נטלי

• מרכז: לידינגטון
  • יצאתי בקיץ: 2018

נטלי בר-לב  (נטלי)

היי, אני נטלי טסתי השנה ...

ליאן יהב  (ליאן)

אני רציתי ללכת לסמאר סקול ...

שירה עציון  (אין)

שלום, קוראים לי שירה עציון ...

roni britt

הי לכולם, שמי רוני.רציתי לספר ...

רועי וייס  (וייס)

שלום קוראים לי רועי וייס ואני ...

אדם לפידוס  (Adam)

הי אני אדם והשנה טסתי ללידינגטון.אני ...
היי, אני נטלי

טסתי השנה לסאמר סקול בלידינגטון.

טסתי עם עוד חברה ובאותו הרגע שנרשמנו ממש התרגשנו והתחלנו לספור ימים עד הטיסה. Smileys

הגיע היום שכולנו חיכינו לו, נפגשנו בבוקר בנתב"ג ושם גאיה (המדריכה) הסבירה לנו מה הולכים לעשות היום והיא הביאה לנו לנייראד וצמיד (שחייב להיות עלינו עד סוף הטיול).

הגיע הרגע שהיינו צריכים להיפרד מההורים, חיבוקים ונשיקות ויצאנו לדרך

הגענו לחלק האהוב על כולם הדיוטי פרייייי  Smileys שם התחלנו להכיר את הילדים יותר טוב ולהתחבר אליהם.

עלינו למטוס בשיא ההתרגשות ושם עוד יותר הכרנו את כולם והתחברנו, הטיסה הייתה5 וחצי שעות אבל הרגישה כמו כמה דקות ועברה ממש מהר.

נחתנו בלונדון !!!
כולם אספו את המזוודות אבל שלי החליטה להישאר בארץ, המזוודה הגיעה יום למחרת.  Smileys

חיכינו לאוטובוס שייקח אותנו למרכז לידינגטון ובזמן הזה דיברנו אחד עם השני שיחקנו משחקים ואכלנו חטיפים.

הגענו למרכז, קיבלו אותנו יפה עשו לנו סיור במתחם, ממש התרשמנו מהמתחם והתלהבנו מכל הקירי טיפוס, מהאגמים, מגודל המתחם ומהנוף היפה...

בשבוע הראשון הארוחות לא היו כך כך טעימות אבל בשבוע השני התרגלנו והיה לנו טעים. בכל זאת החוויה לאכול אוכל שאתה לא רגיל  ולטעום דברים חדשים.

הלימודים היו מאוד נחמדים וכיפים, הכרנו ילדים ממדינות אחרות למשל: יפנים, סינים, איטלקים וגרמנים...

ממש אהבתי את כל הפעילויות בצהריים ובערב ואת הטיולים שלנו ביחד לעיר ואת השופינג.

תודה לגאיה המדריכה על זה שהיא עזרה לנו, שהקשיבה לנו ולכל החפירות שלנו היה איתף ממש כיף, אם לא היית איתנו הטיול היה נראה אחרת.

בקיצור, אני ממליצה לכולם לטוס לסאמר סקול !!
זאת הייתה חוויה שאני לא אשכח בחיים אני לא מאמינה שזה נגמר היה כל כך כיףף אני אתגעגע למקום ולכל הילדים