נור

• מרכז: Oxbridge קיימברידג+אוקספורד
  • יצאתי בקיץ: 2017

נור אלהואשלה

כבר מכיתה ח אני וחברה שלי ...

שירה נורית נחום  (שירה )

ערב לפני הטיסה לא יכולתי לישון ...

רון שוורץ

16/7/2017 השעה 1 בלילה, יום ...

הילה ברוקר  (הילה)

לא יאומן שהרגע הזה הגיע! רגע ...

שני צור  (שניץ)

אז איך אפשר לסכם שבועיים כל ...

הראל איתח

אני רוצה לספר על דבר ששינה ...

כבר מכיתה ח אני וחברה שלי רצינו לצאת עם סאמר סקול ללונדון ובסופו של דבר עשינו את זה!Smileys טסנו! Smileys

התחלתי לעכל את זה רק כשאבא שלי שליווה אותי לשדה הלך..Smileys

הקבוצה שיצאתי איתה היא קבוצה מדהימה ! Smileysיותר ממה שקיוויתי שתהיה ! ואנחנו שומרים על קשר מכשנחתנו בחזרה בארץ ולא יכולים לחכות להפגש שוב!Smileys

אבל, בואו נחזור בחזרה לטיסה הלוך...

השבוע הראשון שלנו היה בקיימברידג , אחת האוניברסטאות הכי יוקרתיות בכל העולם!Smileys

בבקרים היה לנו שיעורים בכיתות שמחולקות לפי רמה ולי היה מורה סקוטי מצחיק בשם אלן , היה ממש כיף ללמוד איתו והוא היה מראה לנו תמיד בסוף כל שיעור סרטונים מצחיקים.Smileys

בצהריים, בדרך כלל יצאנו מחוץ למרכז לטיולים וסיורים, בקיימברידג טיילנו ברחבי העיירה והכרנו את כל הקולזים שטנו בנהר וכמובן קנינו מלא דברים בעיקר בפריימרק! Smileys

ובסוף השבוע הלכנו לסיור בלונדון שכלל סיבוב בלונדון איי, ביג בן ,ושיט בתמזה בנוסף היינו באולפני הארי פוטר ו thorpe park!SmileysSmileysSmileys

בערב, תמיד הייתה לנו פעילות עם המדריכים הבריטים אנגי ונייתן ביחד עם הסינים הברזילאים וטורקי אחד שבא איתםSmileys, היה ממש נחמד להכיר חברים מרחבי העולם ואפילו החלפנו מספרי טלפון!Smileys

אחרי שבוע מדהים בקיימברידג נסענו בקווץ' (ככה קוראים לאוטובוס בבריטניה)
לאוקספורד!!!! עוד אוניברסיטה יוקרתית!Smileys

שם היו קבוצות מסין רומניה וצרפת, שאיתם ממש התחברתי ועד היום אני שומרת על קשר!Smileys בשבוע הזה טיילנו באוקספורד , עיירה מהממת עם בניינים יפים וישנים.

היינו במוזיאון מאדאם טוסו בלונדון וגם צפינו במחזה מאמאמיה.Smileys

למרות כל המגילה שכתבתי עכשיו זה כלום לעומת מה שחוויתי בשבועיים שעברו כל כך מהר! חוויה שלא אשכח בחיים, חוויה משמעותית בשבילי ובטוחה בשביל כל אלה שיצאו! לא ציפיתי שיהיה כזה מושלם!Smileys

לא רציתי לעזוב רציתי להשאר שם !Smileys

ואפילו החלטתי שאני אנסה להתקבל לאחת מהאוניברסיטאות האלה!

כי בטוח אני עוד אחזור לשם. האווירה, האנשים ,הנוף הכל פשוט לא יאמן!Smileys
אני רוצה להודות לקבוצה המהממת שיצאתי איתה שעשו את כל החוויה הזו הרבה יותר כיפית ולמדריכה המהממת שלנו שתמיד דאגה לנו נהניתי עם כולכם!