• רוב הקבוצה ועוד כמה  -  summer school שולט

ימה [:

• יצאתי בקיץ: 2008

ים קובץ´  (ימה [:)

היי, אני ים ואני נסעתי לסאמרסקול ...

אביב בן-דב  (צבי)

שלוםםקוראים לי אביב או צבי-צב ...

קרן עבד  (קרן מדריכה סוג ג´)

שלום!!! טוב אני אתחיל מזה ...

שירה חיון  (חיון=])

קיימברידג´ 2008 מחזור ראשון ...

שירה מטלון  (שירה =])

היי..  אני שירה מטלון ...

שי לי פדידה  (שי לי)

היי אני שי לי והייתי כבר פעמיים ...

היי, אני ים ואני נסעתי לסאמרסקול בקיימברדיג´ ב-2008.

מחזור ראשון [:

קמתי בבוקר של הנסיעה, לחוצה ומתרגשת, ואחרי כמה שעות שנראו כמו נצח, סוף סוף נסעתי לשדה תעופה.
הגעתי לשם ופגשנו את המדריכות שנתנו לי מדבקת שם ומין סרט לשים על המזוודה כדי שנדע של מי מהקבוצות שיצאו באותו יום המזוודה.
נפרדנו מההורים, עברנו את כל הבדיקות הבטחוניות ועלינו למטוס.
המטוס המריא ורוב הטיסה לא דיברתי עם אף אחד, בעיקר שמעתי מוזיקה ואז לקראת הנחיתה הילדה שישבה לידי, רוני, התחילה לדבר איתי ומאותו הרגע כל הזמן הסתובבנו ביחד וגם ביקשנו להיות באותו חדר. ^-^

כשסוף סוף נחתנו באנגליה נורא התרגשתי וכשהגענעו לבדיקות הבטחוניות רוני ואני כל הזמן אמרנו כמה מנומס ושקט פה כי שם, לא כמו בארץ, לא היו דחיפות וצעקות, רק תור מסודר ושקט של אנשים בדרך לבדיקת דרכונים.

יצאנו מהבדיקות ועלינו לאטובוס בדרכינו לקיימברידג´.

הגענו לקיימברידג´ בסביבות 11 בלילה ועד ששסיימנו את כל ההכנות היה כבר לפחות 1 X___X

למחרת היה לנו יום הכרות עם הצוות וגם היה לנו את המבחן שקובע את ההקבצות.
בערב של אותו לילה לקחו אותנו לדיסקוטק והיה שם ממש ממש ממש כיף. [:

ביום שלאחר מכן היה היום הראשון בכיתות וגם, היום הולדת שלי. [:
בבוקר כשכולנו נפגשנו בשמונה בבוקר נועה וחופית (המדריכות הכי הכי!!) אמרו לכולם שזה היום הולדת שלי וכל היום לא הפסיקו להגיד לי מזל טוב. [:
בערב היה לנו קריוקי ואני ורוני לא ממש רצינו ללכת אבל נועה וחופית אמרו לנו ללכת ואיך שנכנסתי לשם השיר ששרו בקריוקי הפסיק והתחילו לשיר לי "היום יום הולדת" בעברית, אנגלית, פורטוגזית, ועוד כמה שפות שלא הכרתי. XD
הביאו לי עוגה וכיביתי את הנרות, זה היה יום הולדת בלתי נשכח.

בשבועיים האלה היו לנו המון טיולים ללונדון, אילי (עיירה), ברייסטון (עוד עיירה XD) והיו לנו המון המון יציאו לעיר בקיימברידג´ לשופינג.

אין לכם מה לדאוג לגבי עם מי תתחברו כי אם לא תתחברו עם אנשים ישר ברחבי הקמפוס, יצא לכם להכיר בכיתות שלכם חברים, ובכיתות של חברים שלכם.

אני מציאה לכולם ללכת לסאמר סקול, זאת באמת חוויה בלתי נשכחת והכי כיפית בעולם.