דורין

• מרכז: לונדון Harrow Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2018

דורין סיגאוי  (דורין)

היי כולם,עם מבט קטן לאחור ...

רותם נאוי  (רותם)

סאמר סקול 2018 - harrow discovery!!!!!נושא ...

רהב דרויש  (רהב )

לסאמר סקול יצאתי עם שתי חברות ...

שיר דנציגר

הי לכולם!! השנה יצאתי לסאמר ...

חניתה מנשירוב   (חניתוש )

איך אפשר לתאר שבועיים במילים? לא ...

ולריה חוטיאינצב

אין לתאר את החוויה  שעברתי ...

היי כולם,
עם מבט קטן לאחור אני זוכרת שאמא אמרה לי "דורין רשמתי אותך לסאמר סקול" אמרתי "אמא! מה לימודים בחופש, אין מצב! "
אפילו במפגש היכרות שעשו לנו לא הבנתי לאן נכנסתי או יותר נכון במה הסתבכתי.. תוך כדי מצאתי את עצמי עם חבורה של 28 ילדים מכל מקום אפשרי בארץ ו-2 מדריכות בשדה התעופה.

אוקי. נחתנו. מה הלאה ?
הגענו לאוניברסיטת וסטמינסטר שבעיירת הארו, צמוד ללונדון שם שהיינו במשך שבועיים במעונות הסטודנטים.

זה היה אחלה של מקום, המקום האהוב.. המקום שבו הכי צברתי חוויות, שם הכרתי ילדים מכל העולם, את צוות המדריכים של קמפוס, המאנצ'ים הליליים עם הבנות, הצחוקים, הפעילויות. את מה שמשמעותי באמת.

באמת לא סתם אומרים חכו שלושה ימים, תשרדו אותם ונדבר.. וכך באמת היה שלושה ימים מלאי רגשות, בילבול, געגוע או אי הימצאות הכל עף !

התחלתי לחוות את כל הכיף, התחברתי עם הקבוצה שלי, קבוצה מדהימה דרך אגב.., הרגשתי כוח ושייכות היינו קבוצה גדולה לא רק כמספר אלא הראנו נוכחות, רצון וחיוביות באוניברסיטה .

ואני הייתי כל כך מתוחה ובלחץ ממבחני הרמה אבל בינינו זה שטויות, חילקו אותנו לכיתות והתחלנו את הלימודים, לא יותר מידי שעות בין כל שיעור הפסקה של חצי שעה והיה בסהכ כיף בשיעורים, פיתחתי מיומנות בשפה האנגלית, צברתי ביטחון, פיתחתי שיחות עם ילדים מהעולם, הכרתי והסברתי את המצב בישראל וזה הסב לי סיפוק ואושר.

ברור שלא הכל זה לימודים, עשינו הרבה מעבר לכך, היינו באיזורי קניות , ותמיד יש פעם ראשונה להכל אז גם בסטארבקס התאהבתי, עצה שלי פאפוצ'ינו קרמל והסתדרתם בחיים, ראינו יחד את הגמר של המונדיאל, היינו ב- London eye,  מוזיאון טבע, מוזיאון הבריטי, אולפני הארי פוטר, טירת ווינדזדור, ט'רופ פארק שעשועים מטורף!!!!!, מוזיאון השעווה מדאם טוסו חוויה אדירה, הצגה בלתי נשכחת מאמא מיה !!!!!! מאני מאני מאני... ,אוניבסיטת אוקספורד, רחוב אוקספורד שזה היה היום קניות הכי שווה שיש!, ימי שישי דיסקו עם כולם ומקווה שלא שכחתי משהו..

בעיקר אני זוכרת זה את הכמות צחוק שיצא מימני בשבועיים האלה, שיא !
איזה כיף לי , באמת, חוויה לכל החיים לא אשקר, יצאתי עם חברים חדשים, תרבות, שפה וקצת קניות זה למה כן צריך לצאת לסאמר סקול ! כל מי שחיפש את הלמה לא כל הזמן כמוני בהתחלה, שיקרא טוב את הלמה כן, כי זה לכל החיים.

לא מאמינה אבל זה קרה בשבועיים האלה קיבלתי אחריות על עצמי, החצי שלי בחדר תמיד היה מסודר בניגוד לשותפתי אחמ.. עדי מרחובות..

הגיעו לאוניברסטיה מאיטליה, מקסיקו, צרפת, אומן, רוסיה, גרמניה, סין, יפן, קוריאה וטורקיה פשוט מטורף תחשבו על זה כל הילדים המדינות האלה איתכם שבועיים !!!

גאון מי שהמציא את הסאמר סקול, תודה לך !
תודה לכל מי שהפך לי את השבועיים הללו לחוויה בלתי נשכחת. הכי קיטשי שיכול להיות אבל זו האמת לאמיתה.

דורין סיגאוי, דורין מעפולה(לא באמת), קארדי בי, מאני מאני מאני דורין סיגאוי תקראו לי איך שתרצו, אני הייתי אני אתם הייתם אתם וביחד היינו סאמר סקול 2018 !