Maya

מאיה יצחקי  (Maya)

היי   שמי מאיה יצחקי ...

דניאל אגמי  (אגמי)

סאמר סקול זאת חוויה מטורפת ...

דנה לוי  (דנה)

היי, שמי דנה לוי מסביון , ...

גל אמויאל

אחרי שנתיים של ציפייה, המתנה, ...

דנה נוריאל  (דנה)

וואו לכתוב הכל במכתב אחד?! ...

רומי ולדר

אז איך אפשר לסכם את החוויה ...

היי

שמי מאיה יצחקי מיהוד, אני בת 14 ויצאתי לסאמר סקול עם עוד 2 חברות שלי.

לא האמנתי שאצבור כל כך הרבה חוויות מדהימות, בכלל חשבתי ששבועיים זה יותר מידי זמן בשבילי אבל ברגע שהתחלתי להכיר את שאר הילדים בשדה תעופה הבנתי שאני אהנה ושהם יעשו לי את החוויה הכי מטורפת שאפשר.
כולנו התחברנו ברגע הראשון ובטיסה לשם כבר התנהגנו כיאלו אנחנו חברים שנים.

כשהגענו לאוקספורד הכרנו את הצרפתים שהיו טיפה יותר גדולים מאיתנו אבל בכל זאת גם אליהם התחברנו בשנייה ואני אישית שומרת איתם על קשר עד היום.

הצוות באוקספורד היה מדהים ולא הרגשתי איך שבוע שלם עובר, הזמן פשוט טס.

אז אחרי שבוע נאלצנו להיפרד מהצרפתים ומהצוות ועברנו לקיימבריג׳ ששם קצת היה לנו יותר קשה להתחבר אבל זה גיבש אותנו כקבוצה ונהנו שם בטירוף ולא פחות מאוקספורד.

לאוכל התרגלנו בסופו של דבר ולפעמים הזמנו פיצה או שיצאנו בזמן החופשי לאכול בחוץ.

אחרי עוד שבוע מטורף מלא חוויות עזבנו את קיימבריג׳ עצובים ומבואסים שנגמר.

בשדה תעופה בכינו ולא הצלחנו לתפוס שבאמת זה נגמר אבל כמובן שאנחנו שומרים על קשר יום יומי גם חודש אחרי החזרה לארץ ואנחנו ניפגשים, אלה חברים באמת טובים שאני בטוחה שאשמור איתם על קשר עוד הרבה מאוד זמן.

מאי המדריכה הייתה מדהימה, היא דאגה לכל דבר קטן שהפריע לנו ויכלנו לפנות אליה בכל נושא ועיניין ותמיד היה לה פיתרון.

אלה היו השבועיים הכי טובים שהיו לי בחיים ואני ממליצה לכל אחד ואחת לעבור גם את החוויה המטורפת הזאת.