נטי

• יצאתי בקיץ: 2017

נטע-לי מועלם  (נטי)

היי! קוראים לי נטע-לי ואני ...

יובל שטרית

היי כולם, אני יובל שטרית מקרית ...

שי ישראל

שלום,   קוראים לי שי ...

עומר לבל

היי קוראים לי עומר, יצאתי ...

ירדן בסר

היי אני ירדן וטסתי השנה לסאמר ...

דב פיקמן

היי כולם.   היום אני ...

היי!Smileys

קוראים לי נטע-לי ואני בת 15 (עוד מעט!!)Smileys
חזרתי בדיוק מלפני שבוע מסאמר סקול בברייטון עם החברה הכי טובה שלי, רונהSmileys

אני לא יודעת אפילו איך להתחיל לסכם את כל החוויה המטורפת הזאת שעברתי בשבועיים האחרונים אבל אנסה..Smileys

אוקי, בהתחלה ההתלבטות הייתה קשה בין המרכזים ולא ידענו במה לבחור..
קיבלנו המלצות חמות על ברייטון, כל מילה שאמרו לנו הייתה נכונה, האנשים, הגודל של המרכז, היופי.. כל מילה בסלעSmileys

הגיע היום של המפגש קבוצה, התרגשתי ממשSmileys
במפגש קיבלנו תיקייה כחולה (מס 17 Smileys) עם הטפסים והכרטיס טיסהSmileys

פגשנו את הקבוצה, והכרנו אחד את השני ולאט לאט הבנתי, שאוטאוטו זה קורה אני בדרך לסאמר סקול באנגליה!!Smileys

ביום הטיסה התרגשתי בטירוף, פגשנו את כולם, את המשפחה שלנו בשבועיים הקרוביםSmileys

כשנחנתנו עלינו לאוטובוס שנוסע לברייטון קולג!Smileys
כשהגענו לקולג,חיכתה לנו קבלת פנים מהממת מהישראלים שהיו שם שבוע לפנינו ומהברזילאים שהיו שםSmileys , ישר התחברנו אליהם ואפילו לימדנו אותם את המילים של טודו בוםSmileys

אחרי שהתחלקנו לחדרים וקיבלנו את ארוחת הצהריים, שאני קצת מתגעגעת אלייה (כריך עם גבינה ורוטב, מים, תפוח, ציפס עם ויניגרט ומלח שאני קצת מתגעגעת אליו למרות שהוא נוראי ופינגוין החטיף שלא היינו מפסיקים לאכול בקולג!)Smileys

אחרי שכולנו היינו מאורגנים יצאנו לsea life center, שזה עולם הים עם חיות מדהימות ואקווריומים ענקיים!

ואחרכ היה לנו זמן חופשי בברייטון, נתנו לנו זמן להסתובב ולהכיר קצת את העיר וכמובן לשתות סטארבקסSmileys

חזרנו למרכז, לארוחת ערב ואקטיביטיז – פעילויות עם ילדים מכל העולם שבהן ניתן יותר להכיר את הילדים ולהתחבר אליהםSmileys

קמנו ליום השני, ארוחת בוקר בריטית - מיץ תפוזים טרי, האש בראוניס לביבה בריטית ממש טעימה, אולי הדבר הכי טעים שאכלתי בחיים ואני לא מגזימה, כל פעם שהיה את זה הייתי לוקחת 2, טוסט, ריבה, חמאה וקורנפלקס. (אני ממש מתגעגעת לאוכל הזה משום מה)Smileys

אחרי ארוחת הבוקר היה לנו מבחן רמה, המבחן לא היה קל, אבל גם לא היה קשה.Smileys

המבחן כלל דיבור, אוצר מילים, הבנת הנקרא וכתיבה.
בהתחלה, שובצתי לרמה b1 שזה בינוני, לא טוב אבל גם לא רע...
לאחר כמה ימים בכיתה הרגשתי שהרמה קלה לי מידי, ואני באמת רוצה ללמוד..
פניתי למדריכות שלנו, יובל ועינב שעזרו לי לעלות לרמה הכי גבוהה c1 שמתאימה ליSmileys

מאד נהנתי בכיתה הזאת, למורה שלנו קראו דימיטריסSmileys, למדו איתי שתי ישראליות בכיתה (אביב ואחינועם) ואיטלקים, ספרדים, צרפתים וטורקים.

היה לנו שעה וחצי לימודים ואז הפסקה, שתמיד היינו קונים בקפיטריה מלא שטויות ועוגיות שוקולד ציפס שהייתי גונבת לעמרSmileys ועוד שעה וחצי של פרויקט.

בפרויקט, נהנתי ממש, המצאנו סוג חדש של ספורט, המצאנו את

ה- aquefurce 1 שזה גלשן שאתה יכול לעשות איתו תרגילים בבריכה, להתאמן על גלישה, איזון ושיווי משקל. על הפרויקט עבדתי עם 2 איטלקים מקסימים!1, פאולו ושרה, ועוד צרפתייה.
אגב, עם שרה אני עדיין בקשר יום - יומי ואנחנו חולמות על היום שבו ניפגש שוב! SmileysSmileys

בזמן עבודת הפרויקט נהנו ממש, התחברנו ויצא לנו להכיר אחד את השני טוב יותרSmileys

המורה שלנו, דימטריס ידע לדבר קצת בעברית בגלל שהוא מאי די תיורותי ביוון שאיך לא, המון ישראלים מבקרים שם!
 ולימדנו אותו וגם את הספרדים החמודים שהיו איתנו בכיתה והם קצת לימדו אותנוSmileys

דמיטריס תמיד עזר לנו, ונתן לנו עניין בלמידה בזכות הקהות, שניצחתי בה עם רפאלו הספרדי וקיבלנו ממנו מארס, וזה שהוא היה בודק אותנו ומתקן, ומתעניין ושואל שאלות על המדינות שלנו..

