איה עיני

היי קוראים לי איה עיני, גרה ...

הילה אוחנונה

אני רוצה לספר לכם על החוויה ...

בן ראובן חביב  (בן)

היה ממש כיף חוויה בלתי נשכחת אני ...

נעה רהב

אז השנה טסתח לסאמר סקול באיסטבורן ...

מאור מוסרי

אני רוצה לספר לכם על החוויה ...

אורטל קמיסרצ'יק

היי, אני אורטל ממודיעין. אז ...

היי

קוראים לי איה עיני, גרה במודיעין והשנה נסעתי בפעם השנייה לחוויה המטורפת שנקראת סאמר סקול!!

השנה יצאתי למרכז המדהים באיסטבורן עם קבוצה ומדריכה חדשה ומודה שהיו לי הרבה חששות לגבי איך יילך השנה והאם אני ישווה את החוויה לקודמת... אבל זה היה פשוט מטורף ואם חשבתי שהחוויה תהרס בפעם השניייה היא הייתה אפילו טובה יותר!Smileys! התאהבתי במקום, בקבוצה החדשה, במדריכה בהכלללל

בזכות המחנה הקודם התחברתי יותר במהירות לילדים מארצות שונות והרגשתי יותר פתוחה לדבר בשפה האנגלית ואפילו הרמה שלי באנגלית עלתה.

אז מאיפה נתחיל?!?! השנה הגעתי עם חברה טובה לסאמר סקול וכבר אחרי המפגש התאהבנו בקבוצה הישראלית וכבר בבידוק והטיסה היה קשה להפריד בנינו וכולנו כבר הרגשנו כמו משפחה אחת, התגבשנו בנסיעה הארוכה למרכז (שרנו ועשינו צחוקים בלי הפסקה עד שנמאסנו לשחר המדריכה) וגילינו את הנופים המרהיבים של אנגליה שהיו מלאים בשדות ירוקים שאנחנו לא רגילים אליהם בארץ...

הגענו למרכז, התחלקנו לחדרים (חדר לבד!!!! לכל אחד!!!! עם שירותים מקלחת אישיים!!!) וישר רצנו לשחק עם האיטלקים בכדורגל, seven (משחק שלהם שלמדנו לאהוב) ומסירות Smileys

בסוף היום הראשון, שהיה בכלל חצי יום כבר גילינו את מזג האוויר הלא החלטי של אנגליה עם גשם לא צפוי שקטע את משחקי הכדור והביא אותנו לאולם לראות סרט שודדי הקאריביים Smileys

ביום השני נבחנו מבחן שעבר לכולנו בצורה חלקה והכרנו איטלקים חדשים, רוסים, אוקראינים, סינים ואפילו "בני דודים" מדובאי!!

והאהובים עלינו, הפורטוגלים שמתים על השיר שלנו טודו בום ומאז ההכרות איתנו מדליקים אותו בכל הזדמנות אפשרית...

גם יצאנו בפעם הראשונה לסיבוב באיסטבורן והגענו לים והאמיצים בינינו נכנסו לטבול רגליים במים הקפואים (כמוני) כשהאחרים שיחקנו בדשא בכדור או סתם הסתובו בטיילת.

את היום סיימנו עם "אקטיביטי" אחת המצחיקות והמוזרות שהיו לנו... תצוגת אופנה עם שקיות זבללל , הקבוצה המנצחת כמובן הייתה שלי והרוסי שהלבשנו לא הפסיק להתבכיין שההורים לא יכניסו אותו אחרי זה הביתה Smileys

**הוספתי סירטון של בן מהמשלחת הישראלית שהיה הפייבוריט שלי

ביום השלישי התחילו השיעורים וגילינו שיש לנו שעה שיעור רגיל של משחקים ושיחות באנגלית ושיעור שני של פרויקטים, וככה כל שבוע עבדנו על פרויקט שונה כמו הצגה עם תסריט מקורי שלנו מול כל הקמפוס.

