שיר

• מרכז: לונדון Harrow Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2019

שיר צוריאל  (שיר)

היי קוראים לי שיר, הייתי במרכז ...

איתי דה קסטרו  (איתי)

היי קוראים לי איתי,השנה יצאתי ...

אלה טל

היי, קוראים לי אלה ואני בת ...

מאיה ישראלי  (מאיה)

שלום, קוראים לי מאיה והשנה ...

דניאל סטריבוק

היי קוראים לי דניאל ואני  ...

ליה מוצרי  (ליוש)

היי שמי ליה, סאמר סקול זאת ...

היי קוראים לי שיר, הייתי במרכז Discovery Harrow שבלונדון.

קצת קשה לסכם בכמה מילים את מה שחוויתי בסאמר סקול. השבועיים בלונדון היו חוויה בלתי נשכחת לחיים.

פספסתי את מפגש ההיכרות הראשון בארץ ופגשתי את כל חברי הקבוצה והמדריכה בפעם הראשונה בשדה התעופה, קצת נבוכה, חוששת ומאוד נרגשת, מנסה לזהות מקבוצת הווטסאפ ולזכור שמות ...

בהתחלה קצת חששתי, לא ידעתי איך אסתדר שבועיים בלי כל הדברים שאני רגילה אליהם ולהיכנס לשגרה שונה במקום חדש ולהתחיל לדבר בשפה אחרת. הגעתי עם חברה טובה מהארץ וזה די הרגיע אותי. אחרי שהכרתי את הקבוצה, המדריכה, והמרכז - כל החששות לגמרי נעלמו .

מרוב התרגשות לא נרדמתי בטיסה וממש חיכיתי כבר להגיע . התמקמנו בחדרים ומיד יצאנו לפעילות ערב ושם פגשתי את חברי הקבוצה וגם ילדים מארצות אחרות מברזיל , טורקיה, מקסיקו , איטליה, אנדורה, ספרד, רוסיה ועוד .

ביום השני היינו במבחן רמה באנגלית לחלוקה לכיתות  ומשם המשכנו לפעילות כיפית ברחבי המרכז שמזכירה את "חפש את המטמון". חילקו אותנו לקבוצות שבהם היו גם ילדים מארצות אחרות ותוך כדי הפעילות דיברנו באנגלית, צחקנו וממש נהניתי.

השבועיים האלה היו מלאי פעילות וחוויות, היינו בקניון, בשיט בנהר התמזה, עלינו על ה"לונדון איי" משם ראינו את הנוף המהמם של לונדון, טיילנו בארמון בקינגהם, ברחוב אוקספורס.

היינו גם באולפני הארי פוטר והרגיש כאילו אנחנו בתוך הסט, הכל שם כל כך מושקע מיוחד ומעניין והייתי שמחה ללכת לשם שוב . ביקרנו במוזיאון מדאם טוסו שבו הצטלמנו וראינו פסלים של הרבה מפורסמים שנראו ממש אמיתיים, וצפינו בסרט 4 מימדים .

בילינו גם בתורפ פארק ברכבות הרים , אבובים ועוד והיה כל כך כיף לבלות שם עם חברים חדשים שזכיתי להכיר. מאוד נהניתי מהמחזמר "אלדין" שהיו בו אפקטים מפתיעים שלא רואים בהצגות בארץ , היה פשוט מדהיםםםם.

גם הפעילות שהמדריכה שלנו ארגנה לנו וגם הצוות במרכז היו מושקעות, כיפיות ומיוחדות וגיבשו אותנו מאוד ,חגגנו יום הולדת, רקדנו במסיבות , שחקנו מחניים והיו גם פעילויות ספורטיביות .

בזמן החופשי בין הפעילות בילינו בחדרים ובחוץ , למדנו מילים חדשות ושירים בכל מיני שפות. הייתה גם פעילות שארגנו קבוצת היפנים שהגיעו בשבוע השני ובה למדנו על התרבות היפנית ,לבשנו את הלבוש המסורתי שלהם, את מדי בית הספר, שתינו תה ונהנו .

אני כל כך שמחה שיצאתי לחוויה הזו , עם חברי הקבוצה המדהימים שיצא לי להכיר במהלך הסאמר סקול וזה מה שהפך את הכל לטיול שלא אשכח בחיי.