NasssZo

• יצאתי בקיץ: 2017

נסטסיה ז'ורוייב  (NasssZo)

שלום, קוראים לי נסטיה, אני ...

דניאל טורבין  (דני)

אני יצאתי השנה לסמאר סקול ...

רואי אליעזר

היי קוראים לי רואי אליעזר ...

אריאל ספייב

היי, אני אריאל ספייב ואני ...

תמי קולדנוב

היי,אני תמי קולדנוב ואני רוצה ...

ירדן בסר

היי אני ירדן וטסתי השנה לסאמר ...
שלום, קוראים לי נסטיה, אני בת 14 וחצי מבאר שבע, והקיץ יצאתי לחוויה הכי מדהימה, משמעותית, מעניינת שאי פעם חוויתי ויצאתי לשם עם החברה הכי טובה שלי, לים Smileys

טוב, אז נתחיל בזה שהתאהבתי בברייטון כבר מההתחלה, לא הסתכלתי על מקומות אחרים, ברייטון הייתה הבחירה הראשונה שלי ואני לא מתחרטת על כך.

נתחיל את סיפורינו בשדה התעופה, היה נורא כיף כי כבר הכרנו אחד את השני בוואצאפ ופשוט התחברנו ממש מהר אבל ההגעה למקום עצמו הייתה נורא מעייפת, 3 שעות בשדה התעופה, טיסה של 5 שעות, נסיעה של עוד שעתיים באוטובוס, בקיצור אני הייתי עייפה Smileys
ולבסוף כשהגענו לשם לקחו אותנו לאקווריום ולאחר מכן למזח, לא היה לי ממש מצב רוח אבל אז הייתי שמחה שכן הלכנו באותו יום.

יצאנו לעוד הרבה מקומות: טירת ארנדל, יום שלם בלונדון, ט'רופ פארק, איסטבורן, מאדאם טוסו, הצגה של אלאדין, קנטרברי.
אבל הטיולים שהכי אהבתי ונהנתי מהם היו בברייטון עצמה, לטייל על המזח, לאכול צ'ורוס ודונאטס עם נולטה, לעלות על מתקנים, לשחק במשחקי ארקייד, להסתובב במרכזי החנויות, סטארבאקס, לשבת במסעדה, לאכול גלידה על החוף, להיכנס למים הקפואים, אלה היו הדברים שהכי נהנתי מהם.

אך היו גם ימים שלא יצאנו לשום מקום והחיים בקולג' היו די שגרתיים:
7:00 קמים - מתארגנים מהר מהר Smileys
8:00 ארוחת בוקר - היו קוראסונים טעימים.
9:00 שיעורים - שיעמום אחד גדול, היו ימים מעטים שהיה כיף כי הייתי בכיתה עם חברים שלי אבל הכיתות כל הזמן השתנו אז לא נמשך להרבה זמן.
10:30 הפסקה - בזמן הזה בדרך כלל היינו קונים צ'יפס, עוגיות, שוקולד, משקאות אנרגיה ואוכלים אותם בקפיטריה.
11:00 - שיעורים ממשיכים לעוד שעה וחצי Smileys
12:30 - ישר לאחר השיעורים הולכים לאכול ארוחת צהריים.
14:00 - היו פעילויות צהריים שלא ממש השתתפתי בהם, במיוחד כי היה חם ממש בצהריים.
18:00 - ארוחת ערב
20:00 - פעילות ערב, אלה היו הרבה יותר כיף מהצהריים, והערב שהכי אהבתי היה התחרות כישרונות.
22:00 - 22:30 - זה הזמן הכי כיף ביום, פעילות הערב נגמרה ויש רק חצי שעה עד שצריך להיכנס לחדרים, בזמן הזה בדרך כלל היה הכי מצחיק ועשינו מלא שטויות Smileys

אני ממש מקווה שאני אצליח לזכור כל דבר וכל אחד מהמקום הזה, הכרתי כל כך הרבה אנשים שנכנסו לי ללב ואני ממש מנסה לשמור איתם על קשר, באמת שהדבר שגרם למקום הזה להיות כזה מדהים היו האנשים: האיטלקים, הברזילאים, הספרדים, הצרפתים, שוויצרים, טורקים....
האנשים שהכרתי שם עשו את העזיבה לדבר הכי קשה וכואב שיש, אני התחברתי למלא אנשים וזה כל כך מאכזב שלא אוכל לראות אותם שוב, הלוואי ונוכל להיפגש שוב בעתיד.

ובנימה קצת יותר נעימה, נדבר על כל הדברים שהמקום הזה נתן לי: ביטחון לדבר עם אנשים חדשים, חברים מכל העולם, תמונות מהממות, מלא מספרי טלפונים, קללות באיטלקית, בדיחות שרק אנחנו נבין, סיפורים שאני בחיים לא אשכח, ידע על תרבויות שונות, קיץ מדהים וחברות לחיים Smileys

אני הייתי רוצה ממש גם לטוס שנה הבאה למקום כזה, כי זאת באמת חוויה מדהימה, אם אתם רוצים לראות איך זה הרגיש להיות שם, אז יש סרטון שהכנתי מהמקום ואני מקווה שתצפו ותהנו Smileys