מאיה בר-לב  (מאיה )

היי, קוראים לי מאיה, אני בת ...

זוהר בוטבול  (זוהר)

אני רוצה לספר לכם על השבועיים ...

גאיה אסלן  (גאיה)

מה כבר אפשר להגיד על המסע ...

נטלי לייטמן  (נטלי)

אז איך להתחיל, קוראים לי נטלי ...

ליאור גרינשפון  (ליאור)

אני רוצה לספר לכם על שבועים ...

נועם אלמי

נפגשנו בנתבג ולא הכרנו אחת את השניה, ממש התביישנו לגשת ולדבר, בטיסה הארוכה הכרנו אחת את השניה ובניו יורק כבר נחתנו מגובשות.  כשנחתנו לא הצלחנו לעכל שאנחנו נמצאות בניו יורק. הגענו לאוניברסיטת סיינט פיטרס ...

היי, קוראים לי מאיה, אני בת 13 מהוד השרון,
ואני רוצה לספר לכם על השבועיים המדהימים שהיו לי בניו יורק!

זאת השנה השנייה בסאמר סקול של קמפוס, וזה כל כך שונה מהפעם הקודמת...

נפגשו בנתבג מאוד לחוצות אך מתרגשות. נפרדנו מההורים, עברנו את כל הבדיקות
(שלקחו קצת זמן) והגענו לדיוטי פריי.

בדיוטי פריי הסתובבנו בין החניות השונות והתחלנו לדבר ולהתחיל להכיר אחת את השניה.
אחרי שקנינו מלאאאא ממתקים לטיסה עלינו למטוס ולא ידעתי לאיזה חוויה מדהימה ומושלמת אני טסה!

נחתנו בשדה התעופה JFK ואחרי נסיעה קצרה הגענו לאוניסרסטית סיינט פיטרס! נתנו לנו את המפתחות לחדרים, הייתי מאוד עייפה שמייד הלכתי לישון.

למחרת, עשינו מבחן (כדי שידעו לאיזו רמה לשבץ אותנו) ועשו לנו סיור במקום.
האוניברסיטה מדהימה! יש שם בריכה, מגרש כדורסל ענקי וחדר משחקים הכולל - פינג פונג, אקס בוקס, שולחן סנוקר ועוד!
ביום השלישי שיבצו אותנו לשיעורים, בכיתה שלי היינו שתי ישראליות, סינים וצרפתים.

בשיעורים דיברנו על ההבדלים בין המדינות, בנינו תפריט ותכננו את הטיול הבא שלנו, וכמובן שהכל היה באנגלית!

עבדנו בקבוצות מעורבבות עם הסינים והצרפתים והיה מטורף!

היום השלישי שלנו היה היום הראשון במנהטן, אחרי השיעורים הלכנו בפעם הראשונה לסאבווי!

אחרי נסיעה קצרה הגענו (בפעם הראשונה) למדיסון סקוור גארדן.

יש שם משחקי הוקי, איגרוף, כדורסל ועוד! אחרי הסיור המעניין הלכנו להרולד סקוור, ששם היו חניות מגוונות (וענקיות!) ומסעדות טעימות.
אחרי שהסתבבנו חזרנו לאוניברסיטה עם מלא שקיות מהשופינג שעשינו שם! ביום הרביעי הגענו לסנטרל פארק! שם בהתחלה ישבנו והתפעלנו מגודל הפארק. אחרי זמן רב התחלנו להסתובב שם והיינו המומות מיופיו.

אחרי בערך שלוש שעות חזרנו לאוניברסיטה ואכלנו ארוחת ערב הכוללת פסטות, פיצות ועוד. ביום החמישי היה יום קפוא! (באמת אין לי מושג איך זה קרה כי ביום לפני היה יום חמים, אבל היה יום קפוא) בזכות הגשם שירד, הלכתי לשחק פינג פונג (עם הסינים) בחדר משחקים והיה מדהים!

ביום השישי התחלנו את השיעורים כרגיל, הפעם למדנו המון בגרמר, ודיברנו על התרבויות השונות.

