maya

• מרכז: לידינגטון
  • יצאתי בקיץ: 2018

מאיה שמן  (maya)

הטיול הראשון שלנו היה טיול ...

רוני קירשבאום

יומן מסע סאמר סקול 2018 - ...

חן דותן  (חנצו'ק)

אז... קוראים לי חן דותן, והסיפור ...

סאשה רובינשטיין

טוב.. אז נעשה את זה מסודר:)הגענו ...

נועם לרר  (נועמיקו)

אז הכל התחיל לפני שבועיים ...

סאמר זרקא

היה שתי שבועות יפות  ונחמדות ...
הטיול הראשון שלנו היה טיול באוקספורד.באוקספורד הקבוצה שלנו התפצלה לשתי קבוצות : הקבוצה שהלכה לשופינג והקבוצה שהלכה לסיור. אני בחרתי ללכת לסיור ואחרי זה המדריכים שלנו נתנו לנו עוד חצי שעה של זמן חופשי. בזמן החופשי הספקתי לקנות שוקו בסטארבאקס ומאפין אוכמניות.

שלושה ימים אחרי זה היה לנו טיול בווינסור שבו נתנו לנו שלוש שעות של זמן חופשי ובו יכולנו לעשות קניות בגדים.לפני סיום של השעה וחצי הראשונים גיליתי שהטלפון שלי לא עלי.חיפשתי בתיק ובכיסים אבל לא מצאתי אותו.לאחר סיבוב בחנויות שהייתי בהן עם הטלפון מצאתי אותו מונח על אחד המדפים בסופר.

למחרת היה לנו טיול בטורפארק .באותו היום לא הרגשתי כל כך טוב אז החלטתי לא לבוא לטיול.ירדתי לארוחת הבוקר ושם המדריכים שלי שיכנעו אותי שעדיף לבוא לשם מאשר להישאר לבד בחדר כל כך הרבה שעות.בטורפארק היה לנו שלוש שעות של זמן חופשי שבהם : עלינו על רכבות הרים,קנינו בחנות מזכרות ואכלנו ארוחת צהריים.

ביום רביעי של אותו השבוע היה לנו טיול לבא'ת . לפני שנתנו לנו זמן חופשי המדריכים שלנו הסביר לנו על המרחצאות הרומיות. קיבלנו שעתיים של זמן חופשי שבהם : קנינו מזכרות למשפחה ,נכנסנו לפראימארק,נכנסנו לסטארבאקס והצטלמנו.