אדם סאמר סקול

• מרכז: סקוטלנד + לונדון 2017
  • יצאתי בקיץ: 2017

אדם חטאר  (אדם סאמר סקול)

היי , קרואים לי אדם אני בן ...

מיכאל קרמרנקו

אז היי ,   שמי הוא מיכאל ...

איתן שחורי

היי   קוראים לי איתן ...

עלא אגבאריה

היי קוראים לי עלאא והשנה יצאתי ...

נועם סקורי

שלום קוראים לי נועם סקורי ...

מיקה שלום

היי, אני מיקה מיהוד, בת 14 ...
היי , קרואים לי אדם אני בן 15 מהצפון . וחזרתי משלושה חודשים מדהימים ....(שבועיים בברונל ושבוע בסקוטלנד ) Smileys.

היום הראשון היה עמוס התחלנו בשדה תעופה בן גוריון נפרדנו מההורים והתחלנו את דרכנו בסאמר סקול ..... לאחר מכן עלינו על הטיסה שנמשכה 5 שעות . כשנחתנו הייתה התרגשות רבה כולם רצו לראות את המרכז את הילדים מחו"ל את המדריכים המורים ואת החדרים .לאחר סיור במרכז קיבלנו את החדרים .

היום השני התחיל במבחן כדי להתאים לכל אחד את הרמה שמתאימה לו לאחר מכן היה פעילויות ...

סדר היום שלנו היה שיעורים בבוקר שמתחלקים לשתי שיעורים של שעה וחצי , לאחר מכן פעילויות עד הערב וזמן חופשי שיכלנו ללכת ולדבר עם החברים מהארץ או מחו"ל . כמובן שהיו ימים שלמים שיצאנו רק לטייל ולעשות מלא שופינג !! ביקרנו בלונדון איי , ביג בן , הארמון של המלכה , בפארק שעשועים גדול ועוד מלאאאא טיולים שווים .

בלי שהרגשנו עברו שבועיים מדהימים לאחר מסיבה שווה עזבנו את ברונל עצובים אבל הייי יש עוד שבוע !!! אז הגענו לסקוטלנד לאחר 4 שעות נסיעה . כשהגענו לסקוטלנד קיבלו אותנו הצוות המדהים שדאג לנו ועזר בכל מה שהיינו צריכים .

המגורים בסקוטלנד מדהימים !!! בסקוטלנד היה כל יום טיול ושיעורים לאחר מכן . לאחר שהכרנו ילדים מכל העולם : סין , רוסיה , צרפת , איטליה ..... למדנו אנגלית , וחווינו חוויה מדהימה חזרנו לארץ עצובים שנגמר אך מרוצים מהחוויה הנהדרת הייתה לנו ! .

אני ממליץ בחום על המסלול הזה של שבועיים ברונל ושבוע סקוטלנד גם כי יש שילוב של שני עולמות , ברונל הייתה קרובה ללונדון ובזכות הקרבה טיילנו הרבה וסקוטלנד מדינת נוף .

אז לסיכום תודה רבה לשיר המדריכה הכי טובה בעולם !!!!!
תודה שתמיד דאגת , עזרת ,תמכת , והיית תמיד בשבילנו !