נעמי יונה

• מרכז: לידינגטון
  • יצאתי בקיץ: 2018

נעמי יונה ארני

יומן מסע- סאמר סקול 2018הסאמר ...

נועם לרר  (נועמיקו)

אז הכל התחיל לפני שבועיים ...

רוני קירשבאום

יומן מסע סאמר סקול 2018 - ...

נטע פירסטטר

אזזזזזז...יצאנו לדרך ביום ...

כפיר בר-לב

היי,אני כפיר ואני הולך לספר ...

קתרין טרופימוב  (קתרין)

הקיץ יצאתי לסאמר סקול וזה ...

יומן מסע- סאמר סקול 2018

הסאמר סקול היה חוויה מדהימה, יצאנו לטיולים, עשינו פעילויות אקסטרים, התגבשנו והכרנו מלא ילדים מארצות אחרות, מאיטליה, מצרפת, מסין ומעוד מדינות.Smileys

לפני שהתחלנו את השיעורים, ביום השני שלנו, עשינו מבחנים באנגלית שיחלקו אותנו לרמות, וכבר ביום שאחרי זה התחלנו עם שיעורים סדירים ומעניינים.

חוץ מהשיעורים היו כל כך הרבה דברים מהנים בסאמר סקול, הפעילויות אקסטרים היו מדהימות: ההישרדות(שעשיתי פעמיים) אופני ההרים(שכמעט נפלתי מהם שלוש פעמים), הטרפז(שהיה מפחיד בהתחלה אבל ממש כיף), קיר הטיפוס, וכל שאר הפעילויות.

גם פעילויות הערב היו מדהימות, כל ערב יכולנו לבחור איזה פעילות לעשות לרוב היו שתי אופציות, לפעמים שלוש.

רוב הפעמים הלכתי לכדורגל (למרות שלא שיחקתי אלא סתם ישבתי בצד עם חברים ושיחקנו בצלחת מעופפת או שלוש מקלות), אבל היו עוד פעילויות שממש אהבתי כמו ראונדרס, ואתגר התמונות שהיה ממש כיף.

כל הדברים שעשינו היו כיפיים אבל הדבר האהוב עלי היה הטיולים:

הראשון היה לאוקספורד שם בהתחלה הסתובבנו בעיר וסיפרו לנו על האתרים שראינו ואז הגיע השופינג.

השני היה לוינדזור שם התחלנו עם סיור בטירה, שהיה ממש מעניין (ומלא היסטוריה), ואחרי זה היה לנו זמן חופשי, שבו התחלקנו לקבוצות והסתובבנו באזור שהוגדר לנו.

השלישי היה לת'ורפ פארק, והטיול הזה היה ללא ספק אחד הדברים הכי כיפיים בטיול!

נתנו לנו להסתובב חופשי בפארק,(בקבוצות כמובן) ולעשות את המתקנים, ממש ציפיתי לטיול הזה והוא ענה על כל הציפיות שלי, המתקנים היו כל כך כיפיים, וזה בהחלט היה טיול מהנה.

הרביעי היה הטיול לבאת' וכמובן שהיה לנו חלק של שופינג אל יותר כיף היה החלק בו הסתובבנו בעיר וראינו את כל המבנים המדהימים שבה, חוץ מזה שראינו מבנים עתיקים המדריכה שלנו ולרי גם סיפרה לנו על התקופה של הרומאים והיה ממש מעניין!

החמישי היה ללונדון והוא בהחלט היה אחד הדברים שהכי נהניתי בו בסאמר סקול!!, בהתחלה הלכנו למוזיאון מדאם טוסו, בו ראינו פסלי שעווה של מלא מפורסמים, מאמה ווטסון עד לאלביס פרסלי, כמובן שגם עשינו מלא תמונות...

אחרי המוזיאון הלכנו למחזמר אלאדין ובמילה אחת: ואוו!!!!!!, הוא היה מדהים! בהתחילה חששתי שבגלל שהוא באנגלית אני לא אבין, אבל זה לא היווה בעיה, ונהניתי ממנו מאוד, הוא היה מצחיק, ומעניין וזאת הייתה חוויה מדהימה (זה גם גרם לרצות לראות את הסרט של אלאדיןSmileys)

הטיול השישי והאחרון היה הטיול ללונדון, התחלנו אותו לא הכי טוב (התעכבנו בדרך) אבל בכללי אני חושבת שאפשר להגדיר את הטיול הזה כהצלחה: בהתחלה הלכנו לשייט בתמזה שהיה ממש כיף, משם הלכנו לסיור בעיר בו ראינו את כיכר טרפאלגר ואת ארמון בקינגהאם, משם הלכנו לקצת קניות בקובן גארדן ולבסוף הלכנו ללונדון איי, וסגרנו את הטיול עם הנוף המדהים שנשקף ממנו.