאמר סקול! אפילו שחזרתי לאנגליה שוב ושוב, ואפילו שהייתי פעמיים באותה עיר, לא יכלתי להשתעמם לרגע! כל פעם הייתה כל כך שונה וזה רק הלך והשתפר!   כשהגענו למרכז קלייר קולג', התחלתי לבכות מהתרגשות! נזכרתי בכל החוויות משנה שעברה ולא האמנתי שאני שוב בקיימברידג'! שאני שוב אראה את החברים משנה שעברה שקבעתי איתם להיפגש שוב!!!!

נכנסנו כל הקבוצה, שכבר הספיקה להתגבש בטיסה ובזמן הנסיעה באוטובוס, והתחלנו בצ'ק אין עם המזוודות והכול... זה הרגיש כמו חלום! פתאום ראיתי חברים שלי מהולנד, גאורגיה ואפילו המדריכים מאנגליה שלא חשבתי שאני אראה שוב אי פעם אחרי שנה שעברה!!!! ברור שבכיתי מהתרגשות במשך כל הזמן הזה והיה לי ברור שאני הולכת לנצל כל שנייה מהשבועיים האלה עד הסוף!! לא משנה מה!!!!

עלינו לחדרים מהר, החלפנו בגדים ומיד ירדנו לטייל בקמפוס, אני ומאיה שהייתה איתי גם בפעמיים הקודמות הראנו לחברים החדשים שלנו את המקום והעלינו זכרונות .. המקום השתנה מאוד! דיברנו עם החברים שלנו משנה שעברה וגם הכרנו כל כך הרבה חדשים.. מונצואלה, ספרד, פורטוגל, ברזיל, טורקיה, הולנד, בלגיה ואפילו מארצות ערב!

אחד הרגעים המרגשים היו כשפגשתי את ניק, המדריך הבריטי ההורסססס שהיה שם גם שנה שעברה! כל כך התרגשתי וקפצתי עליו ישר! לא האמנתי שזה קורה לי, שזה באמת אמיתייי!!!!!!   Smileys

הקבוצה הישראלית הייתה מדהימה, ונוצר קשר פשוט לא יאומן בין הישראלים לפורטוגזים וגם נורא התחברנו עם הברזילאים! לא חשבתי שבחיים שאני אני אכיר כל כך הרבה אנשים מכל כך הרבה מקומות, ובטח שלא כל כך מהר!

אחרי שלוש פעמים בסאמר סקול, באמת שהרמה של האנגלית שלי ושל החברה שהייתה איתי כל השנים ממש ממש גבוהה ושוטפת! אין דבר יותר טוב מזה לשפה! וזה גם משפר את הכישורים החברתיים והביטחון העצמי מאוד!

גם המצאנו עוד שפה משלנו.... מל"מ! מנ"ל!  מכ"מ! :P

הטיול הזה הרגיש כמו חיים שלמים דחוסים בשבועיים! חברים חדשים מכל העולם, קצת לימודים, מסיבות, טיולים, ריבים ופיוסים, מחלות (!!!) , אהבות ואכזבות.... וכמובן הפרידה בסוף שמלווה בהמון בכי .. לפחות אצלי בשלושת הפעמים.. אני אסירת תודה על זה שיש לי את האפשרות לחזור לסאמר סקול כל כך הרבה פעמים!

אין לי בכלל מילים לתאר את המדריכות שהיו פשוט כמו חברות שלנו! הן טיפלו בכולם בצורה מדהימה, בילדים שלא הרגישו טוב (מה לעשות שקר באנגליה..) ובכלל בכל בעיה שהייתה לנו!!!

חוץ מהרמה של האנגלית, כל פעם אני מתחברת עם כל כך הרבה אנשים ועד עכשיו אני שומרת על קשר עם ילדים משנה שעברה- כמו למשל ילד מלבנון שהתחברנו איתו מאוד וחזר גם השנה... רק אחרי שעזבנו! לא נורא... החוויות האלה נתנו לי המון ואני באמת לא יודעת איזה בנאדם הייתי עכשיו בלי זה..

אני הכי מתגעגעת בעולםםםם וברור שניפגש שנה הבאה!! אני לא יכולה לצאת מזה... התמכרות =)