תהילה

• מרכז: Oxbridge קיימברידג+אוקספורד
  • יצאתי בקיץ: 2017

תהילה אבן חיים  (תהילה )

היי,אני תהילה בת 15 ונסעתי ...

שלי רוזמן

איך אפשר בכלל לסכם את השבועיים ...

אילון אביטן

וואי את זה אני יזכור לכל החיים חיכיתי ...

נגה אהרוניאן

היי, שמי נגה ורציתי לספר על ...

רועי זולטק  (זולטק)

היי , שמי רועי  היה מאוד ...

ליאם לוז

היי קוראים לי ליאם לוז אני ...

היי,
אני תהילה בת 15 ונסעתי לסאמר סקול עם חברה שלי.

אז, איך אפשר לסכם את השבועיים המדהימים שעברתי?
אני אתחיל בזה שבתחלה ממש פחדתי שאני לא אסתדר, לא אתחבר לאנשים, ויהיה לי ממש קשה להיפרד מההורים שלי למשך שבועיים.
אבל בכל זאת, מהרגע שהגעתי לדיוטי פרי והכרתי את מאי המדריכה ואת הקבוצה שלי הבנתי שאין לי ממה לפחד, ושהכל יהיה בסדר.

יום למחרת, שהגענו כבר לאוקספורד והתחלנו את השבוע הראשון שלנו, עברנו מבחן רמה ולאחר מכן חולקנו להקבצות, והכרנו את הצרפתים!

בהמשך השבוע הראשון ביקרנו בטירת וינזדור המדהימה, ובסטודיו הארי פוטר, ששם ראינו איך ייצרו את סרטי הארי פוטר, וראינו תלבושות וחפצים מהסרטים עצמם, היה כל כך כיף!

בסוף השבוע הראשון, נפרדנו מהצרפתים שהתחברנו אליהם כל כך ומהמדריכים המדהימים שנשארו עם הצרפתים באוקספורד ונסענו לפארק שעשועים שממנו המשכנו לקיימברידג'.

בקיימברידג' הכרנו את הברזילאים, ההונג קונגים, והסינים (הונג קונג זה מדינה עצמאית, בגלל זה אני מפרידה ואומרת הונג קונגים וסינים במקום סינים וזהו)

במהלך השבוע נסענו ללונדון למחזמר "מאמא מיה" שהיה מצחיק ומהנה ממש!
חוץ ממחזמר ה"מאמא מיה", נסענו גם למאדאם טוסו שבו הצטלמנו עם מפורסמים משעווה וראינו סרט קצר של מארוול 3D!!

הטיול האחרון שלנו, היה הלונדון איי, שנתן לנו צפייה של 360° על לונדון, ועל נהר התמזה.

יום למחרת,התארגנו, ארזנו בחזרה את החפצים שלנו למזוודה, ונסענו לשדה התעופה ולאחר מכן הגענו בחזרה לישראל.

לסיכום, אני רוצה לסיים ולהגיד, כאחת שלפני הטיסה לסאמר סקול קראה את כל הסיפורי חוויות של סאמר סקול משנה שעברה, אני אומרת לכם, שזה באמת שווה את זה, ושבאמת נהניתי, ואפילו שכולם כתבו את זה, אני אחזור ואגיד שזה אחת החוויות הכי מדהימות שעברתי בחיים שלי עד עכשיו.

אני אישית, חזרתי מהסאמר סקול אחראית יותר, עצמאית יותר, ואפילו בוגרת יותר.

אז כן, אני יותר מממליצה לכם לטוס שנה הבאה לסאמר סקול, ולחוות את מה שאני חוויתי ויותר.