מיקה

• מרכז: מדריד - ספרד
  • יצאתי בקיץ: 2018

מיקה קיזלשטין  (מיקה)

אוקיי.הכול התחיל בקבוצת הוואטספ ...

דנה פלג  (דנה פלג)

טוב אני לא ממש יודעת איך להתחיל ...

אופיר לנדו  (סול)

בשתי מילים: היה מ-ט-ו-ר-ף!אז ...

שירה אוחנה

כבר בשדה התעופה נהניתי והתחלתי ...

אבידור בר

אני לא יודע אם אפשר לסכם שבועיים ...

הגר בר  (הגר)

דבר ראשון הגענו לשדה תעופה, ...
אוקיי.
הכול התחיל בקבוצת הוואטספ שנפתחה בערך חודשיים לפני היציאה לסאמר סקול במדריד!
התחלנו לדבר שם כל הילדים, שלחנו תמונות שלנו כדי להכיר יותר טוב אחד את השני ולאט לאט גם הצטרפו עוד כמה ילדים.
ב27.6 היה לנו מפגש שבו הסבירו לנו את כל מה שיהיה, וגם הכרנו יותר מאחד את השני ביחד עם יובל המדריכה (ה מ ו ש ל מ ת).
יצאנו למדריד בתאריך ה15.7 עד ה-29.7 .

ישר כשהגענו פגשנו את כל המדריכים שהיו בקמפוס וכולם היו נחמדים כל כך וראו שהם אוהבים להיות מדריכים בקמפוס.
ביום השני התחלנו לעשות יותר פעילויות ולהכיר את הילדים בקמפוזס (גם הקבוצה הישראלית, וגם את הילדים שהגיעו מארצות שונות.)
במשך שבועיים עשינו כל כך הרבה! יצאנו לפארק חבלים מטורף, ערב כישרונות, שופינג (והרבה ממנו,היה יום עם תשע שעות לפחות!), פארק מים, ערב אימה, 2 סיורים בערים מדריד וסלמנקה (במרחק שעה וחצי נסיעה בערך מהקמפוס), ועוד המון פעילויות שונות שעשינו בערבים!

כל בוקר (חוץ מבשבת ובראשון) קמנו בשבע וחצי בערך, הלכנו לארוחת הבוקר ומשם לכיתות.
אחרי השיעורים היינו יוצאים לאינשהו או שהיינו עושים פעילויות בקמפוס.
בבכל ערב הייתה פעילות כיפית בטירוף- לפעמים משחקי ספורט, חפש את המטמון, ומשהו שנקרא chill out night' שבו התפרשנו על מגרש הכדורגל הגדול, ויכלנו לעשות בעצם מה שנרצה, היו כאלה ששיחקו כדורגל, היו כאעלה שרקדו את השירים המסורתיים של המחנה, היו כאלה שעשו מסאז, יצירה ועוד!

הגענו מהארץ כקבוצה עם יובל המדריכה שעזרה לנו תמיד, תמכה, הבינה את כל מה שאמרנו ותמיד הייתה איתנו בגובה העיניים.
היה הרבה יותר קל להסתדר במקום בזכותה, כשהייתה בעיה היא הלכה למדריכים ופתרה אותה איתם, ולא חשוב מה, היא תמיד ניסתה רק שיהיה לנו טוב וכיף.

בקיצור, היה מדהים.
הכרנו ילדים מארצות רחוקות שלא היינו זוכים להכיר בחיים אם לא היינו בסאמר סקול, הכרנו גם חברים מהארץ בקבוצה שאיתה באנו, והתחברנו עם המשדריכים המושלמים שהיו שם, והכי עם יובל (אני לפחות).