שי גילקוב

אז ככה קוראים לי שי גילקוב  ...

קרן ארז

קצת מוזר לסכם שלושה שבועות ...

שירה שרון   (שירה)

היה לי ממש כיף והכרתי מלא ...

אלינה שפט

את שלושת השבועות האחרונים ...

ים לאון

לסכם את השלושה שבועות המדהימים ...

יולי מוסקוביץ

אני באמת לא יודעת איך להתחיל ...
אז ככה
קוראים לי שי גילקוב  אני בן 16 מבאר שבע והשנה יצאתי לסאמר סקול ניו יורק בוסטון

זה הפעם ה 2 ברציפות שאני יוצא לסאמר סקול עם קמפוס ואני יכול להגיד שהם כול פעם מפתיעים אותי מחדש עד כמה סאמר סקול איתם יכול להיות מושלם והכי טוב בעולם

אז ככה שנרשמתי לסאמר סקול נרשמתי אם חבר מאוד טוב שלי אוהד חיכינו לזה כול כך ואז שבועיים לפני הטיסה נפגשנו הקבוצה וישר היה קליק וחיבור מאוד טוב בין הקבוצה

ואז הגיע יום הטיסה התרגשות מלאה נפגשנו כולם ובום על הטיסה לבוסטון
אחרי טיסה קשה נחתנו בבוסטון ונסענו לאוניברסיטה קיבלנו את החדרים וישר קיבלנו יום התאקלמות שראינו את גמר המונדיאל ושיחקנו כדורגל ובערב עשינו פעילות כקבוצה

היום הראשון היה ארוך מאוד ומעייף ואז קמנו לבוקר שני מוקדם מאוד ואז הלכנו לארוחת בוקר ומשם למבחן של הרמות ואז בצהריים הלכנו למגרש מאוד גדול ושיחקנו כדורגל ואז בפעילות ערב הלכנו לסופר וביום השלישי קמנו הלכנו לארוחת בוקר ומשם הלכנו לכיתות שלנו ואז הלכנו לקווינזי מרקט והיה ממש כיף לקניות ראשונות

ואז קמנו לבוקר רביעי כרגיל הלכנולכיתות ואז משם הלכנו לאיצטדיון הרד סוקס של בוסטון בבייסבול ומשם הגיע ה״נבוט״ של בוסטון ואז קמנו לבוקר חמישי ואז משם הלכנו לקניון בבוסטון ואז הגיע יום שישי והלכנו לאוניברסיטה MIT ו הווארד

ואז הגיע הקידוש הראשון שאותו אוהד קידש ובשבת והיום האחרון שלנו בבוסטון יצאנו לשייט לוויתנים ובלילה עשינו דיסקו וחגגנו אם האיטלקים ואז הגיע יום ראשון נפרדנו מבוסטון ונסענו לניו יורק שהייתה עצירה באמצע במרכז האוטלאט גדול ועשינו מלא קניות ואז הגענו לניו יורק לאוניברסיטה סיינט פטרס

ביום הראשון התאקלמנו וזזנו לישון

ליום שני קמנו והלכנו ללמוד ובצהריים הלכנו לבריכה שם נהנו כולם ללא ספק
ואז הגיע יום שלישי הלכנו ל top of the rock וראינו את כול ניו יורק

ביום רביעי הלכנו למוזיאון הטבע והיה מאוד יפה וביום החמישי הלכנו לאמפרי סטייט שראינו את ניו יורק מאוד גבוה ובערב היה כשרונות צעירים והופענו אם השיר של הקבוצה “do you love me”

ואז הגיע יום שישי והלכנו למוזיאון הטבע ואז ישר הגענו לקידוש שאותו אייל קידש והלכנו לדיסקו לרקוד

קמנו ליום שבת בבוקר והלכנו לגשר ברוקלין וצאיינהטאון וליטל איטלי והיה מאוד כיף למחרת ביום ראשון הלכנו וקיבלנו זמן חופשי בטיימס סקוואר והיה ממש כיף

למחרת נסענו לsix flags והיה קטלני ביותר ועליתי על הרבה מתקנים והיה כיף

לאחר מכן ביום שלישי נסענו לאי יפה ליד ניו יורק למחרת
ביום רביעי הלכנו למחזמר מאוד יפה בברודוויי וביום חמישי הלכנו לקניות בווול סטריט והיה מאוד כיף להשלים קניות אחרונות

וביום שישי האחרון שלנו תפס אותנו מבול ענק בדרך לפסל החירות ואז הגענו לאי של פסל החירות הצטלמנו ואפילו אכלנו גלידה בקור הזה משם חזרנו לקידוש שאותו יהב בירך היינו מאוד עצובים שזה הקידוש הראשון ומשם הגענו לדיסקו שמאי ואנה הכינו לנו הפתעה שהביאו לכול אחד חולצה שחברי הקבוצה צריכים לחתום עלייה

ואז קיבלנו תעודות סיום והצטלמנו אם ילדים מהקמפוס
ואז הגיע יום שבת הלכנו ל 11/9 שזה היה מאוד עצוב וקשה לראות את זה אני אישית בכיתי

משם הלכנו לטיימס סקוואר וראינו אותו בלילה והיה מאוד מאוד יפה משם חזרנו לקמפוס לילה אחרון שלנו ואז קמנו לבוקר אחרון והיום האחרון שלנו פינינו את החדרים ועשינו שיחת סיכום שכמעט כולם בכו וכולם היו עצובים

ואז נסענו לשדה תעופה עלינו על המטוס נחתנו בישראל לקחנו תמזוודות ויצאנו פגשנו את ההורים וישר אחרי עשינו תמונות אחרונות  חיבוקים אחרונים ופרידה אחרונה

ברצוני להודות לקמפוס התותחים על טיול מדהים למאי ואנה 2 המדריכות הכי תותחיות שגרמו לטיול הזה להיות מדהים וכמובן לחברי הקבוצה שבלעדיהם הטיול לא היה כמו שהוא