שירה

שירה חמו

היי   קוראים לי שירה ...

נועם דהן  (צוקה)

היי,   קוראים לי נועם ...

אלויס מוצ'לין

אני נהנתי להיות בחו"ל. פגשתי ...

מאי יצחק  (מאיצוק)

היי   קוראים לי מאי יצחק ...

יערה צברי  (yaarat)

שלום, שמי יערה צברי בת 15 ...

Maya Ida Sharir

הי,   אני מאיה שריר ממרכז ...

היי

קוראים לי שירה חמו Smileys
אני יצאתי לסאמר סקול במרכז ברונל לונדון בין התאריכים 23.7-6.8
וואו איך אפשר לתאר חוויה כל כך מדהימה...

קודם כל ממליצה בחום על מרכז ברונל, מקום מדהים עם מורים מדהימים ומדריכים מושלמיםם.

הגעתי לסאמר סקול עם עוד שלוש חברות טובות- יערה צברי, מאי יצחק ונועם דהן, וכבר ביום הראשון של המסע כל הקבוצה התחברה ונהיינו מגובשים.
הכרנו ילדים חדשים מערים אחרות בארץ והכרנו ילדים שונים מארצות שונות. למדנו קצת מילים בשפות שונות, למדנו אנגלית בצורה הכי מלמדת וכיפית שיש...

הכרנו גגם ילדים שבאו בלי גרופ לידר והם היחידים מהמדינה שלהם שבאו למרכז ברונל, התחברנו איתם והיינו איתם ויצאנו איתם לטיולים.

בבוקר למדנו ובשאר היום האקטיביטי לידרס המדהימים ארגנו לנו פעילויות ספורט כפיות ומעניינות... התחברנו ממש לאקטיביטי לידרס העיקריים של הקבוצה שלנו- אנגוס וגרג המושלמים.

הגענו ביום הראשון בידעיה שניהיה שם שבועיים, ושבועיים בחוץ לארץ זה הרבה, וכבר בימים האחרונים רצינו להישאר שם לעוד שבועייםSmileys
בשני הימי שישי שהיינו היו מסיבות דיסקו מעניינות מאוד וכפייות..
טיילנו במגוון מקומות כמו- לונדון איי, ביג בן, שייט בנהר התמזה, אוקספורד, קיימברידג, ווינדזור קאסל ועוד הרבה מקומות מקסימים...