נגה

• מרכז: Oxbridge קיימברידג+אוקספורד
  • יצאתי בקיץ: 2017

נגה אהרוניאן

היי, שמי נגה ורציתי לספר על ...

אילון אביטן

וואי את זה אני יזכור לכל החיים חיכיתי ...

דנה נוריאל  (דנה)

וואו לכתוב הכל במכתב אחד?! ...

נויה צור  (נויה)

קשה לסכם את הסאמר סקול זאת ...

גל אמויאל

אחרי שנתיים של ציפייה, המתנה, ...

דנה נסים  (דוקי)

רשמית זו החוויה הכי מטורפת ...

היי, שמי נגה ורציתי לספר על הסאמר סקול באנגליה .

הסאמר סקול הייתה חוויה הכי מדהימהה ומטורפת בחיים שלי !!

נפגשנו בשדה התעופה וכבר משם התחלנו להכיר והתחברנו,
נחנתו בשדה התעופה הית'רו בלונדון וישר עלינו לאוטובוס ונסענו לאוקספורדSmileys
כשהגענו לאוקספורד, מאי המדריכה דיברה איתנו וחילקה אותנו לחדרים. החדרים באוקספורד היו מעולים! לכל אחד היה חדר משלו בתוך סלון עם עוד 4 חדרים .

אחרי שכל אחד נח קצת בחדר שלו, המדריכים מהמקום לקחו אותנו לראות את המקום בו נאכל, נלמד ונעביר את רוב הזמן שלנו במשך השבוע הזה.

הקולג' שלנו היה ממוקם במרחק של 20 דק הליכה מהמגורים ועשינו את הדרך הזאת כל בוקר וכל ערב .
אחרי הסיור בקולג' המדריכים לקחו אותנו למדשאה ענקית בה הכרנו לראשונה את קבוצת הצרפתים ושיחקנו איתם משחקי ספורט. אחר כך חזרנו חזרה למגורים , דיברנו, וממש נהנינו.

ביום השני בבוקר עשו לנו מבחן רמה כדי לשבץ אותנו לכיתות לימוד. המבחן היה קצת קשה אבל הסתדרתי :)

בהמשך הימים, כל יום קמנו בבוקר הלכנו לקולג' למדנו אכלנו ועשינו פעילויות מהנות. מידי פעם היה לנו זמן חופשי להסתובב ולעשות שופינג.

בסוף השבוע הלכנו לאולפנים של הארי פוטר , זאת הייתה חוויה מדהימהה ומרגשת עבורי כי אני חולת הארי פוטר. ביום שישי בערב עשינו קידוש מול הצרפתים שבחיים לא ראו קידוש ומאוד התלהבו.

למחרת הייתה מסיבת סיום ומאוד נהנינו בה בעיקר עם הצרפתים שמאוד נקשרנו אליהם. אחרי המסיבה נפרדנו מהצרפתים מה שהיה עצוב מאוד.

בבוקר נסענו לת'ור פארק, פארק ענקייי מלא במתקנים ממש מגניבים ומיוחדים.

אחרי הפארק נסענו לקיימברידג', כשהגענו המדריכים עשו לנו סיור בקיימברידג' שהיה מאוד מעניין ומלמד. לאחר מכן פגשנו את הקבוצות האחרות, סינים הונקונגים וברזילאים, והם היו ממש נחמדים.

בקיימברידג' החדרים היו קרובים למקום שלמדנו בו מה שהיה טוב כל לא היינו צריכים ללכת מלא כל בוקר. אבל החדרים ישנו ביחד שלוש בנות מה שהיה קצת פחות טוב כי לא הייתה פרטיות, אבל לא נורא, לפחות היו לנו שיחות מעניינות בלילה :).

אני בחיים לא אשכח את החוויה שהייתה לי בסאמר סקול ואת החברים שהכרתי שם, וכמובן את מאי המדריכה המהמתתת שלנו, נהניתי הכי בעולם ואני מקווה ללכת שוב בשנה הבאה