לוטם

• מרכז: Bath אנגלית ופעילויות
  • יצאתי בקיץ: 2017

יערה פוביני

סאמר סקול באת'   היי,   אני ...

אביגיל צור

היי   אני אביגיל ובדיוק ...

יובל טאובה סלומון

טוב אז זה התחיל מבאסה רצח קראתי ...

יואב קליין  (yoav)

בקיץ 2017 הלכתי לסאמר סקול ...

ניב כהן  (ניבוש)

היי   קוראים לי ניב ...

גל אוחנונה  (גל)

היי,     קוראים ...
סאמר סקול באת'

היי,

אני יערה בת 15 וחצי וחזרתי לפני שבוע מהחוויה הכי מדהימה בחיים שלי! טסתי גם לפני שנתיים לסאמר סקול עם קבוצה רק של בנות ונהנתי בטירוף אבל השנה זו הייתה חוויה שונה לגמרי!

בגלל שכבר הכרתי איך הכל הולך אז לא כל כך התרגשתי או נלחצתי והרגשתי ממש טוב שאני טסה לבד כי ידעתי שאני אכיר חברים לחיים...

כשהגעתי לשדה תעופה האמת קצת התאכזבתי כי חשבתי שאני לא כל כך אתחבר כי כמה הגיעו בחבורה אבל על ההתחלה פיתחתי שיחות עם כמה בנות ממש חמודות.

במטוס השתעממנו ממש אז גם התחלנו חדבר ולהכיר אחד את השני יותר. באוטובוס בדרך למרכז שלנו כבר הרגשתי שאנחנו קבוצה, שמנו שירים, קבענו ליד מי אנחנו בחדרים והיינו כולם מחוייכים.

כשהגענו למרכז כולנו השתוקקנו כבר להגיע לחדרים להכיר את הסביבה שהולכת להיות הבית שלנו בשבועיים הקרובים. החדרים היו קטנים ומאד נוחים, קיבלנו מגבת היה לנו שירותים ומקלחת אפילו טלוויזיה והחדר היה מאד נקי!

כבר בפעילות הראשונה התחברנו לילדים מכל העולם, לצרפתים, ספרדים, איטלקים, ברזילאים, קולומביאנים, דובאיים ויפנים, צחקנו ושיחקנו איתם וכמובן החלפנו אינסטגרם סנאפצ'אט וטלפונים בשביל לשמור על קשר.

כל התקשור הוא באנגלית לכן זה גם מעודד דיבור באנגלית ומשפר אותה מאד כשזה בא יחד עם השיעורים כל בוקר או צהריים עם מורים חמודים בקבוצות קטנות.

היה לנו מבחן התאמה שיחלק אותנו לרמות ומבחן סופי שיראה את השיפור שעשינו יחד עם תעודה והערכה. להיות שבועיים עם ילדים שכנראה לעולם עוד לא תראה מכל העולם באיזשהו אופן משחרר אצלך משהו גם באופי, נותן לך להיות מי שאתה בלי שיהיה איכפת, לעשות שטויות ושמח, להכיר מוזיקה ותרבויות שונות ובעיקר להנות! מאד נהניתי מהמסיבות שהיו, מהתחרות כשרונות, מהשופינג, הטיולים שגיבשו אותנו ומהישיבות בלילה במטבח....

הכרתי חברים שהיו קרובים ופתוחים אליי מהרבה מאד חברים שיש לי כבר
שנים ואני בטוחה שאשמור איתם על קשר הדוק!

חוויה מדהימה ממליצה לכולם !!!