דניאל

• מרכז: רויאל סקול
  • יצאתי בקיץ: 2018

דניאל לביא  (דניאל )

שלום, קוראים לי דניאל לביא ...

תמיר לואיס

אתחיל בכך שסאמר סקול זו החוויה ...

נועם טייטלבוים  (נועם)

היי אני נועם בן 13 והשנה טסתי ...

נדב ביסטריצקי

היי אז קוראים לי נדב והשנה ...

האלי ורד  (האלי)

בהתחלה ממש פחדתי! ילדה בת ...

ליהי פנצר

איך אפשר להתחיל לסכם שבועיים ...

שלום,

קוראים לי דניאל לביא מבאר שבע ואני הייתי ברויאל סקול. זאת הייתה אחת החוויות שאני אזכור לכל החיים שלי! קודם כל בשדה התעופה ממש נלחצתי כי באתי לבד ולא הכרתי שם אף אחד למרות שדיברתי קצת עם הילדים לפני...

כשהגענו למרכז שלנו ממש נדהמתי מהנוף היו שם המון מגרשי טניס, כדורגל, כדורסל וכו’. הכי מרשים היה הנהר הענקי ליד המרכז. חילקו אותנו לחדרים ובגלל שבאתי לבד הייתי צריך להצטרף לשניים ולהיות בחדר של שלושה אנשים. מהר ומצאתי חדר ומי שהייתי איתו ישר קיבלו אותי.

כבר ביום הראשון הכרתי חברים מארצות אחרות. הכרתי את לוקאס וקלארה מספרד שהיו החברים שלי עד סוף הטיול. באותו יום הכרתי את וויקטור וחוליאן מקוסטה ריקה שלצערי עזבו אחרי השבוע הראשון שלנו. ביום השני עשינו מבחן שלפיו חילקו אותנו לכיתות. הכי התחברתי לספרדים גם כי הם היו בבנין שלנו וגם כי הם היו הכי נחמדים. כבר ביום השלישי הכרתי את רוב הקבוצה הספרדית (אני לא אגיד את השמות של כולם כי יש די הרבה).

ביום הרביעי יצאנו לחצי יום טיול, התרגשתי כי בכל זאת טיול ראשון. הטיול הראשון היה לעיירה בשם סנט אדמונדס. עיירה קטנה אבל יפה מאוד. קנינו שם בעיקר חטיפים וסטארבקס באנגליה יש מלא סטארבקס. כל יום יש בסך הכל 3 שעות לימודים, 3 שעות פעילות ספורטיבית ושעתיים פעילות ערב. כל יום היו שיעורים בבוקר ופעילויות (אקטיביטיז) אחרי הצהריים (הסדר יום השתנה משבוע לשבוע).

כל יום חוץ משבת, רביעי וראשון יש סדר יום קבוע. במרכז יש בריכת שחייה ממש גדולה אבל הולכים לשם רק בפעילויות בריכה. ביום שבת הראשון יצאנו בבוקר לקיימברידג׳. זאת עיר מדהימה ויפה מאוד! אחרי הסיור לקחו אותנו לקניון לקניות. בקניון הזה יש הכל! יום למחרת (ראשון) שוב יצאנו לטיול. הפעם ללונה פארק. הלונה פארק היה ענקי עם מלא מתקנים דוכני משחקים ואוכל.

בילינו שם את כל היום והיה ממש כיף. מיום שני עד יום שלישי הייתה השגרה של שיעורים ופעילויות אבל ביום רביעי סופסוף יצאנו לעוד טיול הפעם לקולצ׳סטר. זאת הייתה עיר יפה מאוד ואז הלכנו לקניות במקום. הייתה שם חנות גימינג מדהימה עם עמדות משחק והכל. ביום חמישי נסענו למוזיאון השעווה מאדאם טוסו בלונדון. זה מוזאון מדהים עם פסלים משעווה בצורה של מלא אנשים כמו דייויד בקהאם ומאסטר יודה.

אחרי זה הלכנו למחזמר מלך האריות (Lion King).היה אולם ענקי וההצגה הייתה מדהימה ומושקעת ברמות אדירות. חזרנו למרכז בערך ב1 בלילה. ביום שישי בבוקר עשינו מבחן מסכם בשביל לראות עד כמה התקדמנו. אחרי המבחן קיבלנו תעודות ואני קיבלתי גם תעודת הצטיינות. אחרי חלוקת התעודות הלכנו לדיסקו של שישי בערב (כל יום שישי היה ערב דיסקו).

ביום שבת נסענו ללונדון היה ממש כיף. עשינו שיט בנהר התמזה והגענו ללונדון איי. עלינו לגלגל ענק וראינו את כל לונדון מלמעלה. הנוף היה מדהים. אחר כך עשינו סיור בלונדון והגענו לארמון. לרוע המזל הביג בן היה בשיפוצים אז לא ראינו אותו... קיבלנו קצת זמן קניות בלונדון.

יום ראשון... היום האחרון שלנו במחנה... זה היה יום דיי עצוב. בצהריים נפרדנו מכל החברים שלנו מחו״ל ועלינו לאוטובוס. נסענו ללונדון לשדה התעופה לותון ועלינו לטיסה בחזרה לארץ.

זאת הייתה החוויה הכי כיפית בחיים שלי נהנתי מכל רגע נהניתי לפגוש אנשים חדשים ואני מקווה לשמור על קשר עם כולם.