דורון

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2018

דורון ריטר-אורין

שבועיים לפני הטיסה נפגשנו ...

זוהר דקל  (זוהר)

הי אני זוהר דקל ממרכז שיפלייק ...

רותם חי

הכל התחיל במפגש פתיחה ממש ...

נעם חימוביץ

ביום הראשון בסאמר סקול (היום ...

עופרי אברני

...

הדס בר-טל  (הדסי)

9.7.2018 , מפגש היכרות ברמת ...
שבועיים לפני הטיסה נפגשנו לפגישת הכרות שם כבר התחלנו להתרגש ולחוש חברים.

אחרי שבועיים הגעתי לשדה התעופה דיברתי עם הילדים ונפרדתי מאמא

אחרי הטיסה נסענו באוטובוס לשיפלייק וכבר בדרך היה נוף ממש יפה ואז הגענו לשיפלייק ארמון מדהים וגדול זה היה ממש מרגש עשו לנו סיור הראו לנו את חדר האוכל את הברכה את החדרים ואת נקודת הפגישה (המקום שאליו הולכים כל פעם שצריכים להיפגש).

הגענו  לחדרים פרקנו את כל המזוודה ופה מתחיל הסיפור. ביום הראשון פשוט נשארנו בשיפליק אכלנו הינו בפעילות ערב וישנו טוב ביום השני כבר עשינו את המבחן בשביל השיבוץ בכיתות (היה ממש קשה הציונים היו בסביבות 30)ואז למדנו על המקום

בימים הראשונים היה קשה לא הכרנו את המקום ואת לונדון ולא היינו רגילים ליהיות בלי הורים ביום השלישי כבר למדנו בכיתות (שעתים ראשונות לימודים בספר ושעתיים הבאות צחוקים ודיבורים באנגלית) אני לא הרגשתי טוב ונשארתי במחנה והקבוצה יצאה לשופינג.

ביום הרביעי אחרי הלימודים הלכנו לטירת ווינזדור ושם היה מדהים אם הרבה ציורים ונשקים ישנים בטירה ובנוסף את השומרים שלא זזים ביום החמישי נשארנו לנוח בשיפליק עם פעילויות ערב כמו ביום הראשון.

ביום שישי אחרי הלימודים כמובן יצאנו לטייל ולאכול תותים וירד גשםםםםםםםם והיה קריר סוף סוף אחרי שנתים שהיה רותח בארץ היה כיף

יום שבת בלי לימודים יצאנו ללונדון ועלינו על הלונדון אי גלגל ענק עם נוף על כל לונדון והיה ממש יפה יום ראשון היה היום הכי כיף בישבילי הלכנו לתורפארק פרק שעשוים ענק עם מתקנים מפחידים ומתקנים מגניבים עם רכבת הרים ממש גבוה שעולה ויורדת ממש מהר היה ממש כיף.

שכחתי לציין היו איתנו בשיפליק הרבה סינים קטנים וממש חמודים ועוד ילדים מארצות אחרות וביום ראשון הם התחלפו לילדים אחרים והיתחברתי עם כמה צרפתים נחמדים.

ביום שני חזרנו ללימודים ונשארנו פה עם פעילויות לא יום מיוחד כלכך יום שלישי כמו יום שני נשארנו אכלנו ופעילות ערב דיסקו יום רביעי הלכנו למקום שצילמו את הארי פוטר הינו במוזאון ובהרבה דברים מגניבים כמו חדר האוכל בסרט או בבית של הדודים של הארי היה גם חנות יפה של הארי בקיצור היה ממש מגניב

ביום חמישי אחרי הלימודים הינו במאדם תוסו מוזאון שעווה עם כל מיני דמויות מעוצבות ממש מדויק משעווה זה היה מדהים אבל התור לשם היה ממש ארוך והיה ממש חם אבל זה היה שווה את זה אחרי זה הינו במחזמר של אלדין עם תפאורה מדהימה אין ממש מה לפרט היה ממש יפה.

ביום שישי הינו שוב בשופינג וקנינו דברים מגניבים ומיוחדים אבל הכיסים כואבים אין הרבה כסף אבל מסתדרים. אכשיו מתרגש למחר לטיסה היה ממש כיף פה גם למדתי הרבה אנגלית וגם נהנתי