עדי דור

• מרכז: לונדון Harrow Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2019

עדי דור  (עדי דור)

כבר עברו שבועיים? נראה לי ...

הדס בורנובסקי

היי קוראים לי הדס לפני שבועיים ...

גאיה צפון  (גאיה)

היי (:קוראים לי גאיה ויצאתי ...

אורי בר-און

היי קוראים לי אורי, בן 16.ביולי ...

יובל מהלל  (יובי)

היי, קוראים לי יובל והשנה ...

מאיה ישראלי  (מאיה)

שלום, קוראים לי מאיה והשנה ...

כבר עברו שבועיים? נראה לי יותר בכיוון של יומיים....

קודם כל, קוראים לי עדי ואני בת 16 מבאר שבע. החלטתי לטוס לסאמר סקול לבד, בלי חברים מהבית, והבנתי במהלך הטיול שזה הדבר הכי טוב שעשיתי לעצמי בחיים! אז אם מישהו קורא את זה וחושב על לא לצאת כי הוא לבד אז ממש לא!!!

ועכשיו נחזור להתחלה, הפעם הראשונה שפגשתי את הקבוצה שלי הייתה בשדה התעופה כי לא יכלתי להגיע למפגש, הייתי כל כך בלחץ ורציתי להכיר כבר את הילדים שאני אהיה איתם שבועיים שלמים יחד. היו לי המון חששות והייתה לי הרגשה שההתחלה של הטיול תהיה לי קשה מאוד. לשמחתי זה ממש לא קרה, מהרגע שנפגשנו כולם בשדה ישר התחיל החיבור בינינו וכל הפחדים שלי נעלמו.

הטיסה עברה בשלום, הייתה לנו נסיעה קצרה יחסית לאוניברסיטת ווסטמינסטר שבהארו, המרכז שלנו. שהגענו היה לנו קצת זמן לעצמנו ואז הלכנו לפעילות ערב הראשונה והתחלנו לפגוש את הילדים משאר העולם- רוסים, מקסיקנים, איטלקים וכממה ספרדים.

יום למחרת בבוקר היה לנו מבחן רמה שחילק אותנו לקבוצות ומשם התחלנו באמת את השבועיים המדהימים האלה. השיעורים היו בבקרים והתחלקו לשני חלקים עם שני מורים שונים, עבודה בחוברת ופרויקט. עשינו פרויקט אחד כל שבוע, זה החלק שיותר אהבתי. בנוסף לשיעורים, בזמן שהיינו באוניברסיטה ולא בטיולים היו לנו כל מיני פעילויות, משחקי ספורט, קלפים, דרמה, אומנות.... וכמובן כל יום הייתה לנו פעילות ערב שונה. שיחקנו משחקים, חידונים, וגולת הכותרת של כל שבוע הייתה הדיסקו בשישי.

ועכשיו נעבור לחלקים הבאמת כיפים, טיוליםםםםם. התחלנו משופינג (קצר מידי) בקניון ענק, טיילנו בלונדון המדהימה, עשינו סיבוב בלונדון איי, שייט בתמזה, היינו בארמון בקינגאם, קובנט גארדן, ובעוד כמה מהקומות המדהימים של לונדון. הגשמתי חלום שהיינו בסיור באולפנים של הארי פוטר!! ביקרנו בטירת ווינדזור ובעיר אוקספורד, היינו במדאם טוסו, הדבר הכי קרוב למציאות שאפשר להגיע אליו. צפינו במחזמר אלאדין המושלם, זה היה שעתיים מדהימות. ולסיום ביומיים האחרונים, ביקרנו בשני מוזיאונים, מוזיאון ההיסטוריה ומוזיאון הטבע.

בסוף השבוע הראשון חלק מהמדינות עזבו אבל הצטרפו המון חדשים, ברזילאים, יפנים, טוניסאים... החיבור בינינו לבין הילדים משאר העולם היה מדהים ואנחנו בקשר שאני מאוד מקווה שיחזיק הרבה זמן.

באחד הערבים בשבוע השני, היינו ביחד רק הקבוצה הישראלית וחן המדריכה שלנו עשתה לנו פעילוית מדהימות שהעצימו את הקשר שלנו מאוד. בסוף הפעילות קיבלנו הפתעה מדהימה ומרגשת, מכתבים מהבית. כל הגעגוע התפרץ וזה היה רגע מדהים עם שמחה ובכי ביחד.

אני רוצה להודות תודה ענקית לקבוצה המדהימה שלי, אולי לקח לנו כמעט שבוע להתחבר כולם באמת אבל זה היה שווה את זה. הכרתי חברים מדהימים לכל החיים. זאת לא הייתה אותה חוויה בלעדיכם!!!!! אחרי שבועיים שלמים שהיינו ביחד בלי הפסקה זה פשוט מוזר להיות שוב לבד. אז שוב, פשוט תודה תודה תודה. נכנסתם לי ללב והפכתם את החוויה הזאת להכי מטורפת כיפית ושמחה שיש!

השבועיים האלה פיתחו אותי ושינו אותי בכל כך הרבה מובנים. למדתי על עצמי דברים חדשים, קיבלתי יותר ביטחון בלהיפתח ולהכיר אנשים חדשים שכנראה בלי הסאמר סקול לא הייתי פוגשת בכלל. למדתי להסתדר לבד, והכי חשוב, הפכתי את החוויה הזאת לחוויה הכי מעצימה שיש ולא נתתי לשום דבר להרוס לי אותה.

לסיכום, הייתה לי חוויה מטורפת ואני עדיין לא מאמינה שאנחנו בארץ.
ולכל מי שקורא את זה עכשיו ומתלבט! תצאו לסאמר סקול, זה באמת הדבר הכי טוב שתעשו לעצמכם.