•  -  מחנה קייץ בחו"ל שווה

• מרכז: קיימברידג′ קלייר קולג'
  • יצאתי בקיץ: 2008

ענבר שדה  (ענבר (:)

היי קוראים לי ענבר ואת הקיץ ...

אביב בן-דב  (צבי)

שלוםםקוראים לי אביב או צבי-צב ...

שירה חיון  (חיון=])

קיימברידג´ 2008 מחזור ראשון ...

קרן עבד  (קרן מדריכה סוג ג´)

שלום!!! טוב אני אתחיל מזה ...

שי לי פדידה  (שי לי)

היי אני שי לי והייתי כבר פעמיים ...

ים קובץ´  (ימה [:)

היי, אני ים ואני נסעתי לסאמרסקול ...

היי קוראים לי ענבר ואת הקיץ שלי ביליתי בקיימברידג´ [הוא לפחות שבועיים ממנו] ואלה שבועיים שבחיים אני לא אכח ! זו חוויה מדהימה ביותר שאפילו עכשיו כשאני כותבת את זה כולי צמרמורת וגעגועים מטורפים !

הסיפור שלי התחיל עוד שנה שעברה, בקיץ שבין ז´ לח´. ממש רציתי לטוס לסאמר סקול או לסאמר קאמפ אבל נזכרתי מאוחר מדי ולא הספקתי להירשם אז החלטתי לטוס השנה.. באתי להירשם ולפי התאריכים שיכולתי הייתי צריכה לבחור בים ריק´ לבין שייפליק לפין קיימברידג´.. בהתחלה בחרתי את ריק´ כי בקיימברידג´ היה מלא.. יום אחרי שנרשמתי אבא שלי הודיע לי שהוא רשם אותי לקיימברידג´ כי התפנה מקום ( : אז זרמתי.. :P

באתי לבד לא עם חברה.. אמרו לי שיותר כיף לבוא לבד ומי שאמר לי את זה צדק ב200% ! הכרתי אנשים לפני זה במסן ודיברנו שעות על גבי שעות ועשינו מלאא ועידות והיה מצחיקק אעשש : ) ואז הגיע המפגש קבוצה.. ואז באמת כבר הבנתי שזה מתקרב ושאשכרה עוד 10 ימים מהמפגש אני אשכרה טסה לסאמר סקול, לקיימברידג´ ! אחרי שהסבירו לנו על הסאמר סקול בכללי וכל קיימברידג´ בפרט יצאנו כל הילדים החוצה עם המדריכות והיה כזה שווה ! : ) המדריכות שלנו היו באמת מדהימות!! נועה וחופית ! דיברנו ושאלנו שאלות [יותר נכון אני שאלתי את כולן :P] ואממ זהו.. זה התקרב..

ואז... אחרי 10 ימים מצאתי את עצמי אורזת מזוודה [ענקית !] ונוסעת לשדה תעופה ! הגעתי והיו שם כל הילדים ודיברנו והיה מצחיק :) עברנו בדיקה בטחונית [סוג של מזורזת] אבל לא נשאר זמן לדיוטי פרי [:(} אבל שרדנו : ) ואממ לינו למטוסף.. במטוס עשינו רעש וקראנו מכתבי טיסה והדיילים לא הפסיקו להתעצבבן עלינו : ) היה שווה ברמות מטורפות ! ועכשיו בקצרה.. הגענו לאנגליה, עשינו פדיחות, הצתלמנו עם אנשים יפים, הגעננו לקמפוס, דיברנו אנגלית, אכלנו ארוחת שקית, הכרנו בקטנה את האחראים, קיבלנו חדראים, הלכנו לישון, קמנו בבוקר, הלכנו למבחני רמה, הסבירו לנו על המקום ועל האנשים, חולקנו לכיתות, מהיום השני התחלנו ללמוד [מורים משוגעים ברמות מטורפות !! חח שרה פיסת בד ;) ], יצאנו לטיולים, לפעילויות, למלאא קניות, לאכול במקדונלדס, התחלנו עם כל בן אדם שני, התחברנו על כל הקמפוס, התאהבו בניק 33>>>, פחדנו מרוחות, עשינו ערבי שינה מטורפים, יצאנו לשיט, אכלנו במסעדת הוליווד ועוד מלאא... !!

קיצר.. זו הייתה החוויה הכי מדהימה שהייתה לי בחיים וברור שאני חוזרת לשם שנה הבאה !! :)

אוהבת ומתגעגעת כל כך כל כך כל כך ! -ענבר-

נ.ב. קושקושיםם !!! נפילה ; )