אלה

• מרכז: לונדון Harrow Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2019

אלה טל

היי, קוראים לי אלה ואני בת ...

אורי בר-און

היי קוראים לי אורי, בן 16.ביולי ...

גאיה צפון  (גאיה)

היי (:קוראים לי גאיה ויצאתי ...

יובל מהלל  (יובי)

היי, קוראים לי יובל והשנה ...

לאון פוגרבני

היי קוראים לי לאון, השנה טסתי ...

ליה מוצרי  (ליוש)

היי שמי ליה, סאמר סקול זאת ...
היי, קוראים לי אלה ואני בת 17. ב14.7.2019 טסתי ללונדון לסאמר סקול של קמפוס, והתחילו השבועיים הכי מדהימים בחיים שלי.

לטוס לסאמר סקול היה חלום שלי במשך שנים, וסוף סוף השנה הוא התגשם. היו לי המון חששות כי טסתי לבד, פחדתי שלא אכיר חברים ואהיה לבד. כמובן שבמפגש כל הדאגות שלי נרגעו, כשכל הבנות עמדו ביחד ודיברנו והבנתי שיש לי פרטנריות ופרטנרים מדהימים למסע.

בערך שבועיים אחרי המפגש נפגשנו בשדה התעופה וסוף סוף הרגע שחיכיתי אליו הגיע. לא ידעתי כל כך למה לצפות, אבל כל הטיול לגמרי עלה על הציפיות שלי!

היו לנו שיעורים, בהם היו לנו גם פרוייקטים (שתכלס להם הכי חיכיתי), היינו מעורבבים בשיעורים עם ילדים מכל העולם ולימדו אותנו מורים מדהימים.

היו לנו פעילויות במרכז, שבהם גם למדנו להכיר את הילדים משאר העולם - רוסיה, טורקיה, איטליה, ספרד, יפן, ברזיל וכו׳...

אבל כמובן שהכי כיף היו הטיולים והסיורים עם הקבוצה שלנו (שאין מה לעשות - הכי טובה). היינו במדאם טוסו, ראינו את המחזמר אלאדין, עשינו סיור בסטודיו של הארי פוטר, היינו בפארק שעשועים, סיירנו בעיר אוקספורד ובטירת ווינסדור, עלינו על הלונדון איי ועשינו הרבה שופינג (וגם אכלנו המון).

הכרתי חברות מדהימות, שלא משנה מה עשינו היה לי כיף כל עוד היינו ביחד. אז לכל מי שחושש לטוס לבד - לכו על זה!! אתם תכירו אנשים מדהימים ולפעמים הרבה יותר שווה לטוס לבד.

בקיצור, השבועיים בסאמר סקול היו כל כך מהנים ומלמדים, תירגלתי ושיפרתי את האנגלית שלי, הרבה גם בזכות העובדה ש24/7 מדברים אנגלית עם אנשים מחו״ל ועכשיו אני הרבה פחות מפחדת להתחיל לדבר אנגלית עם אנשים.