אילנה

• מרכז: Oxbridge קיימברידג+אוקספורד
  • יצאתי בקיץ: 2017

אילנה לוינטל

וואו, אני אפילו לא יודעת ...

ליאור נוה  (ליאור)

היי ,  שמי ליאור ובאתי ...

רומי ולדר

אז איך אפשר לסכם את החוויה ...

ליאם לוז

היי קוראים לי ליאם לוז אני ...

גל אמויאל

אחרי שנתיים של ציפייה, המתנה, ...

אנטון גרבנב

וואו איך אפילו להתחיל...  החופש ...

וואו, אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל לספר על החוויה המדהימה הזאת

אבל אני אתחיל מההתחלה,

היי

קוראים לי אילנה ואני בת 15 מבת ים והקיץ נסעתי למסע הכי מטורף
שחוויתי אי פעם!

הבוקר הראשון לחוויה היה בעיקר מאוד מלחיץ ומתיש (במיוחד כשאת כמעט ולא מצליחה לישון מרוב התרגשות).

כבר כשנחתנו הפכנו להיות לחברים וזה עוד לפני שהחוויה בכלל התחילה!

אחרי שנחתנו נסענו לאוקספורד המקסימה ולמגורים שלנו לשבוע הקרוב.

יום למחרת עשינו מבחן רמה ובנוסף הצטרפה אלינו קבוצה של צרפתים
ואדריאנה (מספרד), ישר התחברנו אליה והיא נהייתה לחברה מאוד טובה שלנו להמשך כל אותו השבוע (ועד היום).

בהמשך, באותו השבוע היו לנו סיורים באוקספורד, אתגר הסלפי, ביקור בסטודיו
המדהים של הארי פוטר, טירת וינזדור היפה ולבסוף יום כיף בפארק השעשועים המדהים של לונדון.

אז, אחרי שנפרדנו בעצב מאדריאנה וסיימנו את היום המקסים שהיה לנו בכפר השעשועים נסענו צפונה לקיימברידג׳ .

בקיימברידג׳ לעומת זאת הכל היה שונה מאוקספורד. קיימברידג׳ נתן תחושה אמיתית של קמפוס סטודנטים, המעונות לצד החדרי הלמידה שנמצאים ממש כמה דקות מחדר האוכל ומגרש הכדורגל.

גם בקיימברידג׳ פגשנו בילדים מדהימים מברזיל, סין והונגקונג (כן אלה שני מקומות שונים לגמרי) והשבוע הזה, כמו הקודם כלל בתוכו חוויות מדהימות
ומרתקות שהם התחילו מסיורים בקיימברידג׳ ועברו למחזמר המדהים ״מאמא מיה״ וליום האחרון שלנו שבו ביקרנו במוזיאון השעווה המרהיב מאדם טוסו שלא יכלנו להתאפק והצטלמנו ליד כל פסל שעווה שהיה קיים באותו הזמן במוזיאון (למזלנו באותו היום בדיוק הייתה גם תערוכה של מלחמת הכוכבים!).

בהמשך המשכנו לשיט בנהר התמזה ועברנו לפחות מתחת לשבעה גשרים!

ולבסוף הגענו ללונדון איי, הגלגל הענק הכי ענק!

חזרנו מאותו היום עייפים ומסופקים וישר נגשנו לסידור המזוודות כי כבר למחרת בבוקר היינו צריכים לעזוב בשבע!

למחרת בבוקר קמנו מוקדם,התארגנו ויצאנו לדרך עם המזוודות לעבר האוטובוס שלנו לשדה תעופה בחזרה לארץ הפעם כחברים טובים שרק מקווים שהחוויה הזאת תמשך עוד קצת.

לסיכום, זאת הייתה אחת החוויות המשמעותיות והמרתקות שחוויתי בחיי.

היה לי תענוג להכיר את כל החברים המדהימים שהכרתי מכל קצוות העולם!

נ.ב הבנות מברזיל עדיין מנסות ללמד אותנו פורטוגזית ואנחנו אותן עברית.

וכל החוויה המדהימה הזאת לא הייתה יכולה להיות בלי כמובן המדריכה שלנו מאי המדהימה שתמיד הייתה שם בשבילנו וכל הצוות המדהים והחם שהיה איתנו באוקספורד וקיימברידג׳!