הדר

• מרכז: Oxbridge קיימברידג+אוקספורד
  • יצאתי בקיץ: 2017

הדר בן אבי  (הדר)

טוב אז איך אפשר בכלל להתחיל ...

לירון שוהם

בלילה של הטיסה לא ישנתי מרוב התרגשות, ...

עדן מלווינה פרקש

קצת קשה לחשוב איך מסכמים חוויה ...

אביב ניסים

לילה לפני הטיסה- מי יכול לישון ...

שירה נורית נחום  (שירה )

ערב לפני הטיסה לא יכולתי לישון ...

אופיר אלחדד  (אופיר א)

היי קוראים לי אופיר אלחדד, ...

טוב אז איך אפשר בכלל להתחיל לסכם שבועיים כל כך מדהימים בכמה משפטים?

נתחיל מההתחלה.

חברה שלי ואני הגענו למפגש הראשון שהתקיים לפני הטיסה, שם עשינו פעילות הכרות עם הקבוצה, הכרנו את המדריכה שלנו יובל, והסבירו לנו דברים חשובים לקראת החוויה המדהימה הזו !!!!

הלילה לפני הטיסה היה מלא בהתרגשות וכמעט ללא שינה, והנה הגיע הרגע שיוצאים לכיוון נתב"ג, שם נפרדו מההורים התחברנו לקבוצה, בהתחלה לא היינו קבוצה די מגובשת וכל אחד היה די עם עצמו, אך במהרה נפתחנו והתחלנו להתנהג כקבוצה וממש הפכנו למשפחה אחת גדולה.

אחרי שנחתנו באנגליה הגענו לקיימריג', מקום יפהפה ומדהים, שם העברנו את השבוע הראשון שלנו, בבקרים היו לנו שיעורים שהיו מחולקים לפי רמות ואחרי השיעורים היינו יוצאים לטייל ברחבי העיירה.

בשבוע הראשון שלנו בקיימבריג' הכרנו המון ילדים ממדינות שונות בעולם- ברזיל, סין, ועוד ילד אחד שהגיע לבדו מטורקיה, למדנו איתם בכיתות, העברנו איתם פעילויות בערבים, הכנו איתם פרוייקט (הצגה).

אחרי שבוע מדהים ומלא בחוויות עזבנו את קיימבריג' ועברנו לאוקספורד. בהתחלה חששנו שאולי יהיה לנו קשה להתרגל למקום, לאנשים ולמורים החדשים אך במהרה השתלבנו והתחברנו עם האנשים שהיו שם- סינים צרפתיים ורומנים.

גם בשבוע הזה באוקספורד היינו לומדים בבקרים ולאחר מכן היינו יוצאים לטייל, היינו במוזיאון מאדאם טוסו בלונדון וצפינו במחזה מאמאמיה.

ואז חלפו להם שבועיים והגיע הזמן לחזור הביתה, למשפחה ולחברים שבארץ, השבועיים הכי מדהימים שהיו לי בחיים עברו פשוט כל כך מהר. בהחלט זו חוויה שלא אשכח לעולם !!!!!!!

אני רוצה להודות לכל החברים המדהימים שהפכו את הטיול הזה ליותר ממושלם ולמדריכה המהממת שלנו יובל שתמיד הייתה לצדנו ודאגה לנו.

ממליצה לכל אחד לעבור את החוויה הזאת !!!!