נגה

• מרכז: לונדון Harrow Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2017

נגה סולומון  (נגה)

שלום :)   קוראים לי נגה ...

אראל אדר

WHAT'S UP PEOPLE?? כןכן גם ...

הגר סבן  (הגר)

הייייי   אני הגר טסתי ...

גל ריבלין  (גל)

נכנסתי ללא ספק לתוך עולם שנקרא ...

מאי דעי  (מאי)

היי   אז אני מאי בת 16 ...

אנדריי סלסקו  (אנדריי )

אם את\ה קורא\ת את זה עכשיו ...

שלום :)

קוראים לי נגה והייתי השנה בסאמר סקול Harrow discovery - מחזור ראשון!!!!

רציתי לנסוע לסאמר סקול כבר יותר משנה, ולקח לי מלא זמן לשכנע את ההורים מסיבות כספיות... בסוף סיכמנו שאני אעבוד בשביל הכסף הזה וכך אוכל לנסוע!!

באתי עם החברה שלי מאיה, שאותה שכנעתי לבוא איתי (לא נדרש הרבה שכנוע- בכל זאת, לונדון ) ולפני שהרגשתי כבר הגיע יום הטיסה.

לא יכולתי להגיע למפגש היכרות לפני הטיסה אז רק ביום הטיסה ראיתי את הקבוצה (המדהימה) שלנו.

נפגשנו ב01:00 בלילה בנתב״ג והאווירה היתה מאוד שמחה כי כולם מאוד התרגשו :)  פגשתי את שתי המדריכות המדהימות שלנו: אביאל ושחף, התחבקתי עם ההורים חיבוק אחרון ורצתי להכיר אנשים :)

אחרי צ׳אק אין ושעה חופשית בדיוטיפרי, עלינו (אחרונים) לטיסה!!!!!
היום הראשון היה מאוד מעייף. חיכינו הרבה זמן למפתחות לחדרים וכולם רצו לישון, אבל איכשהו אביאל ושחף הצליחו לשמור על המורל עם משחקים ומלא חיוכים ;) בסוף קיבלנו את החדרים (2 בחדר, עם מקלחת ושירותים ומלא מקום איחסון) וביקשתי חדר עם מאיה (שאיתה באתי).

ביום השני, קמנו לאוויר מדהים של אנגליה ומזג אוויר קר!!!!! (מאוד התגעגעתי לקור). הלכנו לארוחת בוקר בקפיטריה והתחלנו לדבר עם ילדים מארצות שונות שגם היו שם, והיה כל כך כיף!! פגשנו ילדים מרוסיה, איטליה, סין, מקסיקו, יפן, גרמניה, צרפת וכנראה שעוד מלא ארצות ששכחתי ;)

אני וחברה שלי אראל, התחברנו ממש לילדים יפניים בגילנו ואנחנו מדברות איתם כל יום גם עכשיו! בשבוע השני התחברנו למורה של המשלחת היפנית והיינו החברות הכי טובות שלו שם :).

אחרי ארוחת הבוקר התאספו כל הילדים החדשים בחדר עם המורה החתיך המגניב והבריטי *מרטין*!!! שהסביר לנו את כל החוקים של המקום ואת המשך השבוע, וגם נתן לנו לעשות מבחן שיקבע את הרמה שלנו ועם איזה מורה נלמד (יש רמות 1-6. רמה 6 היא הכי גבוהה).

אני שובצתי לרמה 6 עם המורה האהוב עלי מבין המורים -סטיב :))
אם אתם חושבים שהלימודים במאמר סקול זה חלק שצריך ׳לסבול׳ כדי להגיע לחלקים הכייפים- אתם טועים. שיעורי האנגלית עם סטיב היו השיעורי אנגלית הכי מעניינים שהיו לי. אפילו grammar הפך למעניין, כי למדנו את ההקשר ואת המשמעות מאחוריו. בכל כיתה היינו מעורבבים עם ילדים ממלא מדינות אחרות.  אחרי השיעורים היו לנו גם projects שכל יום היו בנושא אחר. בית הספר האולטימטיבי, המצאה חדשה, ועוד...

אני לא אתחיל לספר על איפה היינו כל יום, כי למרות שהיינו במקומות מדהימים ( טירת ווינסדור, לונדון איי, שייט בתמזה ועוד מלא) זה לא ממחיש את החוויה המדהימה שעברתי. האווירה המיוחדת, הילדים, המדריכות, המורים המדהימים, מדריכי הפעילויות ואפילו נהגי האוטובוס היו כל כך נחמדים ועוזרים, ופשוט ניסו לתת לנו את החוויה הכי טובה שאפשר ( והצליחו).

החברה הכי טובה שלי מאיה ואני הגשמנו חלום כשטסנו ביחד ונהנינו מכל רגע. לפני שנסענו מאוד דאגנו מה יהיה אם נריב אבל לא רבנו פעם אחת במשך שבועיים! אני חושבת שהצלחנו ככה בגלל שלא נדבקנו אחת לשניה ולא היינו כל היום ביחד. אני מצאתי את החברים שלי והיא את שלה. עדיין דיברנו כל הזמן אבל לא עלינו אחת לשניה על העצבים :)))

בכל ערב היו פעילויות מגניבות כמו מסיבות עם דיג׳יי, מצא את הצ׳יף, ערב משחקי קופסא וקריוקי, שאורגנו בידיי המדריכים של הפעילוייות. מאוד התחברתי למדריכים, שהיו גם המדריכי תיירים שלנו כשיצאנו לטיולים. מלאכי, ג׳אנק, ראיין ועוד כמה ממש חמודים :)) דיברנו איתם  מלא והם גם סיפרו לנו על עצמם.

אחרי שבועיים מדהימים הגיע היום של קבלת תעודות הסיום של הלימודים, וקיבלתי תעודת הצטיינות מסטיב!!! כולם מחאו לי כפיים והיה פשוט כיף :)

הקבוצה שלנו מאוד התגבשה בשבועיים האלה ואני יכולה להגיד בלב שלם שאני אוהבת ומתגעגעת לכל אחת ואחד :)

לסיום, אני רוצה להודות לקמפוס שהיו כל כך נחמדים ועוזרים, אפילו להורים שלא שומעים בטלפון ושהכל נעשה עם חיוך :)))

תודה רבה לשחף ואביאל המדהימות שעשו את החוויה האמיתית. אני לא חושבת שהייתן יכולות להיות יותר טובות וקשובות וסובלניות לכל אחד ואחד.

לכו לסאמר סקול. זה שווה את זה.