אליסה

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2018

אליסה מוחוב

ביום הראשון שהגענו, די התגעגעתי ...

מתן תמם  (מתן)

להלן שייפליק. הכל מתחיל מהסוף ...

אלה אנהולט  (אלה)

נחתנו, ומיד הלכנו לאכול ולנוח ...

יותם כהן

את הסיפור שלי אני אתחיל מהמפגש ...

רותם חי

הכל התחיל במפגש פתיחה ממש ...

איתן אוחיון  (Eytan)

המפגש שכולם ניפגשים היה מאוד ...
ביום הראשון שהגענו, די התגעגעתי להורים שלי אבל התרגשתי יותר מידי אז פשוט הלכתי אחרי הקבוצה ואחרי המדריכות שלי. לא היה שום דבר מיוחד ביום הראשון, אכלנו כריכים והלכנו לחדרים.

ביום השני נתנו לנו סדר יום. ב7:45 אוכל, 8:45 - בית ספר. באותו היום היה לנו מבחן רמה. 12:30 - אוכל. 13:45 - פעילות. 18:45- אוכל. 19:45 פעילות.

ביום השלישי הלכנו לשופינג ברדינג והיה ממש כיף כי ההורים לא היו שם לומר לנו מה אפשר לקנות ומה לא Smileys

ביום רביעי הלכנו לטירת ווינזדור והיה כיף וחוץ מזה ראינו את השומרים עם הכובע הענקי ואת האוטובוסים המפורסמים האדומים עם שתי הקומות! אני ממש התרגשתי כאשר ראיתי אותם!!

ביום חמישי נשארנו בקמפוס, הייתה לנו פעילות Just Dance והיה לנו ממש ממש כיף!

ביום השישי הלכנו לאורך הנהר, לאורף הקמפוס. מצאתי פטל ואכלתי הרבה מאוד! השאר פחדו כי הם חשבו שזה מורעל.

ביום שבת הלכנו ללונדון ושטנו על סירה והלכנו לגלגל הענק ולביג בן ולכל מיני טירות יפות.
ביום ראשון הלכנו לת'ורפארק וזה היה בשבילי היום הכי כיף בטיול!! עליתי על כל המתקנים המגניבים והמפחידים שיש. זה היה ממש ממש כיף!

ביום שני ושלישי למדנו כרגיל והייתה פעילות בבריכה.

ביום רביעי ביקרו בסטודיו של הצילום של הארי פוטר ובהתחשב בזה שאני חולה על הארי פוטר - קניתי שם מלא מלא דברים!
טיילתי שם מלא זמן.

ביום חמישי הלכנו למדאם טוסו ולמחזמר ובשניהם בשבילי היה ממש כיף.
לאחר מכן ראינו את המחזמר אלאדין והוא היה מדהים!!  ההפקה, התפאורה, השחקנים, הרקדנים הכל היה מושקע ומהמם.
ביום שישי עשינו שופינג וביום שבת היינו באוקספורד וראינו את הטירה ואת האוניברסיטה והיה ממש יפה.

היה לי ממש כיף בסאמר סקול, הכרתי חברים חדשים, אני ממש מקווה לחזור לסאמר סקול שוב! זו הייתה חוויה מדהימה עבורי.