יואב

• מרכז: אוקספורד
  • יצאתי בקיץ: 2017

יואב פרבר  (יואב)

שמי יואב פרבר ואני בארץ כותב ...

שי לי אטלס  (שושה )

איך מסכמים חוויה כזו ענקית ...

שי אוסקץ'

הסיפור האישי שלי מתחיל בהגעה ...

אליאן (אלה) צ'רנובלסקי  (אלה)

היי, קוראים לי אלה ואני מכפר ...

יואב שמעוני

שלום   קוראים לי יואב ...

מיכאל גיצמן

הי, שמי הוא מיכאל גיצמן, אבל ...

שמי יואב פרבר ואני בארץ כותב את יומן מסע זה לאחר שבועיים בסאמר סקול באוקספורד.

החוויה שלי בסאמר סקול אוקספורד היא חוויה שאני עומד לזכור לכל חיי אני בטוח.

האנשים, המדריכים, הילדים והנערים שאיתם הייתי, משהו מדהים וחוויה שאני ממליץ לכל אחד.

הסיבה הראשונית שהגעתי לסאמר סקול היא בכלל ללמוד אנגלית. הייתי אמור ללכת לסאמר סקול 2016 עם עוד 4 חברים, אבל בסוף זה לא יצא לפועל, אף אחד לא היה באמת רציני...

אז בחודש יוני אני וחבר אחד דיברנו והחלטנו שלמרות שאף אחד לא רציני שנינו כן ואנחנו נלך לשנינו.

התלבטנו בין שתי אפשרויות – האחת היא אוקספורד\קיימברידג' והאחרת היא אוקספורד בלבד. אחרי התייעצויות רבות בין ההורים, אנחנו ועם העוזרים מקמפוס בחרנו ללכת לאוקספורד, הבחירה שהתבררה כנכונה ביותר.

אז הגענו למפגש הראשוני בוא הסבירו לנו על הכל, מה מי מו והכרתי את הקבוצה המדהימה שאיתה אני עומד להיות שבועיים באוקספורד. וכמובן אי אפשר שכוח את המדריכה המדהימה שלנו יובל אטינגר, ששימשה לאורך כל המסע המטורף הזה לכולם כמו אחות גדולה.

שהגענו לנתב"ג כבר הייתה הרגשה של משהו שונה, אמנם הייתי כבר בחו"ל בלי ההורים אבל זה הרגיש לי שונה לגמרי. נכנסו עברנו את הבידוק הביטחוני עם הטורים הענקיים למדי והגענו לדיוטי פרי, הוא בשמו המתאים ביותר "ביוטי פרי". כל אחד קנה מה שהוא קנה ועלינו לטיסה.

שהגענו לנמל תעופה "הית'רו" ונכנסו לאנגליה נסענו במשך כשעה וחצי\שעתיים לעיר המדהימה אוקספורד. הגענו בערב המואר של אנגליה למקום המגורים הנחמד והירוק שלנו. היינו בחדרים של 4, בנים ובנות מופרדים.

הכרנו את ה"אקטיביטי לידרס" שלנו ג'ו אנדרו ואידן ואת המנהלת הקשוחה שלנו סילביה.

בבוקר למחרת עשינו מבחן רמות והתחלקנו ל-4 רמות שונות, שבכל כיתה יש 4-5 ילדים בישראל שאיתנו למדו בשבוע הראשון צרפתים ובשבוע השני קזחים (קזחסטן). לאחר המבחן עשו לנו טור בכל רחבי אוקספורד.

הלימודים היו ממש כיפים, 2 שיעורים כל יום למעט שבת וראשון, כל שיעור נמשך שעה וחצי ובינהם הפסקה של חצי שעה. ארדמור (החברה שאיתה היינו שם) קולעת בול ברמות ואין מה לחשוש בנוגע להאם אני יהיה ברמה יותר מידי גבוהה או רמה נמוכה מידי.

לאחר השיעורים היו כמה פעילויות כל יום ובין לבין ארוחת צהריים וערב בשעות מוזרות מאוד (12:30 לארוחת צהריים ו-17:30 לארוחת ערב).

בסופי השבוע היינו בלונדון.

עשינו כל כך הרבה פעילויות – קריקט, כדורגל, קינג אנד קווינס, סרטים, רוקבי, נרף ועוד מלא מלא פעילויות שאני יכול להגיד.

גם בלילה היה לי הרבה אקשן. כיבוי האורות היה אמנם ב-22:30 וכבר חייבים להיות בחדרים בשעה 22:00 אך הייתי עם עוד 3 אנשים בחדר. היינו ערים כל הלילה צוחקים, משחקים בדורק ופוקר טקסס כל הלילה.

החוויה הזו הייתה מדהימה ולא הייתי משנה שוב דבר, אני יכול להמשיך לחפור על כל הכיף שעשיתי, החוויה הזו מומלצת לכולם, וכמובן שאי אפשר לשכוח להגיד ששיפרתי את האנגלית שלי באופן משמעותי.