אביב

• יצאתי בקיץ: 2017

• התחבר אלי בגוגל+

אביב ליבוביץ  (אביב)

באופן כללי, אני בן אדם ביישן, ...

הילה בנימין  (הילה)

היי, קוראים לי הילה בנימין ...

אריאל ספייב

היי, אני אריאל ספייב ואני ...

ירדן בסר

היי אני ירדן וטסתי השנה לסאמר ...

שי נשר  (שיוש)

הייקוראים לי שי נשר יצאתי ...

דניאל טורבין  (דני)

אני יצאתי השנה לסמאר סקול ...

באופן כללי, אני בן אדם ביישן, אני דיי חסרת ביטחון וקשה לי להיות חברותית.

אבל בסאמר סקול שהייתי בו, הדברים האלה כאילו נעלמו.

לפתע, הרגשתי בטוחה בעצמי, הייתי חברותית כמו שלא הייתי אף פעם קודם לכן. רכשתי חברים חדשים, הן מהארץ ובעיקר מחוצה לה.

הייתי קוראת לזה חוויה מיוחדת, שלא כל אחד זוכה לחוות, ואני שמחה שאני כן זכיצי לחוות זאת. הגעתי לסאמר סקול, במטרה להשתפר באנגלית, להכיר חברים חדשים מרחבי העולם ובעיקר לשפר את הביטחון העצמי שלי, הן באנגלית והן באופן כללי. והדברים האלה בהחלט התגשמו באופן חלקי.

זכיתי להכיר חברים חדשים מרחבי העולם, שמעתי על דרך החיים במדינות שונות כמו איטליה, ספרד, אוסטריה ושווייץ. וחלקן בהחלט שונות לגמרי מדרך החיים בארץ.

אני מרגישה שהאנגלית שלי השתפרה, לפחות בחלק הדיבורי, לפני כן ידעתי אנגלית, פשוט כשדיברתי הייתי מגמגמת ולא היה לי אומץ לדבר באנגלית באופן כללי, הסאמר סקול הזה העניק לי את האפשרות להתאמן על השפה האנגלית מבחינת דיבור, מה שהייתי צריכה, אני לא יודעת עד כמה השתפרתי באנגלית, אבל אני יודעת שלפחות נכון לעכשיו, הביטחון העצמי שלי באנגלית השתפר מאוד, ואני מקווה שאקח לפחות חלק ממנו איתי לארץ.

במשך השבועיים שביליתי בקולג׳, יצאנו מידי פעם לטיולים מחוץ לקולג׳, לדוגמה, לעיר ברייטון, יכלנו לשבת על חוף הים והיתה שם חנות תה נהדרתכשלא יצאנו לטיול בעיר, היינו בכל מיני פעילויות של הקולג׳ וכך גם הכרנו חברים מהעולם.

בבוקר היו שיעורים, אלה היו שיעורים מיוחדים, לא משעממים כמו בבית הספר, השיעורים האלה באמת העניקו לי חשק ורצון ללמוד.

כל ערב היתה פעילות של הקולג׳, וכך הכרנו חברים חדשים, לדוגמה, סרט, ספורט או פעילויות אחרות.

בלילה ישנו בחדרים, היו חדרי יחיד, חדרים זוגיים וחדרים לשלוש. אני ישנתי בחדר לשלוש עם שתי בנות מאוסטריה, כך בעיקר רכשתי חברות ממדינה אחרת.

מאוד השתדלתי לדבר אנגלית רוב הזמן, ולהיות עם אנשים ממדינות אחרות, כי לשם כך באתי.

בימי שבת וראשון, יצאנו לטיול, פעם ללונדון, פעם ללונה פארק ופעם לקנטרבארי.

היה נהדר ואפילו הדרך היתה יפה. נהניתי כמעט מכל רגע בסאמר סקול, הכרתי הרבה חברים ממדינות אחרות, דבר שלא כולם זוכים לו, הרגשתי שאני משתפרת באנגלית ורוכשת ביטחון בשפה ובעיקר,

נהניתי המון, אני ממליצה לכולם לחוות דבר כזה,

זו חוויה מדהימה ומעצימה:)