• סאמרקאמפ כל שנה

• מרכז: Y Country Camp
  • יצאתי בקיץ: 2008

רון רון  (רון רון)

שלום אני רון אני בן 13 וחצי ...

נועה לורבר  (נועה לורבר [:)

שלום קוראים לי נועה לורבר ...

שלום אני רון אני בן 13 וחצי והשנה הייתי במחנה הקיץ YCC שזה המקום הכי כיף שיש המון פעילויות חברים חדשים ומדריכים מצחיקים

הטיול התחיל עוד בשדא התעופה הכענו קיבלנו את הכרטיסי טיסה שלנו והלכנו לכיוון המטוס בטיסה היה שיעמום אף אחד לא הכיר את השני והיה משעמם

איך שנחתנו בקנדה באו 2 אוטובוסים של המחנה לאסוף אותנו באחד שמו את המזוודות שלנו ובשני שמו אותנו לקחו אותו למקום שקוראים לו PITA PIZZA אכלנו פיצה כשרה והמקום מנוהל על ידי ישראלים דתיים.

כשהגענו למחנה נתתו לנו הרגשה שאנחנו בבית ואוהבים אותנו שם ושמחים שהגענו,המנהל ועוזריו דיברו איתנו באנגלית וגם בעברית ואז חילקו אותנו לקבוצות  אני הייתי בקבוצה שנקראת SUMMIT BOYS אני ועוד 3 ישראלים חלקנו ביחד אוהל האוהלים שם גדולים עם מיטות שאפשר לישון  בהם אחרי זה הראו לנו מי המדריך שלנו ואז הלכנו לישון.

ביום השני קמנו מוקדם ויצאנו להסתובב במחנה לראות את הכל פגשנו כמה ישראלים ובמהירות התחברנו עם כל הישראלים והקנדים . חילקו אותנו לBANK שזה קבוצה היינו בקבוצה 4 ישראלים ו5 קנדים אני שחר פז אופיר-גייסון איתן אורן אורל ומטיו. הקנדים מאוד נחמדים והתחברנו מאוד...

לי היה קשה במחנה בהתחלה כי לא הבנתי כלום פשוט כלום אבל די מהר קלטתי את השפה ועכשיו אינ כבר מדבר טוב ...

כל יום היינו קמים בבוקר והיינו הולכים לרקול שזה ביניין ממוקם קרוב לאוהבלים שלנו עם יש בעיה או משהו הולכים לשם יש שם אוכל  וגם יש שם כמה מדריכים שיושנים שם.
כשהיינו קמים היו עושים לנו בדיקה שאנחנו כל הקבוצה שם ואז הולכים לחדר האוכל היו לנו משחקים מגניבים כאלו ומשמפסיד מנקה את השולחן .

היינו מקבלים כל יום סדר של פעילויות מהנות
היו כאלו פעילויות טניס שחייה כדורסל הוקי סקי מים גלשנים צילום אומנות ועוד המון פעילויות מהנות התשלום על המחנה היה שווה כל דולר כל דקה הייתה שווה מאוד!!!

יש דברים מאוד מגניבים בקנדה כמו למשל יורד גשם ויש 30 מעלות חחח.... עברנו פעילות מגניבה מאוד 2 חיילי צה´´ל העבירו לנו פעילות צבאית היינו צריכים ללכת בחושך בעצים ולהיכנס לבית ולתפוס 2 "שודדים"
לקחו אותנו לפארק מים ענקי יותר טוב ממשיש בכל ישראל גדול ומהנה ואז הלכנו לשופינג חח.. לקחו אותנו למין שדרת חנויות כזאת עם בתים צבעוניים

היה גם פעילות של כל המחנה חילקו אותנו לשחור ולבן את כ-ו-ל-ם כל המחנה והיה ממש כיף בסוף השחורים ניצחו ואני הייתי בשחורים =]

ביום האחרון נפרדנו מכולם ארזנו מזוודות והיינו צריכים להיפרד היה קשה היו כאלו שבכו מאוד אני מתגעגע לחברים הקנדים מאוד

היינו בדרך לשדה התעופה כולם עייפים מאוד  חזרנו לארץ והיה גם מאוד כיף לפגוש את המשפחה

תאמינו לי ש-ו-ו-ה לכם לטוס למחנה הזה דרך CAMPUS הם חוסכים לכם המון כסף  זהו זה הסיפור שלי עם תרצו תוכלו לראות תמונות מהטיול בקנדה