בצהריים נסענו לגריניץ' וסוהו. בגריניץ' הצטלמנו מלא על רקע הביניין של הסדרה "חברים" ובסוהו הסתובבנו ונכנסו לחנות ממתקים ענקית! (שאני רציתי לקנות בה הכל!) ליום למחרת לא היום לימודים!!! (כי זה היה יום שבת)

נסענו לגשר ברוקלין הארוך ,לליטל אייטלי ולצ'יינה טאון.
בהתחלה הגענו לצ'יינה טאון שהסתובבנו שם והמשכנו מייד לליטל אייטלי ששם נכנסנו לחנות בארקייד מדהימה!
אחרי המון זמן יצאנו מהחנות והלכנו לגשר ברוקלין המהמם! הלכנו כ 45 דקות והגענו לסופו! מהגשר היינו יכולות לראות את פסל החירות.

בברוקלין נכנסנו למוזיאון על הההיסטוריה של הסבוואי והאוטובוסים בניו יורק. בסוף חזרנו לחדרים מותשות אך מרוצות.

ביום השמיני גם לא למדנו (כי היה יום ראשון) אבל הלכנו למופע קינג קונג המושלם שהיה בבודוואי.
לפני המופע הלכנו לרחוב 33 שהסתובבנו בו קצת וקנינו הרבה... המופע היה מהמם! הייתי רואה אותו עוד 50 פעמים.

ביום התשיעי נסענו לפארק SIX FLAGS. בגלל שהפארק קצת רחוק (שעה ורבע נסיעה) מהאוניברסיטה נסענו באובר, הנסיעה היתה מאוד כיפית (ואני לא יודעת למה.)
אחרי הנסיעה הגענו לפארק הענקי! אני לא אוהבת לעלות על רכבות הרים וכל מיני מתקנים מפחידים, אבל מצאתי שם הרבה דברים לעשות.
היינו שם 7 שעות.

ביום העשירי חזרנו לשיגרת הלימודים, שהצטרפו אלינו לכיתות עוד צרפתים ועוד אנשים ממדינה שקוראים לה גוודלופ, עשינו משחקי הכרות איתם והיה מאוד כיף.
אחרי השיעורים והארוחת צהריים הטעימה הלכנו לפסל החירות העצום! עשינו תמונות ולמדנו עליה ולקחנו אוניה לאליס איילנד שהיה פעם עיר לקליטת מהגרים. הסתובבתי שם וראיתי סרט על ההסיטוריה של המקום.

ביום האחד עשר נסענו ל Top of the rock שזה ביניין גבוה במיוחד שהיה אפשר לראות את כל ניו יורק מהטופ. אחרי שלקחנו המון תמונות הלכנו לטייס סקוור המפורסמת!
אכלנו שם הסתובבנו ונכנסנו לחנות M&M הענקית! ביום למחרת החלטנו לא להסתובב כיוון שהיינו מותשות מהימים הקודמים... (והיה מאוד גשום) נשארנו במרכז המדהים.
בבוקר למדנו על אזור 51 ותכננו תוכנית חטיפת חייזר ובריחה בלי שניתפס מאזור 51. בצהריים נחנו, ראינו סרט, היינו בחדר משחקים ועשינו כביסה.

והלכנו לישון מוקדם כדי לצבור כוחות ליום הבא.
ביום השלוש עשרה הלכנו לספינות מהירות על נהר ההדסון - שהיה מדהים!
עצרנו מול פסל החירות לצילומים לכמה שניות ואז המשכנו לשוט.
אחרי הספינות הלכנו לצ'לסי מרקט, ששם הסתבבנו ואכלנו בעיקר... בערב היה טקס פרידה ששם קיבלנו תעודות מהמורים, ואחרי זה הייתה מסיבת ריקודים.

לצערנו הגיע היום האחרון!! הלכנו למקום שבו היו מגדלי התאומים... ונכנסנו למוזיאון לזכר הרוגי אסון התאומים ששם הסתובבנו ובעיקר היינו בשוק מהאסון.
אחרי שלוש שעות מרתקות! הלכנו לראות את השור המסתער, (יותר נכון, לירון הלכה לראות את השור המסתער ואנחנו הלכנו להסתובב ברחוב ולאכול גלידה)
הלכנו לישון וקמנו בעצב ליום האחרון...

אני חייבת להגיד תודה ללירון המדריכה המושלמת שלנו שהייתה שם בשבילנו, עזרה לנו, וצחקה איתנו, בלעדיה הטיול לא היה אותו הדבר!

זאת הייתה חוויה מדהימה שאני אזכור לכל חיי!