רומי

• מרכז: Oxbridge קיימברידג+אוקספורד
  • יצאתי בקיץ: 2017

רומי ולדר

אז איך אפשר לסכם את החוויה ...

תהילה אבן חיים  (תהילה )

היי,אני תהילה בת 15 ונסעתי ...

עופר אפרים

אם הייתי צריכה לסכם את הכל ...

אילנה לוינטל

וואו, אני אפילו לא יודעת ...

שלי רוזמן

איך אפשר בכלל לסכם את השבועיים ...

אנטון גרבנב

וואו איך אפילו להתחיל...  החופש ...

אז איך אפשר לסכם את החוויה הכי טובה ומדהימה שעברתי בכל החיים שלי? חוויה שאני אזכור לכל החיים? איך אפשר?!

אז אני אתחיל מההתחלה...Smileys

אני החלטתי שאני רוצה לטוס לסאמר סקול לבד בלי חברים שאני מכירה מישראל, רציתי להכיר ילדים חדשים ולהתחיל חברויות חדשות.

כמובן שחששתי איך יהיה ואם אני אתחבר אבל אני שמחה שטסתי לבד כי עכשיו ישלי חברים מושלמים שאני בטוחה שהם לכל החיים!

פגשתי ילדים מדהימים שפשוט היה לי כיף להיות איתם ולהעביר את השבועיים שלי באנגליה ולא יכולתי לבקש חברים יותר טובים מהם! הם כבר מעבר לחברים, הם משפחה Smileys

ביום של הטיסה אני מאוד התרגשתי והגעתי לשדה וישר נפרדתי מההורים והתחלתי לדבר עם הילדים ולהתחיל להכיר אחד את השני...
ישר התחברנו כולנו והתחלנו לדבר... גם במהלך הטיסה במקום לישון אנחנו דיברנו Smileys

אחרי חמש וחצי שעות של טיסה ובעיקר של דיבורים, נחתנו באנגליה ונסענו באוטובוס לקולג׳ שלנו באוקספורד ופגשנו שם את המדריכים המדהימים שלנו ג׳ו ועידן, קיבלנו את החדרים;

דירה ל 4 אנשים כל ילד היה בחדר אחר והיה סלון ומטבח משותפים. אחרי שהתמקמנו קצת הלכנו לאכול. החדר אוכל נמצא באוניסברסיטה עצמה שהיא במרחק 15-20 דקות הליכה מהמקום שאנחנו ישנים בו.

ביום הראשון ממש התבאסנו אבל במהלך השבוע כבר התרגלנו לזה ופשוט ניצלנו ונהננו מהדרך...האוכל היה בסדר, תלוי באיזה יום.

היו ימים טובים עם אוכל טעים והיו ימים שפחות אבל כמובן שלא נשארנו רעבים והלכנו למקדונלדס ,KFC , בורגר קינג ופיצה האט .. SmileysSmileys

אחרי האוכל הייתה לנו פעילות ספורטיבית ומהנה בפארק כבר עם הקבוצה השניה, הצרפתים!Smileys

במהלך השבוע באוקספורד היה מאוד מאוד כיף, כל בוקר קמנו והלכנו לכיוון האוניברסיטה לארוחת בוקר ואז לשיעורים עם המורים המדהימים דניאל הילדה ופאם.

הרגשנו שקיבלנו יחס מיוחד מכל מורה והם רק רצו לעזור לנו ופשוט נתנו לנו יחס חם ואוהב.Smileys

כל יום היו לנו שני שיעורים, כל שיעור שעה וחצי ובין כל שיעור חצי שעה הפסקה;

השיעור הראשון הוא שיעור רגיל לפי החוברות והשיעור השני הוא שיעור פרויקט שבו אנחנו תכננו הצגה להציג בסופש.

אחרי השיעורים יש ארוחת צהריים ואז פעילויות או לפעמים זמן חופשי בשדרה שליד האוניברסיטה המלאה בחנויות גדולות ויפות והעברנו שם הרבה זמן... Smileys

במהלך השבוע התחברנו מאוד עם הצרפתים ונהיינו חברים טובים ואנחנו עדיין שומרים איתם על קשר! Smileys

למרות שהשפות שלנו שונות אנחנו מצליחים לתקשר איתם וזה ממש כיף!!! ביום שישי עשינו כולנו קידוש והזמנו את הצרפתים והם הצטרפו אלינו וזה היה ממש מרגש שעשינו כולנו ביחד קידוש והם שאלנו הרבה שאלות והיה ממש מהנה לענות להם כי הם מאוד התעניינו במסורת שלנו... SmileysSmileys

ביום שבת הייתה לנו מסיבה עם מוזיקה אבל ידענו שזאת הפעם האחרונה שנפגש עם הצרפתים והיה לנו קצת עצוב אבל העברנו את המסיבה בכיף ונהננו מכל רגעSmileys

חזרנו למקום שבו אנחנו ישנים והבנו שצריך להיפרד מהצרפתים. היה לנו ממש ממש עצוב וכולנו התחלנו להתחבק ולהיפרד אחד מהשני והבנו שלא נפגוש אותם יותר Smileys

