• הביג בן לא כזה גדול... P: -  סאמר סקול בפולמר שווה

• מרכז: פולמר גריינג′
  • יצאתי בקיץ: 2008

בר וורובל  (ברברה XP)

כל כך מוזר לי לחזור לכל החוויות ...

רעות קדמון  (קדמונה ^-^)

סאמר סקול 2008.. אני עדיין לא ...

כל כך מוזר לי לחזור לכל החוויות שהיו לי בחופש, הכל כל כך טרי אבל עם זאת נראה כאילו עבר זמן כל כך רב מאז... אני מתגעגעת ממש לכל דבר באנגליה! מהמורים והחברים ועד אפילו למשקה אחד שאהבנו לשתות...(אואזיס תפוזים שולט!!!) לטיסה לאנגליה הגעתי עם הרבה חששות, באתי יחד עם דנה חברה שלי אך בכל זאת פחדתי להרגיש לבד ולא להסתדר משום שאני דיי ביישנית.  בשדה התעופה היו ילדים שפגשתי במפגש ההיכרות של קמפוס, ילדים שלא היו בו וגם המדריכה החייכנית והחמודה שלנו- רוני. הסאמר סקול שהתחיל בבכי להורים בטלפון, רעב... (ועוד כל מיני תיאורים שיגרמו לילדים לא לרצות לטוס לסאמר סקול)  הפך להרפתקאה הכייפית ביותר בחיי! התחברתי עם בנות מקסימות ועם עוד ילדים מארצות שונות (תורכיה, צרפת, רוסיה, איטליה וגאורגיה). כל מקום שהיינו בו נראה לי כאילו היה לקוח מתוך אגדה! טירת ווינדזור היפייפיה, אוקספורד המהממת, נוף חוף ברייטון המקסים וכמובן לונדון המשגעת! החוויה הכי מדהימה שהייתה לי באנגליה הייתה המחזמר we will rock you שהלכנו אליה. המחזמר מבוסס על שירי קווין ואני, תמיד כשהיו מתנגנים שירי קווין ברדיו באוטו, הייתי מבקשת להעביר תחנה...אבל במחזמר הזה הדעה שלי לגמרי השתנתה! השירים של קווין השתלבו  מצויין עם עלילה סוחפת וריקודים ממש יפים ואפילו הצלחתי להבין הרבה בדיחות למרות המבטא הבריטי..   בטיול הספקתי לעשות עם החברות הרבה שופינג, צחוקים וגם קצת פאדיחות איך לא... הפאדיחות הכי מצחיקות שעשינו היו באוקספורד ובלונדון; באוקספורד טיילתי עם רעות ושמנו לב לנער דיי חתיך P:  שניגן בגיטרה ונורא רצינו לצלם אותו אבל לא היה לנו אומץ, אז עברנו לידו בפעם הראשונה, נתתי לו כסף והוא חייך אליינו, וכאשר עברנו אותו רעות אמרה לי שהיא גם רוצה לתת לו כסף ולצלם אותו אז המשכנו ללכת קצת ואז הסתובבנו ו(בפעם השנייה) הגענו אליו ורעות נתנה לו כסף ועברנו אותו למרות שהיא רצתה לצלם אותו- וככה עברנו אותו כמה פעמים (בלי לתת לו כסף- יש גבול!) עד שתפסנו אומץ וסוף סוף הצלחנו להשיג תמונה שלו (: אבל יצאנו פאדחניות...התמונה שלו מופיעה בעמוד שלי למקרה שתרצו לראות במי מדובר P: כשהיה לנו זמן חופשי בלונדון, נכנסו כמה חברות לקניון והתפצלנו, אני הייתי עם רעות (שותפתי לפאדיחות) ועם אופיר ופשוט הלכנו ודיברנו לנו עד שהגענו לדוכן שמכר מוצרים קוסמטיים וניגש אלינו אדם חביב (מידיי) וניסה למכור לנו מהמוצרים. אני כמובן, לא הבכתי את עצמי לאחרונה אז החלטתי לחקות אותו בעברית משום שדיבר מצחיק. הוא שאל אותנו באנגלית מאיפה אנחנו ואנחנו בשיא ההתלהבות אמרנו לו שאנחנו מישראל. פתאום הוא השתתק והסתכל עלינו במבט המום ואנחנו היינו בטוחות שהוא אנטישמי או משהו כזה ונבהלנו. פתאום הוא אמר "מה מישראל?!"  וצעק לחבר שלו "משה! הבנות האלה מישראל!" ממש ככה- בעברית. אני רציתי למות במקום אבל הוא מסתבר שכנראה הוא לא שמע שחיקיתי אותו (איזה מזל!) ובסוף הסתבר לנו שמוצרים היו מוצרים של ים המלח (!) חחחח אני כל כך הייתי עצובה כשהטיול התקרב לסיומו, אני מתגעגעת גם לילדים מכל העולם, גם למורים ולמדריכים של ardmore (וגם למייק ולוויל שלא היו מורים אבל בכל זאת היה להם חלק גדול בכייף שלנו )וגם בכלל ליופי של אנגליה ולמזג האוויר הכל כך נעים...(אני ילדה של גשם P: )        אני ממשיכה לשמור על קשר עם החברות שלי משם, ומי יודע, אולי יום אחד ניסע כולנו שוב לאנגליה (: