מעין

• יצאתי בקיץ: 2017

• התקשר אלי בסקייפ

מעין פורת

היי כולם אני מעין פורת מחיפה ...

דביר מרדכי נבות  (דביר)

הסיפור שלי מתחיל בשדה התעופה ...

יובל בן-דור

שלום קוראים לי יובל בן-דור, ...

מיכאל גיצמן

הי, שמי הוא מיכאל גיצמן, אבל ...

יואב פרבר  (יואב)

שמי יואב פרבר ואני בארץ כותב ...

נעה גולן  (גולני)

אוקי אז הכל התחיל בשדה תעופה ...

היי כולםSmileys

אני מעין פורת מחיפה וחזרתי מהחוויה הכי מטורפת ומשמעותית שעברתי בחיים, שבועיים מדהימים באוקספורד שבאנגליה!! Smileys

אז התחלנו את המסע ונפגשנו כל הקבוצה בשדה תעופה בשעה שש בבוקר ועדיין כמעט אף אחד לא הכיר את הקבוצה. כולם עמדו במקום שנפגשנו בו והסתכלו על שאר הקבוצה בביישנות.

לאחר מכן, עברנו את כל הבדיקות הביטחוניות, איבדנו פלאפון בדרך וכמעט דרכון. הגענו לדיוטי פרי ולבסוף עלינו על המטוס והתחלנו להתרגש.

כשנחתנו בהיטרו עלינו על אוטובוס לאוקספורד, אחרי קצת יותר משעה הגענו למגורים שלנו וקיבלנו מפתחות לחדרים. הכרנו קצת צרפתים, שיחקנו תיפסוני ואכלנו פיצה.

את היום השני התחלנו בהליכה לאוניברסיטה,שם אכלנו ארוחת בוקר וישר לאחר מכן היה לנו מבחן רמה.

אחרי המבחן דיויד הראה לנו מצגת עם חוקים של מה שאסור לעשות ומה שמותר לעשות באוקספורד.

בשעה 12:30 הלכנו לחדר אוכל המדהים לאכול ארוחת צהריים.
אחרי האוכל יצאנו עם ג'ו לרחוב של השופינג והוא נתן לנו משימה שאיתה הכרנו את הסביבה. "סלפי צ'אלנג'" כל קבוצה קיבלה רשימה של דברים שצריך לעשות איתם סלפי, זו הייתה פעילות כיפית וכווווולם נהינו!Smileys
אחר כך אכלנו ארוחת ערב וחזרנו למגורים.

ביום השלישי חולקנו להקבצות והתחלנו את השיעורים.
בכל כיתה היו בערך ארבעה ישראלים וכעשרה ילדים מארצות אחרות.
משעה תשע עד עשר וחצי למדנו שיעור רגיל, עד שעה אחת עשרה הייתה לנו הפסקה ומאחת עשרה עד שתיים עשרה וחצי למדנו ועשינו פרוייקט בקבוצות.

את הפרוייקט הצגנו בסוף השבוע.

השיעורים היו הרבה יותר כייפים משדימיינתי!
אחרי השיעורים הלכנו לאכול ארוחת צהריים, ראינו סרט, אכלנו ארוחת ערב ובסוף היום עשינו פעילות כייפית עם הצרפתים. "ספיד דייטינג" , ישבנו מול הצרפתים וכל אחד דיבר עם מי שהיה מולו במשך שלוש דקות, לאחר שלוש דקות עברנו כיסא ודיברנו עם מישהו אחר. ככה הכרנו אחד את השני בצורה מהנה!
אחרי זה חזרנו למגורים והלכנו לישוןSmileys

ביום הרביעי קמנו רגיל, הלכנו לאכול ארוחת בוקר, למדנו, אכלנו ארוחת צהריים ואז יצאנו לפארק המדהים! שיחקנו קריקט עם ג'ו ואנדרו ואחר כך חזרנו חזרה לקולג', אכלנו ארוחת ערב, עשינו פעילות עם הצרפתים וחזרנו למגורים.

ביום החמישי קמנו ויצאנו לדרכינו לאוניברסיטה לארוחת בוקר.
למדנו, אכלנו ארוחת צהריים ואז שיחקנו עיירה בוערת בסגנון קצת שונה.
לאחר מכן, יצאנו לסיור באוניברסיטת Christ Church היה מאוד יפה!
אחה"צ יצאנו לשופינגג שחיכינו לו כל השבוע! שעה וחצי של אושר!

כשחזרנו מהשופינג כולם היו שמחים ועשינו פעילות ערב, בסוף היום חזרנו למגורים והלכנו לישון.

ביום השישי הלכנו לאכול ארוחת בוקר ולמדנו, בשיעור השני הצגנו את הפרוייקטים שעבדנו עליהם כל השבוע.
כל קבוצה עמדה ליד הפרוייקט שלה והציגה את ההמצאה שלה, זה היה אדיר!
שם נגמר היום האחרון ללימודים של השבוע הראשון! הזמן טס!
לאחר ארוחת הצהריים עלינו על אוטובוס לאולפני הארי פוטר.
היה שם מדהים ונהינתי מאוד למרות שבחיים לא ראיתי את הסרטים.
כשחזרנו אכלנו ארוחת ערב ועשינו קידוש, הדלקנו נרות והביאו לנו חלה! Smileys
בסוף היום הלכנו למסיבה עם כל הקבוצות, היה כיףף.Smileys

ביום השביעי נסענו ללונדוןןןןן! קמנו בבוקר ואכלנו ארוחת בוקר ארוזה, במשך כמעט שעתיים נסענו ובסופו של דבר הגענו.
דבר ראשון, עשינו שייט בנהר התמזה והיה מדהים! כל כך הרבה גשרים ונופים מרהיבים. מיד לאחר השייט הלכנו ל"לונדון איי" וראינו את כל העיר מלמעלה, היה מהמם.
אחרי הלונדון איי הלכנו לביג בן ולארמון המלכה, היה מקסים ונהניתי לראות הכל.
אחרי זה קיבלנו וואוצ'רים לארוחת ערב, ואז האוטובוס אסף אותנו וחזרנו למגורים לישון.Smileys

את היום השמיני התחלנו בחגיגות לאשרףSmileys ובפרידה מהצרפתים שעזבו אחרי שבועייםSmileys לאחר מכן, נסענו לתורפארק ועלינו על כל מתקן אפשרי כמעט.
היה מטורף והיו המון מתקנים אדירים.
כשחזרנו הגיעו קבוצות חדשות של צרפתים, סינים, יפנים וקזחסטנים. הם היו נחמדים והיה כיף לפגוש אותם. Smileys

ביום התשיעי Smileysלמדנו באותן כיתות אבל עם ילדים חדשים. במקום ללמוד עם הצרפתים למדנו עם הקזחסטנים, היה לנו כיף איתם!
אחרי ארוחת הצהריים יצאנו לקולג' שמתמחה בשייט, התחלקנו לסירות והתחלנו לשוט. השייט היה מרגיע והנוף היה מדהים, היו המון ברווזים במים!
אחרי השייט הלכו לפארק לשחק רוגבי ואחר כך חזרנו לארוחת ערב.
לאחר ארוחת הערב התחלקנו לקבוצות עם צרפתים, סינים, יפנים וישראלים. בכל קבוצה היו בערך שניים מכל מדינה, עשינו חידון טריוויה על אוקספורד והיה ממש כיף!

ביום העשירי התחלנו לעבוד על פרוייקט חדש, היינו צריכים להמציא מדינה. אחרי השיעורים עשו לנו הפתעה והזמינו לנו מלא מלא מלא מגשי פיצה. כל זוג קיבל מגש שלם! אחר כך הלכנו לפארק להירגע ועשינו יוגה. חזרנו לאוניברסיטה, אכלנו ארוחת ערב ואז חזרנו לפארק והפעם עם כולם, הצרפתים, הסינים, היפנים והקזחסטנים. התחלקנו לקבוצות של דרמה, ספורט ויצירה והיה ממש כיף.

ביום האחד העשר קמנו רגיל, הלכנו ללמוד והמשכנו לעבוד על הפרוייקטים.
אכלנו ארוחת צהריים ויצאנו לשופינגגג, כשחזרנו עשינו kahoot עם כולם.
לאחר מכן הלכנו לפארק ושחקנו מלכים ומלכות.
המדריכים והמורים התחבאו בפארק והיינו צריכים למצוא אותם, כל מדריך נתן לנו משימה כשמצאנו אותו ואם עברנו את המשימה הוא היה צריך לחתום לנו והיינו צריכים להמשיך לחפש מדריכים עד שנמצא את כולם.

היום השניים עשר והמוצלח ביותר!!Smileys
קמנו רגיל, אכלנו ארוחת בוקר, למדנו, אכלנו ארוחת צהריים ויצאנו ללונדון!
אחרי כמעט שעתיים הגענו למוזיאון השעווה "מאדאם טוסו", הצטלמנו עם "המפורסמים" והתלהבנו מכולם, היה שם מדהים!
לאחר מכן נסענו לcovent garden ואכלנו במסעדה,היה טעיםםםםם!
לבסוף, הלכנו לראות את המחזמר "מאמה מיה", היה מדהים! כולם נהנוו בלי יוצא מן הכלל. חזרנו למגורים ב0:30 בלילה והלכנו לישון.

היום השלושה עשר, היום האחרון ללימודים! קמנו, אכלנו, למדנו והצגנו את הפרוייקטים!! כל הקבוצה הציגה את המדינה שלה. היה כיף ומעניין! אחרכך אכלנו ארוחת צהריים והייתה לנו הרצאה של סטודנטים מאוקספורד.
לאחר מכן יצאנו לשופינג ארוך של שעתיים שלמות!
כשחזרנו עשינו טקס סיום וקיבלנו תעודות, היה מרגש ממש. אחרי הטקס עשינו מסיבת סיום עם כולם.Smileys היה מוזיקה וריקודים.

ביום הארבעה עשר נסענו ל-Windsor וביקרנו בטירה המהממת. לאחר הסיור היה לנו שופינג אחרון! כשחזרנו לאוקספורד ראינו סרט ומשם חזרנו למגורים לארוז.Smileys
ביום החמישה עשר יצאנו בשעה עשר בבוקר לשדה התעופה. אחרי חמש שעות טיסה הגענו לישראל ונפרדנוSmileys היה עצוב להיפרדSmileys

זו הייתה חוויה מטורפת שאני בחיים לא אשכח, אני שמחה שעברתי את החוויה הזאת יחד אתכם, שבע עשר ילדים מדהימים. כל אחד ואחד מכם תרם לקבוצה וגרם לי להנות. בקיצור, תודה לכולכם על קיץ מדהים שאין כמותו.

אוקספורד 2017 אני כבר מתגעגעת!!