וכמו כל יום שלישי הייתה לנו מסיבה שהישראלים כמו ישראלים הקפיצו והביאו אוורית חאפלה מהבית ככה שכל הבנים הכי חתיכים ושווים של הקמפוס נידלקו על הבנות הישראליותSmileys

בשאר השבועיים התחברנו ברמה לא נורמאלית לאיטלקים ובכינו כל פעם שקבוצה אחרת שלהם עזבה, כמה מאיתנו אפילו הספיקו להתאהב בבנים האיטלקים ככה שהפרידות היה החלק שכולנו היינו מעדיפים לוותר עליו...
יצאנו ללא מעט מקומות באנגליה, היינו בלונדון עצמה כמה פעמים בהצגה מושלמת של מאמאה מיה בתיאטרון, במאדאם טוסו ובובות השעווה המפורסמות, london eye, ביג בן, הפלגה בנהר התמזה מתחת לגשרים המהממים ששבלונדון, קובאן גרדן,בעיר ברייטון ב Brighton pavilion (ארמון מרהיב של גורג ה4), חוף ברייטון המפורסם, Battle Abbey (טירה מימי הביניים).

היינו גם בלונה פארק thorpe park אחד השווים עם רכבות הרים מפחידות ומשוגעות שאני לא מאמינה שעליתי עליהן בכלל Smileysאבל את רוב הזמן שם בזבזנו על המשחקי לונה פארק המפורסמים והרווחנו מלא אבל מלא פרסים, כלב ענק, דונאט ענק ובובות ענקיות אחרות שזכינו בהם או ילד קטן בן 6 הביא לנו בהפתעה כי ראה שלא הצלחנו אהמ אהמ אורטל

אבל המקום הכי יפה שיצא לי להיות בחיים שלי היה Beachy haed!!!!
יצאנו לטיול לא מתוכנן למקום המדהים הזה, כל הדרך הייתה יפה, משטחם ירוקים לא נגמרים, פרחים בכל מקום ואז הגענו לצוק הגבוהה ביותר באנגליה ומתחתיו מגדלור שהשתלב בצורה כל כך יפה עם המים הצבעוניים של הים, הנוף היה עוצר נשימה, ממליצה לכל אחד לראות את המראה הזה לפחות פעם אחת בחייוSmileys

אחת הפעילויות האהובות עליי הייתה egg protector, התחלקנו לקבוצות מעורבבות כמו כל פעם של ילדים ממדינות שונות והמשימה הפעם כמו בהרבה ערבים עם משימות לשמור על ביצה בעזרת כמה מרכיבים יחידים שהביאו לנו שלא תישבר כשניזרוק אותה מהמרפסת, היה כיף לתכנן ולעבוד על זה כולנו ביחד עם צחוקים ורבצינות אפילו שהביצה שלנו נישברה...

אבל החלק הכי טוב היה שהביצים שלא נישברו רוסקו על ראשי המדריכים שלנוSmileys
היו לנו עוד מלא פעילויות במשך השבועיים האלה כמו ביג ציף, קריוקי, חידונים, מלא מלא מסיבות, בריכה ועודדדדד

בימים האחרונים כבר הרגשנו את הסוף וכבר אירגנו מסיבות משל עצמנו עם כל החברים שלנו מהעולם, ונשארנו ערים עד מאוחר והזמנו פיצות ופלאפל למרכז, הוצאנו מיזרונים למסדרון ועשינו מסיבות פיגמות, בקיצור מלא בעיות למדריכים שרובם אפילו זרמו איתנו בהן ואישרו לנו בלי הרבה רעש.

בבוקר של היום האחרון החלטנו להשאיר מתנה מהאיטלקים הטורקים הפורטוגלים והישראלים לאלה שנשארים במרכז לעוד שבועות ואספנו מכולם תחתונים חתומים עם שם של כל אחד ותלינו בשרשרת בכניסה למגורים שלנו, ככה בטוח יזכרו אותנו כולם Smileys

החוויה הזאת הייתה החוויה הטובה ביותר שעברתי ואני מקווה לחזור שנה הבאה לאותו מרכז כדי לעבור אותה שוב, פתחנו קבוצת וואטאצפ של כל החברים מהעולם ואפילו כמה מהם כבר מתארגנים להגיע לארץ כדי להיפגש איתנו, הישראלים כבר קבעו מפגש לשבוע הבא מרוב געגועים

אני רוצה להודות למדריכה המדהימה שלנו שחר שתמכה בנו בכל השטויות והייתה תמיד לצידנו בכל התלונות ורק הגבירה את החוויה והתחברה אילנו כל כך בצורה שדיברנו איתה כמו אחת מהילדים, בגובה עיניים והכי פתוח שאפשר
בלעדייה זה לא היה אותו הדבר

אני ממליצה לכל מי שקורא את הסיפור הזה לרוץ עכשיו ולהירשם למסע הזה, בלי פחד, לבד או עם חבר, כי זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לכם!!!