עדן

• מרכז: סקוטלנד + לונדון
  • יצאתי בקיץ: 2018

עדן שרמן  (עדן)

עדן שרמן - סאמר סקול סקוטלנד ...

גור זידל  (גור)

הסאמר סקול שלי- גור זיידל באתי ...

אנסטסיה קצרן  (נסטי)

איך אפשר לסכם במילים חוויה ...

עדן חצור  (עדן)

אז היי, מאיפהלהתחיל אני לאיודעת  תכלס אין לי שמץ מאיפה כי עברתי כל כך ...

נועה פרנקל

ואו! איך אפשר לסכם שבועיים ...
עדן שרמן - סאמר סקול סקוטלנד + אנגליה!

קשה לסכם חוויה כזו מדהימה בדף אחד קטן אבל אני אנסה לעשות את זה כמה שיותר מפורט.

הגעתי לשדה התעופה עם חבר אחד שהכרתי אבל חוץ ממנו לא הכרתי שם אף אחד, גם כולם היו מאוד רחוקים מאיפה שאני גר.
ישר כשהגענו לשדה התעופה התחברתי לעוד ילד אחד מאוד נחמד ודיברנו וצחקנו, והבנתי שיהיה טוב (לא הבנתי עוד כמה טוב).

בקיצור כבר בשדה התעופה התחלנו לדבר כולם ולצחוק אחד עם השני והחלפנו אינסטגרמים ומספרים.
כשהגענו למרכז היה לנו מזל גדול, הגענו לאכסניה בדיוק כשהתחיל גמר המונידאל, אז ישבנו עם ילדים צרפתים ואיטלקים ועודדנו אותם ובסוף כשצרפת ניצחה כולם חגגו.

אחרי היום הזה התחלנו את הלימודים בכיתות קטנות עם ילדים מאיטליה ומצרפת, בקבוצה שלי בכיתה היו שני צרפתים ואיטלקיה אחת והתחברנו מהר מאוד.
הלימודים היו מאוד שונים מהלימודים הרגילים בבית הספר, הם כללו חידונים הצגות שירים ועוד כל מיני פרוייקטים ממש מעניינים. שווה את זה.

חוץ מהשיעורים היו לנו המון שעות של פעילויות כיפיות עם ילדים משאר העולם כמו הכנת צמידים, דודגבול, בריכה וכו....

את ארוחות הבוקר הצהריים וערב אכלנו במקום בו למדנו והיה לנו ממשש ממששש טעים! גם מי שלא הספיק לו האוכל יכל אחר כך ללכת לסופר ליד האכסניה ולקנות לו משהו טעים לנשנש.

אחרי שבועיים של לימודים הנאה והכרת חברים חדשים נסענו ללונדון באוטובוס מאדינבורו יחד עם אלינור המדריכה ויוסוף שהחליט גם הוא להצטרף איתנו למסע המגניב הזה, יחד צחקנו נהננו, שיחקנו ארץ עיר ולמדנו להכיר אחד את השני יותר מקרוב.

בלונדון לא למדנו אבללללל טיילנו המון בלונדון ועשינו המון קניות מגניבות. נסענו ל: מדאם טוסו, מחזמר מלך האריות, הביג בן , שיט בנהר, לונדון איי ועוד המון מקומות מדהימים רק ב 4 ימים.

ולגבי הקבוצה מישראל: אני עדיין שומר על קשר עם חברים טובים שלי ונהנה איתם גם כאן. אז למה לחכות. טוסו לסאמר סקול!!!

עדן שרמן סקוטלנד ולונדון 2018

#בוא נלטף צרצר                             (המבין יבין)