yoav

• מרכז: Bath אנגלית ופעילויות
  • יצאתי בקיץ: 2017

יואב קליין  (yoav)

בקיץ 2017 הלכתי לסאמר סקול ...

איילת קליין  (איילת)

הי קוראים לי איילת קליין מקיבוץ ...

רז אינדבו   (רז)

סמאר סקול  קוראים ...

יובל טאובה סלומון

טוב אז זה התחיל מבאסה רצח קראתי ...

יערה פוביני

סאמר סקול באת'   היי,   אני ...

עומר לוי

היי אני עומר אני גרה באילת ...

בקיץ 2017 הלכתי לסאמר סקול של קמפוס באוניברסיטת באת באנגליה.

שהגעתי לשדה התעופה לא הכרתי אף אחד חלקם היו נראים אחלה וחלקם סנובים אבל אחרי שהגענו והתחלנו להכיר גיליתי שאף אחד לא סנוב שם וכולם אחלה ומצחיקים וניהנו משפחה.

במטוס פגשתי את ניב שי איתי ועידו שהיינו במטוס ועשינו צחוקים והכרנו אחד את השני.

שהגענו לאוניברסיטה ביום הראשון היה קצת קשה אבל אז הסתגלנו בחדרים.

בערב היה לנו פעילות הכרות בדשא שבו אני ואיתי הכרנו ספרדיות איטלקים וסינים.

יום שני- בבוקר הלכנו לאכול ארוחת בוקר ואחר כך הלכנו לפעילויות ספורט ואחרי זה לאכול ואחרי האוכל למבחן קבלה לכיתות, בערב הלכנו למסיבה ואז ישבנו במטבח והלכנו לישון.

יום שלישי - השיעור הראשון שלנו התחיל.

יום רביעי - נסענו לטיול ראשון בבאת ביקרנו במרחצאות הרומים ואחרי זה התפתחנו בקבוצות לחנויות בבאת.  אחרי שחזרנו מבאת שהיה שם ממש כיף הלכנו לאכול ואז לפעילויות ערב.

יום שישי - אחרי הפעילויות והלימודים אז אכלנו ערב ועשינו קידוש בחדר אוכל ואז הרגשנו כמו משפחה וראפאל הברזילאי הצטרף אלינו שמסתבר שיש לו חלק יהודי. והייתה לנו עוד מסיבה עם טראנסים.

יום שבת - נסענו לארמון ווינזדור שבו גרה המלכה היה סיור מעניין וגם עשינו קניות.

יום ראשון שבוע שני - נסענו לthorop park פארק מטורף עם מתקנים ממש טובים רכבות ערים אם מלא לופים רכבת אחת הייתה עם דרופ של 250 מטר.

ביום רביעי נסענו לאולפני הארי פוטר שבלונדון ששם ראינו את כל האפקטים בסרט והסטים המיוחדים. ואז הלכנו לפעילויות ערב וישבנו עם הספרדים בלילה.

יום חמישי - נסענו ליום שלם בלונדון שבו הלכנו למדאם טוסו ואחרי זה לשיט בתמזה ואחר כך נסענו למחזמר של מלך האריות שהיה מושקע ומלא תפאורה האפקטים ואני לא אוהב מחזות זמר וגם רוב הקבוצה אבל כולם נהנו.

ואז חזרנו למיני בוס עם שירי עומר אדם(נועה) ואז חזרנו באחת ובאת ולישון.

בארוחת שישי השנייה היינו מלא אנשים ספרדים ואיטלקים שהשתתפו וכל החדר אוכל שמע אותנו ונהנהנו . וגם הייתה לנו מסיבת סיום שקיבלנו בה תעודות בערב הייתה עוד מסיבה. ובלילה אני יערה וניב הלכנו בלילה עם הברזילאים לאגם

יום שבת - היינו בפיעילויות ואז הלכנו לאגם שוב והפעם בתור קבוצה למורות שאסור ואכלנו ודיברנו. בלילה ישבנו שוב עם ספרדים.

יום אחרון התעוררתי מאוחר ורצתי לחדר אוכל להפרד מכולם מחול ואחרי האוכל ארזנו לקחנו את המזוודות ונפרדנו מכולם למטה מהרוסים הסינים והספרדים. הגענו לנתבג ונפרדנו אחד מהשני מה שהיה מוזר וקשה .