רוני

• מרכז: אסקוט
  • יצאתי בקיץ: 2019

רוני שמואלי

שלום לכולם!! קוראים לי רוני ...

סיוון רחמים  (סיוון)

היי טוב אז ככה עברתי חוויה ...

אלכסנדרה פוליאקוב  (סאני)

היי אני אלכסנדרה בת 14 מהמרכז, ...

יהל ברעם

וואו. מאיפה להתחיל?בין הדברים ...

תמרה יפרח חיימוביץ יפרח חיימוביץ  (תמרי/שמש)

היי קוראים לי תמרה ואני הייתי ...

רועי נתן  (רועי )

היי אז קוראים לי רועי והייתי ...
שלום לכולם!!

קוראים לי רוני ואני בת 15 מהמרכז, בקיץ 2019 יצאתי לsummer school באנגליה. יצאנו קבוצה של 14 ילדים (3 בנים ו11 בנות) ומדריכה אחת מדהימה.

הגענו ביום ראשון ה14.7 לשדה התעופה ונפרדנו מההורים. שלחנו מזוודות, היינו קצת בדיוטי ועלינו לטיסה, חלק ישנו, קראו, וראו סרטים.
נחתנו בשלום, אספנו מזוודות, עלינו על האוטובוס ונסענו למרכז של ארדמור אסקוט. קיבלנו כריכים ומשקאות חמים ועשו לנו סיור. קיבלתי חדר עם אלכסנדרה ושחר (אותן כבר הספקתי להכיר קצת בטיסה). קיבלנו חדר של 4 והיינו 3 אז היה מ ל א מקום לכולנו.

ביום שני 15.7 אחרי ארוחת בוקר קלה, עשינו את המבחן רמה - לשיעורי אנגלית.
אחרי המבחן במשך כל השבוע היו לנו שיעורי אנגלית בבוקר עם ילדים מארצות שונות: אוקראינה, צרפת וסין. במהלך השבוע עברנו כל מיני פעילויות ממש כייפיות: "תפוס ת'דגל", קריוקי, בריכה, ערב כשרונות (ascot got talent), ראינו סרטים("Lucy", ו"בחזרה לעתיד 1), הלכנו לסיורים לטירת וינזדור ולונדון - היינו בלונדון eye, ראינו את ארמון המלכה והיה לנו קצת זמן לקניות (אז אני ושחר הלכנו לקנות נשנושים לחדר - מומלץ!!)

בשבוע השני היו לנו המון סיורים. Thrope park,אולפני הארי פוטר המדהימים!! (בתוך חובבת הארי פוטר מושבעת, אני ממש ממליצה ללכת לשם. זה כל כך קסום ואפילו טעמתי בירצפת (butterbeer)). עשינו סיור רגלי באסקוט, התחלנו את הסיור בסטארבקס, משם המשכנו לסופר לקנות חטיפים, אוכל וכל מה שהתחשק לנו. משם המשכנו חזרנו למרכז עשינו פעילויות גיבוש.

אז בקיצור, היה מטורף!!! היה ממש ממש כייף, שירה המדריכה הייתה מדהימה וכל החברה בכללי. יצאתי משם עם חברות לכל החיים ושיפרתי את האנגלית שלי גם בדיבור.