דניאל

• התקשר אלי בסקייפ
  • התחבר אלי בגוגל+

דניאל לאמעי

וואי מאיפה להתחיל חוויה כזאת ...

מאיה הראל  (מאיה)

היי, אני מאיה, מנווה מונוסון, ...

מיכל קונפורטי  (יון יון)

היי לכולם ,קוראים לי מיכל ...

נועם סקורי

שלום קוראים לי נועם סקורי ...

דנה ליפשיץ  (דנה ליפשיץ)

היי, אני דנה בת 15 מכוכב יאיר ...

אדם חטאר  (אדם סאמר סקול)

היי , קרואים לי אדם אני בן ...
וואי מאיפה להתחיל חוויה כזאת מטורפת קשה לתאר במילים ......
אז הייי קוראים לי דניאל ,אני בן 14 . והשנה יצאתי לסאמר סקול לשלושה שבועות מדהימים וחויתיים . היינו בשני מדינות אנגליה (לונדון) ובסקוטלנד .

הגענו ביום האשון לשדה התעופה בן גוריון , לאחר הפרידה מההורים התחלנו את דרכנו בסאמר סקול !!!! , עשינו בדיקות ואז הגענו לדיוטי פריי לאחר שופינג קצר עלינו על הטיסה ללונדון ולאחר 5 שעות הגענו ! ללנודון , אחרי חצי שעה של נסיעה באוטובוס הגענו למרכז שלנו אוניברסיטת ברונל , עשו לנו סיור וקיבלנו את החדרים - כל אחד בחדר פרטי .

ביום השני עשינו מבחן היינו מאוד לחוצים ולא ידענו את רמת הקושי , מה יהיה בו ועוד ... אך עברנו אותו בגבורה . לאחר מכן היינו מחולקים לקבוצות .

הלימודים בסאמר סקול היו חוויתים במיוחד היו 2 סגנונות של שיעורים . 1 למדנו בקבוצות בחוברות , 2 היינו עושים פרוייקטים ומציגים מול הכיתות האחרות .
כמובן שבשיעור דיברנו אנגלית , עשינו פרויקטים ועבודה באנגלית וזה שיפר לי את האנגלית . כמובן שלא היינו לבד והיינו עם מלא מדינות שונות כמו : ברזיל , רוסיה , סין , איטליה וצרפת .

הטיולים בסאמר סקול היו מדהימים לקחו אותנו לכל כך הרבה מקומות יפים ומיוחדים כמו : מדאם טוסו , לונדון איי , ביג בן , הארי פוטר , פארק שעשועים .....

הזמן רץ נהנו כל כך שלא סמנו 3> שהזמן עבר ונגמרו להם שבועיים מדהימים , אך יש עוד שבוע נוסף בסקוטלנד .

כשהגענו לסקוטלנד היינו בשוק מהנוף המדהים שיש שם , המרכז והחדרים היו מרשימים מאוד , חדר פרטי בעיצוב חדשני שכיף להיות בו . בלובי היו משחקי שולחן ובכל קומה מטבח עם סלון .

אז לאחר שלושה שבועות מדהימים נגמד הסאמר סקול זה ללא ספק החוויה כי מדהימה שעברתי בחיים ! תודה רבה למי שהפך את זה לחוויה מהימה בשבילי . לשיר המדריכה הכי טובה בעולם !!!!
ולקבוצה הכי מגובשת ומדהימה בעולם תודה לכולם !