נועה

• מרכז: ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17
  • יצאתי בקיץ: 2019

נועה מסיקה  (נועה)

סאמר סקול הייתה בשבילי חוויה ...

וויראד מוויס  (ווירד, ווירדו, וואיראד, ווירמאד)

היי אני וויראד אני בן 17 מחיפה... ...

גיא בן נפלא  (גיא)

אוקיי אז איך אני מסכם את החוויה ...

ארין כתה

היי אני ארין ואני לא מאמינה ...

לירון דרויש  (לירוני)

שמי לירון דרויש אני יצאתי ...

אלודי אוזן  (אלודי)

אני הגעתי לסאמר סקול מאילת ...
סאמר סקול הייתה בשבילי חוויה מדהימה.

התחברתי לילדים בקבוצה הרגשתי שנצליח בקלות להתחבר על היום הראשון ובאמת התחברנו ביום הראשון של השדה תעופה,לפעמים היו לנו עליות ומורדות אבל בסוף תמיד היינו אחד בשביל השני.

הכרתי הרבה חברים ממדינות שונות מצרפת,איטליה רוסיה וסין.

בשבוע הראשון בבוסטון היה קצת קשה יותר כי עוד לא באמת האמנתי שאני נמצאת בסאמר סקול עוד בכמה ימים הראשונים התאקלמתי והשבוע הזה עבר יחסית מהר, כל יום התעוררנו בוקר ביחד ,הלכנו לארוחת בוקר משם ישר ללימודים ואחרי הלימודים לארוחת צהריים ומשם לטיול בעיר בבוסטון ואחרי זה היתה לנו ארוחת ערב ופעילות ערב וככה כמעט בכל יום ולפעמים היה לנו זמן חופשי.

ביום האחרון בבוסטון נסענו לשופינג ומשם הגענו לניו יורק וממש שמחתי שנוסעים לניו יורק.
השבועים בניו יורק היו פשוט נפלאים.
ממש נהנתי בסיורים של ניו יורק אפילו שכבר הייתי שם בחלק מהמקומות פעם שניה ובנוסף חגגתי בניו יורק את יום הולדת ה17 שלי זאת אחלה של מזכרת ליום הולדת.

בבוקר של היום הולדת אז ילדים מהקבוצה שלי העירו אותי ושרו לי שירי יום הולדת וחברה טובה שלי הביאה לי זר פרחים וזה היה יום שהיינו בסנט פיטרס ולקראת הערב אז הקבוצה הפתיעה אותי וחגגה לי את היום הולדת.

בשבוע השני של ניו יורק ממש התחברנו לקבוצה של האיטלקים בחלק מהטיולים טיילנו איתם וכמעט בכל הערבים היינו ושיחקנו איתם וממש התחברנו אליהם במיוחד שגם המדריכות שלנו ניהיו חברות ממש טובות.

ומיטל המדריכה היתה מדהימה נתנה לנו את הזמן החופשי שהיינו צריכים היא לא הייתה קשוחה מידי תמיד עזרה לנו כשהיו לנו ירידות במצבי רוח (געגועים הביתה).

לסיכום זאת חוויה של פעם בחיים ואני ממליצה לכל אחד להירשם לזה.