אירה

• מרכז: Oxbridge קיימברידג+אוקספורד
  • יצאתי בקיץ: 2017

אירה שיינברג  (אירה )

השבועיים האלו התחילו דווקא ...

אופיר הבר

הייתי באנגליה למשך שבועיים, ...

נועה שניידמן

אני נועה בת 16 ממודיעין, וכמו ...

מירה עמאר

היי שמי מירה מאזור הצפון , ...

הראל איתח

אני רוצה לספר על דבר ששינה ...

עדן ברזין

אז איפה להתחיל ?נתחיל מזה ...

השבועיים האלו התחילו דווקא בקצת חששות,

לא הכרתי אף אחד ופחדתי שלא אתחבר לאחרים.

בהיכרות הראשונה ישבנו 18 ילדים, לא מכירים אחד את השני. גם את המדריכה לא הכרנו, אך היא מצאה חן בעיני כולנו מהר מאוד.

לילה לפני הלכתי לישון מתרגשת. עוד לפני שעלינו למטוס התחלנו לדבר ולהתחבר, דיברנו וצחקנו כיאילו אנחנו מכירים אחד את השני כבר הרבה זמן, הסתובבנו כמה בנות הדיוטי פרי, כי איך אפשר שלא.

עלינו למטוס ויצא לי להכיר עוד שתי בנות , למרות שרוב הטיסה העברנו בשינה.

נסענו לקיימברידג והכל היה כל-כך יפה, צמחים, בנינים עושים לבנים, הכל בנוי בסגנון הישן. וחלקת דשא גדולה, קצת רטובה מהגשם.

מהר מאוד התחלקנו לחדרים, אני ועוד שתי בנות בחדר. ומיד הלכנו לראות את החדרים האחרים והמקום.

הגענו לארוחת ערב, שוק ראשוני,  לא ידענו מה לאכול, לא ככ היה משהו חוץ מתפוחי אדמה, מבחר קשה גם למישהי שאין לה הרגליים אכילה מיוחדים.
קיווינו שהשתפר, וכך היה :)

יום למחרת עברנו את המבחן וחולקנו לקבוצות, למידה מעניינת, לא רק שזכינו ללמוד עם ילדים מהעולם(ברזיל וסין) גם זכינו למורים מדהימים, השיעורים היו בנויים מעניין (אז לא רצינו להבריז)

אחר הצהריים יצאנו לטיולים, בעיקר בעיר עצמה  סיפרו לנו על המקום, בניה, אוניברסטאות ואיך הכל תמיד קשור להארי פוטר, שגם יצא לנו ללכת לאולפנים בהם צולם הסרט, עשינו שייט בנהר והסתובבנו בזמן החופשי.

ביום שעברנו לאוקספורד, חשבתי לעצמי, איך השבוע הזה עבר מהר כלכך מהר.
הגענו ללונה פארק ! רצינו לנסות הכל, גם ילדים שקצת חששו, השתכנעו, נהננו בטירוף, ורק חיפשנו רכבות מפחידות יותר, אכלנו, נחנו והיו גם פעילויות.

הגענו לקולג באוקספורד, הכרנו את שתי הקבוצות החדשות שיהיו איתנו, מצרפת ומרומניה, זכינו ללמוד ולעשות איתם פרויקטים, להתחבר ולדבר, למדנו, הלכנו למחזמר ועשינו פעילויות ספורט בערב.

(גם קיבלנו את התעודות שלנו מהמורים המדהימים)
ישנו בדירות ודיברנו כל הלילה. התחברנו מאוד ולא רצינו לחזור.

החוויה הכי טובה שהייתה בחופש.