ביקרנו בטירת ארנדל ,מאדאם טוסו,קנטברי, איסטבורן, המחזמר המדהים של אלאדין! שנהנו ממנו מכל רגע ולא הפסקנו לצחוק לפחות אני נעה ועמרSmileys, טורפ פארק והיינו בסופש בלונדון בשייט בנהר, לונדון איי ובאקינגהם פאלאס ואפילו הצקנו לשוטר בריטי והוא צעק עלינוSmileys

וכמובן שטיילנו בברייטון ובפיר, ועשינו חלק מהמתקנים שהיו שם..
אני הכי נהנתי לטייל בבריטון כי מידי פעם היינו פוגשיםעוד קבוצות מהקולג Smileys
תמיד הייתי גוררת את עמר איתי לשופינג ותמיד היינו מאחרים לmeeting
ponitSmileys Smileys

היינו פושטים על פריימק Smileys , ואני על ויקטוריה סיקרט Smileys          ובערב, היו מסיבות, ערבי סרט, הרקדות, ועוד מלא פעיליות כיפיות שבהם יצא לנו להכיר ולהתחבר למלא אנשים בחול..Smileys

תפריט  מנות שף של נטע-לי ושל עמר-
3. ציקן סונג
4. so good to be bad הריקוד של קייטנת ברייטוןSmileys
5. טודו בום השיר שהפך להיות חלק מאיתנו ומהברזילאיםSmileys
6. ואיך אפשר בלי עינב של גיין בורדו שבכל רגע נתון היינו שרים למדריכה המקסימה שלנוSmileys
7. o grave beatr - השיר של הברזילאים שלא הפסקנו לשיר!
8. cooholate - השיר האיטלקי שהדביק את כולנוSmileys
9. despasito בלופים בגלל מחמודSmileys
בסוף השבוע, היה לנו מסיבה שבה נפרדנו מאנשים שעזבו אבל גם חגגנו את השבוע הראשון פה ועשינו שמח כמו שרק ישראלים יודעים לעשות..Smileys

בתחילת השבוע הגיעו אנשים חדשים, מסין, בלגיה  ועוד קבוצה מאיטליה..
בערב בחדרים, אני ורונה היינו אוהבות ללכת של נועה, תמי ושי עם כל הבנות של הקומה, היינו מספרות סיפורים, מרכלות על המדריכים הבריטים ואוכלות

ביום שישי במסיבה האחרונה, כולם נפרדו מכולם, כי היו קבוצות שעזבו ביום למחרת...Smileys
שמו לנו טודו בום ורקדנו עם כולם אבל היה קשה כי כולם ידעו שהם עוזבים,

אחרי המסיבה אף עין לא נשארה יבשה, כולנו בכינו ועשינו תמונות למזכרתSmileys
ביום האחרון שלנו בברייטון היה לי הכי קשה, הבנתי שזהו זה נגמר, שזה כבר לא הבית שלי לשבועיים יותר, וכשאני אומרת שאני רוצה הביתה או שאני הולכת הביתה אני לא מתכוונת לחדר שלי ושל רונה יותר, אני מתכוונת לבית שלי.

הבנתי שאני לא הולכת לאכול את האוכל הבריטי יותר, את התה התפל הזה שכמה סוכר ששמים לא עוזר, שאין יותר התנחלויות אצלי ואצל רונה בחדר, אצל אצל נעה תמי ויש, שלא נדפוק יותר לאנשים ונצעק room chaking ונברח Smileys שאני לאשמע יותר את המבטא הבריטי שלא  משנה מה אף פעם לא אבין אותו Smileys
אני לא הולכת לראות את המדריכים והמורים יותר,שאני לא אראה יותר את החברים שלי מברזיל, ספרד, איטליה, טורקיה, צרפת, סין ובלגיה ולא להיות בברייטון יותר, שהפך לבית של כולנו בשבועיים האחרונים..SmileysSmileysSmileys

הכרתי והתחברתי לאנשים מכל העולם, שהם תמיד יהיו בלב שלי ותמיד אזכור אותםSmileys

אני רוצה להגיד תודה למדריכות שלנו, יובל ועינב שעזרו ונתנו מענה לכל שאלה או בקשה. תודה ענקית לקמפוס, שנותנים לדבר הזה, שנקרא סאמר סקול לקרות כל שנה ושנה מחדש, ונותנים אפשרות להכיר ילדים מכל העולם.

תודה ענקית להורים המדהימים שלי, שנתנו לי אפשרות לצאת לחוויה המטורפת הזאתSmileysSmileys

ותודה לכל הקבוצה על שבועיים מדהימים!!