דנה פלג

• מרכז: מדריד - ספרד
  • יצאתי בקיץ: 2018

דנה פלג  (דנה פלג)

טוב אני לא ממש יודעת איך להתחיל ...

שירה אוחנה

כבר בשדה התעופה נהניתי והתחלתי ...

אבידור בר

אני לא יודע אם אפשר לסכם שבועיים ...

אופיר לנדו  (סול)

בשתי מילים: היה מ-ט-ו-ר-ף!אז ...

מיקה קיזלשטין  (מיקה)

אוקיי.הכול התחיל בקבוצת הוואטספ ...

הגר בר  (הגר)

דבר ראשון הגענו לשדה תעופה, ...

טוב אני לא ממש יודעת איך להתחיל קוראים לי דנה פלג יצאתי לסאמר סקול במדריד ביולי 2018 וזאת אחת החוויות הכי משמעותיות שעברתי חוץ מזה שהכרתי חברים לחיים (לא רק מהארץ) היה לי כיף ממש בכל פעילות שהוציאו אותנו או כל ערב הירגעות שהיה.

אז אני אספר בכללי מה היה כל יום קמנו בבוקר הייתה ארוחת בוקר ואז למדנו קצת בהפסקות רקדנו עם כל המדריכים והילדים ואז חזרנו לשיעור למדנו עוד קצת ואז הייתה הפסקה בין הלימודים לארוחת צהריים בדרך כלל ישבתי עם ילדים או מדריכים לדבר ואז הייתה פעילות צהריים או שיצאנו למקום כלשהו מחוץ לאוניברסיטה לבריכה או לסיור במדריד או סתם פעילויות המדריכים העבירו וגיבשו בינינו.

בערב כל עוד לא חזרנו ממקום ממש מאוחר היו עושים פעילויות כיפיות ממש אחת הפעילויות שיותר אהבתי היתה ערב ציל אאוט במגרש שהיו עושים היו כל מיני פעילויות או שהיה אפשר לרקוד לעשות לק מסאז כדורגל ועוד ככה שאם הייתי עייפה ורציתי משהו רגוע או שהיו לי אנרגיות ורציתי משהו ספורטיבי יכולתי לעשות הכל.

רציתי גם לספר על המדריכים המושלמים שהיו שם התחברתי שם לכל אחד ואחד גם אם הם לא היו מדריכים שלי או אפילו בשכבת גיל שלי, כל מה שהייתי צריכה עזרה מהם או סתם לשבת לדבר אם אני עצובה ואני הייתי צריכה שיעודדו אותי תמיד הם היו שם
אם בבוקר חיכיתי לראות אותם ולומר להם בואנוס דיאס (בוקר טוב בספרית) או בערב בואנוס דיאס (ערב טוב בספרדית) או לבדיחות הפרטיות שלנו
וכמובן ששמרתי על קשר עם כולם ואני מדברת עם כולם כל יום ומתגעגעת בטירוף

וגם ביום שהגענו המדריכים שמו לנו שירים בעברית והתחילו לרקוד איתנו וגרמו לנו להרגיש ממש בבית

ביום האחרון אחרי שבועיים עם חברים שכבר הפכו למשפחה ומדריכים שאני אפילו לא יכולה לתאר כמה אני אוהבת נפרדנו בעצב רב והמון דמעות (בעיקר שלי ושגרמתי לאנשים לבכות כי בכיתי) ומדריכה מושלמת חזרנו לארץ ואל תדאגו אנחנו עוד נחזור

אז אני ממליצה לכל מי שמתלבט תסעו הקבוצה שלי ואני כבר תכננו שנטוס ביחד שנה הבאה כבר בימים הראשונים מרוב שהיה לנו כיף