פרץ

• יצאתי בקיץ: 2018

לידור שמחה פרץ  (פרץ)

טוב וואו אין לי מאיפה להתחיל ...

שקד רוזנברג  (שאקו)

ברייטון סאמר סקול- וואו! אז ...

בת אל זלטה  (בת אלוש)

שולם, קוראים לי בת-אל זלטה ...

שגיא פנחס

שלום.קוראים לי שגיא ואני נסעתי ...

מאיה מלכה  (מאיה מלכה ♥)

היי,   אני מאיה והשנה ...

אגם בכר  (גומי)

וואו אני לא מאמינה שעברתי ...

טוב וואו אין לי מאיפה להתחיל את השבועיים הכי טובים שלי.

נתחיל בזה שאני ושתי החברות שלי דיברנו על לנסוע לסאמר סקול מלא זמן. זה היה נראה כיפי מעניין ומגניב וכך גם באמת היה. וחלומינו התגשם ונסענו לסאמר סקול בברייטון.

בהתחלה היו לי קצת חששות כי אני ושתי החברות שלי הגענו שבוע אחרי כי נסענו לשבועיים וכל מי שנסע ל- 3 שבועות הגיע שבוע לפנינו וידענו שבטח הם יתחברו והכל וכשאנחנו נגיע יהיה קצת קשה.

ביום כשהגענו לקולג' כל הבנות חיבקו אותנו והכירו לנו את המקום, הראו לנו אותו. אבל גם כמו שאמרו לנו,

ה-3 ימים הראשונים לא קלים וצריך להתרגל להכל ובאמת הימים הראשונים היו לי קצת קשים וגם המבחן קצת הלחיץ אותי אבל אחרי גיליתי שהכל שטויות, המבחן היה בסדר גמור ואחרי השלושה ימים כבר הרגשתי הרבה יותר טוב.

הכרתי חברות חדשות, קודם כל מהקבצה של הארץ ואז התחלנו לדבר ולהכיר חברות מעולם. ממדינות כמו צרפת, ספרד, גרמיה, בלגיה ועוד. במשך השבועים

היו לנו גם הרבה פעילויות בקולג' והיה ממש כיף. תוך כדי הפעילויות הכרנו ילדים חדשים מהעולם, התרגלנו לדבר הרבה באנגלית ואחד הדברים הכיפים שהיה זה לדבר על אנשים אפילו אם לידינו כי הם בכל מקרה לא מבינים כלום.

בנוסף יצאנו גם לטיולים והיה ממש כיף. לקחו אותנו לאולפני הארי פוטר, מדאם טוסו, פארק שעשועים ועוד מלא מקומות, ובגלל שברייטון היא עיר חופית לקחו אותנו למזח ששם היה מלא דוכני אוכל ומתקנים ומשחקייה ועוד.

כל הטיולים והפעילויות ממש גיבשו את הקבוצה והכרנו חברים לחיים.
הקבוצה הישראלית עשתה כבוד לישראל וניצחנו בכל בתחרויות שהיו.
ולנו היה הכי הרבה מזל כי אנחנו קיבלנו את המדריכות הכי מושלמות שיש, שיר ותמר . תודה על שהייתם לצידינו ותמכתם ודאגתם לנו. פשוט אין עליכם. הפכתם את הטיול להרבה יותר כיף. תודה על הכל.

זו חוויה שאני לא אשכח בחיים, חוויה מדיהימה. נהנתי מכל רגע ואני ממליצה בחום לכל המתלבטים. זו הייתה הטיסה הראשונה שלי לחול ואת מה שעברתי פה אזכור לתמיד.

קצת קשה לסכם חוויה כזאת אבל נסיים בזה שאני ממליצה מאוד.