רון ברלב

• מרכז: ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17
  • יצאתי בקיץ: 2018

רון ברלב  (רון ברלב)

איך אני אמורה לתמצת את שלושת ...

ים לאון

לסכם את השלושה שבועות המדהימים ...

עדן פרידמן

אז הסתיימו להם שלושה שבועות.. ...

אייל אלברט אסיף  (אייל)

היי קוראים לי אייל ואני לפני ...

יולי מוסקוביץ

אני באמת לא יודעת איך להתחיל ...

גיטה סודקוב  (גיטה)

ואווו אז איך אפשר בכלל לסכם ...
איך אני אמורה לתמצת את שלושת השבועות הכי מדהימים בחיים שלי לסיפור אחד (מזהירה אתכם זה קצת ארוך) Smileys
טוב מאיפה להתחיל?
אז ככה: כבר מהמפגש יכולתי לראות שיהיה מה זה כיף ומצחיק וככה היהSmileys
התחלנו בבידוק הבטחוני שדווקא לא לקח כל כך הרבה זמן כמו שציפינו שיקח, ואחר כך התחלנו בטיול שלנו!!
כבר בטיסה התחברנו אחד לשני ועשינו מלא צחוקים, הגענו לארצות הברית והתחלנו את השבוע הראשון שהיה בבוסטון!!!!!

היינו באוניברסיטות MIT ו-הארוורד, באצטדיון הבייסבול של הרד סוקס, בקווינזי מארקט ובעוד מלאאא מקומות שווים!
השיעורים היו ממש מעניינים בזכות המורה המושלמת והמהממת אמילי ואיך אפשר שלא לשכוח מי שהיו איתי בכיתה מחמוד ושובל ואייל שעשו איתי מלא צחוקים Smileys
הכרנו סינים, סינים ועוד סינים (סתם סתם היו גם צרפתים ואיטלקים ואת מישה הרוסי ומטאו האיטלקי שבאו לבוסטון לבד אז ממש אימצנו אותם לקבוצה שלנו והם טיילו איתנו כמעט לכל מקום שאנחנו טיילנו)

אחרי שבוע (שעבר ממש ממש מהר) התחלנו ללכת לכיוון השבועיים בניו ג'רזיייי!!!!
בדרך עצרנו באאוטלט ענקקקק!!!
הגענו לאוניברסיטה בניו ג'רזי וגילינו שהחדרים הרבה יותר מרווחים מבוסטון ושיש מן סלון נחמד שכולם יכולים לשבת בו ביחד!

חולקנו שוב לכיתות והפעם הכרנו מלא צרפתים, איטלקים, ספרדים, קזחים (מקזחסטן) וכמובןןן (למקרה שהתגעגענו) הכרנו עוד סינים וגם יפניםSmileys
כל יום נסענו ברכת התחתית מניו ג'רזי לניו יורק והלכנו לאמפייר סטייס בילדינג, טופ אוף דה רוק, מחזמר בברודוויי, טיימס סקוור, מוזיאונים, סיקס פלאגס ועוד מלאאאא!
כל ערב עשינו משהו אחר: כדורסל, בדמינגטון, ערב סרט, כדורגל ועוד הרבה דברים ככה שלכל אחד היה מה לעשות.

לסיכום נהניתי מאוד בשלושה שבועות האלה והיה לי כיף מאודדד!!!

עכשיו אני רוצה להגיד תודה לכוווווולם אחד אחד על ההכלה, הצחוקים, השיחות נפש, המשפטים הקליטים שכנראה בחיים לא יצאו לי מהראש (אהמ אהמ יהב והשני טורים שלוSmileys), ההיפראקטיביות והאנרגיות, על זה שקיבלתם אותי כמו שאני ופשוט על זה שעשיתם לי את החופש והפכתם את הטיול הזה למשהו מאוד משמעותי בשבילי שאני לא אשכח כל החיים שליSmileys
תודה למאי ואנה המדריכות המהממות, לא יכולתי לבקש מדריכות יותר קשובות, מבינות, זורמות, כיפיות ופשוט מושלמות!Smileys