בבוקר למחרת יצאנו עם המזוודות לכיוון האוטובוס ונסענו ללונה פארק!!!כולנו מאוד חיכינו לזה ועידן המדריך הצטרף אלינו Smileys

היה ממש כיף בלונה פארק, הוא היה פשוט ענק עם מלא מתקנים מגניבים שאין בארץ Smileys

אחרי הלונה פארק נסענו לקיימברידג׳!!!
הגענו לקיימברידג׳ וישר הלכנו לחדרים שלנו, ששם היו חדרים משותפים בכל חדר 3 ילדים. מסדרון לבנים ומסדרון לבנותSmileys

הבעיה שהייתה בקיימברידג׳ היא שהיו רק 3 שירותים ו 2 מקלחות ל 15 בנות ובימים הראשונים היה ממש קשה להחליט מי תתקלח ראשונה... אבל התרגלנו וכולנו התקלחנו בסופו של דבר (השיטה שלי ושל דנה נסים הייתה ללכת ישר אחרי ארוחת ערב ולפני הפעילות SmileysSmileys)

השבוע עבר לנו ממש בכיף, הכרנו ילדים מהונג קונג,סין  וברזיל והיה ממש נחמד להכיר!! הברזילאים מאוד התהלבו מהשיר טודו בום וחלקם אפילו הכירו אותו לפני שהשמענו להם Smileys

השבוע עבר ממש מהר וממש בכיף וניצלנו כל רגע!!!
כמובן שביום שישי עשינו גם קידוש, משהו שפחות עיניין את הברזילאים וההונג קונגים, אבל עשינו את זה לא משנה מה השאר חשבו Smileys

ביום האחרון קמנו מוקדם בבוקר ונאלצנו להפרד מנגה שהמשיכה לעוד כמה ימים של שופינג עם אמא שלה Smileys נכנסו לשדה תעופה ומסתבר שהצ׳ק אין בכלל לא התחיל אז חיכינו הרבה זמן בבסטארבקס Smileys

אחרי כל הבידוק הביטחוני והדאגה אם המזוודות לא באובר וואיט (22.5 קילו במזוודה, שקיות ביד ותיק מלא בבגדים-הצלחנו לעבור Smileys) המשכנו לדיוטי ובזבזנו כספים אחרונים על שוקולדים וחלקנו גם על נעליים Smileys

עלינו על המטוס וישבתי עם רועי ואז דנה נסים הצטרפה אלינו והיה ממש כיף ברגעים האחרונים של כולנו ביחד Smileys כמובן שבמהלך הטיסה ליאור שלנו הצטרפה אלינו וגם דניאל ובקיצור היה ממש ממש כיף בטיסה למרות שזה היה ממש עצוב שזה נגמר! פשוט לא רצינו שזה יגמר... Smileys

כשנחתנו בארץ, לפני הפגישה עם ההורים היו לנו כמה תקלות (האמ האמ אילון, השעון והדרכון...!!!) אבל בסופו של דבר נפרדנו כולנו ונסענו הביתה עם דמעות בעיניים שזה נגמר.. Smileys

כשהמשפחה והחברים שלי שואלים אותי עד כמה נהנתי מ 1-10, אני אומרת להם 100!

זאת פשוט הייתה החוויה הכי עצומה וטובה בחיים שלי! פשוט נהנתי מכל רגע ולא רציתי שזה יגמרSmileys לא רציתי להיפרד מהחברים שלי שהם כבר היו המשפחה שלי,

וכמובן לא רציתי להיפרד ממאי , המדריכה המושלמת שלנו שהייתה פשוט מלכה!!!! מאי הפכה להיות מעבר למדריכה , הרגשנו ממש פתוחים איתה ועשינו איתה מלא כיף והיא עזרה לנו בכל דבר שרק היינו צריכים ופשוט דאגה לנו כאילו אנחנו הילדים שלה וזאת הייתה ההרגשה הכי מדהימה שיש Smileysמאי היא פשוט מלכה !!! SmileysSmileys

בקיצור, זאת הייתה החוויה הכי טובה בחיים שלי ואני לא אשכח אותה כל חיי. אם תהיה לי האפשרות לטוס לסאמר סקול שנה הבאה או עוד שנתיים, אין שום סיכוי שאני אפספס אותה!!!! החוויה הזאת פשוט מדהימה ואני בטוחה שאני אמליץ לחברים שלי מהארץ לנסוע לסאמר סקול ולעבור את החוויה המדהימה הזאת בידיוק כמוני SmileysSmileys

אני רוצה להגיד תודה כמובן לקמפוס על טיול נדיר!

תודה למאי שהייתה לצידנו כל הזמן וגם בשעות הקטנות של הלילה Smileys Smileysאני ממליצה לכולכם לטוס ולחוות את החוויה העצומה הזאת ולהנות ממנה בידיוק כמוני Smileys

וכמובן איך לא, תודה לחברים המדהימים שלי שכמו שכבר אמרתי, הם המשפחה שליSmileysSmileysSmileysSmileys פשוט תודה!