הילה

• יצאתי בקיץ: 2017

הילה בנימין  (הילה)

היי, קוראים לי הילה בנימין ...

תמי קולדנוב

היי,אני תמי קולדנוב ואני רוצה ...

אחינועם אהרוני

היי   קוראים לי אחינועם,   לא ...

רוני וילף  (רוני)

אני חושבת איך להתחיל.. איך ...

אור אוזנה

היי  שמי אור ...

לי-רם פיקמן

אני פשוט לא יודע מאיפה להתחיל.. אבל ...

היי,

קוראים לי הילה בנימין וטסתי הקיץ לסאמר סקול במרכז ברייטון:).

וואו איך אפילו מתחילים לספר על חוויה מטורפת כזאתת!!

היו לי 3 שבועות מטורפייםםם מלאים בכל כך הרבה חוויות וטיולים וחברים וכיף ועוד הרבהה!

אז התחלנו את המסע ונפגשנו כל הקבוצה בשדה אני לא מאמינה שכבר עברו 3 שבועות מאז וואוו..

הגענו לקולג של ברייטון אחרי יום ארוך של טיסה ונסיעות היישר לתוך האקשן.. הגענו וישר הלכנו לפעילויות גיבוש והכרנו חברים מכל העולםם ברזיל איטליה צרפת יוון טורקיה ספרד ומאיפה לאא..

השבוע הראשון היה מלא בחוויות כמו הפעם הראשונה במזח האהוב שלנו, אולפני הארי פוטר, פורטסמית', מלא קניות בסטארבאקס ופריימרק, הלימודים בכיתות עם המורים המדהימים והתלמידים מכל העולם, האקטיביטיז הכייפים והמגוונים שהיו לנו... כל כך הרבה חוויותת!

אחרי שבוע עמוס שכזה הצרפו אלינו עוד קבוצה של ישראלים!! התחברנו אחד לשני בשנייה ואחרי יום יומיים כבר הרגשתי כאילו הם משפחה שנייה שלי!

Smileys בשבועיים האלה למדנו מלא אנגלית, יצאנו ללונדון המקסימה ביחד, שבה ביקרנו בכל המקומות התיירותיים של לונדון כמו הלונדון איי, הביג בן, שייט בתמזה, בקינגהם פאלאס ועוד.. ביקרנו במרכז sea life של ברייטון, שם ראינו מלא דגים וכל מיני חיות מים אחרות.

נסענו לטירת ארנטל הענקית והיפה, ביקרנו מלאא במזח שבו אכלנו במסעדות, שתינו סטארבאקס בכמויות, ישבנו להשתזף ולנוח על החוף היפה, טיילנו על המזח, וכמובן מלאאא שופינג:)).

ביקרנו גם בthrope park, לונה פארק מטורףף עם רכבות הרים מדהימות ומתקנים מטורפים ממש! טיילנו גם באיסטבורן, שדומה מאוד לברייטון עם המזח והשופניג המטורף שיש בה, יצאנו גם למוזיאון מדאם טוסו המהמם עם כל בובות השעווה היפות של כל האנשים המפורסמים שכולנו מכירים, ולמחזמר של אלאדין שהיה מושקע בטירוף וגם לקנטרברי שם ראינו את הקתדרלה של קנטרברי שם למדנו על הדת הנוצרית..

ואת הטיול סיימנו בקבלת תעודות מהמורים ודיסקו מהמם עם כל החברים מחול..

ביום הטיסה כולנו היינו עצובים שנגמר אך מרוצים מכל החוויות שצברנו, האנגלית ששיפרנו מאוד, הקניות שהבאנו איתנו, והחברים החדשים שהכרנו..

נפרדנו אחד מהשני באולם של המזוודות בכינו מלא ורצנו מרוגשים לפגוש את ההורים שהתגעגעו אלינו מאוד.. וזהו..

אני רוצה להודות להורים האהובים שלי שאיפשרו לי לחוות את החוויה המדהימה הזאת, לכל החברים והחברות המדהימים שהכרתי במסע הזה, ל2 המדריכות יובל ועינב שהיו שם בשבילנו לאורך כל המסע, ולחברת קמפוס כמובן על הארגון של הטיול המושלם הזה!

היה לי מאוד כיף עם כולכם חברים שלי ואני מקווה לשמור קשר עם כולם,

תודה על 3 שבועות הכי כיפיים שהיו לי אי פעם!