ניקול

• מרכז: רויאל סקול
  • יצאתי בקיץ: 2017

ניקול סלוסרבסקי  (ניקול)

שמי ניקול סלוסרבסקי בת 13 ...

אליזבט קלוגמן

היה ממש ממש כיף ,הכרתי מלא ...

הילה אטיאס  (היללוש)

שלום   קוראים לי הילה ...

ורוניקה בשקורוב

היי   קוראים לי לי ורוניקה ...

דולב איזנברג

הי קוראים לי דולב ואני בהתחלה ...

גיא רשף

היי, קוראים לי גיא והשנה יצאתי ...

שמי ניקול סלוסרבסקי בת 13 מכפר סבא

בכלל לא רצית ללכת לסאמר סקול וחשבתי שזה מעפן ללמוד בחופשSmileys, אבל הבנתי שטסים בלי הורים עם המון ילדים ללונדון.. אז שניתי את דעתי. וכשהגענו מהטיסה למקום, התלוננו ממש,על האוכל ועל החדרים.

אבל הכרתי המון חברים וחברות מהארץ ומהעולם, למדתי אנגלית בדרך שונה וכיפית עם עוד ילדים מהעולם, עשינו פרויקטים, ולמדנו עם מורים שונים.

חוץ מהלימודים גם שילבו לנו פעילויות ספורט ויצירה, גם עם ילדים מהעולם. מסיבות דיסקו בכל סוף שבוע וכמובן שגם טיולים ללונדון ולעיירות שלידה.

נהנתי בלונדון, שם התחלנו את היום בשיט ראינו את הקיימברדג', את הביג בן ואת הארמוון של המלכה אליזבת. עלינו על הלונדון איי, והייתה לנו שעה חופשית לקניות, ממש נהנתי ביום הזה כי זה היה היום האחרון וכולנו היינו ממש מגובשים אבל היו גם רגעים מאכזבים, ובינהם שהמדריכים האנגליים לא הביאו לנו זמן כמעט להסתובב ולעשות קניות. ממש התעצבנו
Smileys.

גם נהנתי בלונה פארק ששם,היה ממש כיף ומצחיק, היו שם המון רכבות הרים ובאחת רכבות ההרים שאני ואליזבט (חברה שהכרתי בסאמר סקול) עשינו (הרכבת הייתה כאילו על מים), עפו לאליזבט המשקפיים בזמן הנסיעה ברכבת ההרים והם נאבדו לה... בהתחלה היינו עצובות (והיא בכתה) וחיפשנו אותם וקראנו למדריכות שלנו ולא מצאנו. אחרי זמן קצר, פשוט צחקנו. (עצה שלי תביאו משקפיים ספייר)

אני ממש אוהבת את הקבוצה שלי היא הייתה ממש מגובשת , וכולנו שומרים על קשר עד היוםSmileys. (בערך) וכולנו גם הבטחנו שנשמור את הליין יארד למזכרת Smileys Smileys

אני ממש שמחה ובסוף הלכתי לסאמר סקול כי אם לא הייתי הולכת הייתי מפספסת חוויה של פעם בחיים