נטלי

נתלי בר-לב  (נטלי)

היי קוראים לי נטלי ...

בר פרילינג

הייקוראים לי בר והשנה יצאתי ...

דנה מאור

היי אני דנה,טסתי השנה למדריד, ...

טל פרי

אני טל פרי השנה פעם ראשונה ...

אמיר עומר  (אמיר)

שלום שלום  קוראים לי ...

רותם בלקר  (רותם)

אני רותם, אני בת 15 ויצאתי ...

היי קוראים לי נטלי ברלב וזאת השנה השנייה שלי שאני יוצאת לסאמר סקול מקמפוס, שנה קודמת טסתי ללונדון והשנה למדריד.

הגענו לשדה התעופה וכבר שם התחלנו להכיר את כל הילדים ובמיוחד במטוס, נחתנו בספרד ונסענו למרכז במדריד, יום למחרת כבר כל הילדים מארצות אחרות  התחילו להגיע והיה איתם חיבור ענק שלא חשבתי שיהיה ועד עכשיו אני שומרת איתם על קשר ומדברת איתם.

באותו יום חילקו את כולם לפי קבוצות גילאים ובקבוצות עושים פעילויות בצהריים ובערב במשך כל השבועיים וגם שם אתה מכיר את כולם, אחרי זה היה לנו מבחן דיבור וכתיבה כדי לדעת באיזה רמה לשים אותך, השיעורים שם הם לא כמו שיעורים בבית ספר שם הם השיעורים הכי מצחיקים וכיפיים בעולם ועושים מלא משחקים וזה עובר ממש מהר.

הפעילויות אחר הצהריים היו: בריכה, פארק חבלים, פאק מים, לונה פארק, אצטדיון של ריאל מדריד, מסיבות, שופינגגגג ועוד אלף ואחד דברים...
הארוחות שם היו מזעזעות אבל היה שם בית קפה קטן במתחם שהציל אותנו ושם בדרך כלל אכלתי אבל גם זה מגניב לנסות מאכלים חדשים שאתה לא רגיל לאכול בבית.

החדרים שם היו חדרים לבד אבל החדרים כי מפנקים שיש.
בסוף השבועיים היה ממש קשה לעזוב את המרכז ולהפרד מכולם, בחיים לא חשבתי שאני ככה אתחבר לילדים ולמדריכים במעט זמן.

זאת החוויה הכי מטורפת שהייתי לי ואני ככ רוצה עכשיו לחזור לשם ואני ממליצה לכולם ללכת לשם, הכרתי שם מלא חברים ואני בטוחה שנמשיך לשמור על קשר לתמיד.