נעה מצליח

• מרכז: לונדון Harrow Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2016

נעה מצליח  (נעה מצליח)

אז איך מסכימים את השבועיים ...

דיאנה גלפר אוסיפוב

היי   אני דיאנה אוסיפוב ,אני ...

שלי דקל  (שלי)

היי,   קוראים לי שלי ...

רועי כספי  (רועי)

שלום,קוראים לי רועי כספי, ...

גילי קאופמן

שלום   קוראים לי גילי ...

סתיו יאנג

היי,   קוראים לי סתיו ...

אז איך מסכימים את השבועיים הכי מדהימים שהיו לי?

איך מסכמים את כל האנשים, החוויות, המראות וכמובן השופינג...
לספר את כל מה שחוויתי אני לא אצליח, הכיף היה בלתי יתואר אבל אשתדל להסביר לכם עד כמה זאת חוויה של פעם בחיים.

קוראים לי נעה מצליח, אני בת 16 מאור יהודה והשנה יצאתי בפעם הראשונה לסאמר סקול, למחזור השני במרכז HARROW DISCOVERY.

מבחינתי אני התחלתי את המסע שלי עם סאמר סקול לפני בערך 5 שנים שגיליתי על הדבר המדהים הזה.

תמיד קינאתי בילדים טסו לשם, קראתי כמעט כל סיפור שנכתב באתר.

שנים שניסיתי לשכנע את ההורים שלי לטוס, אבל כל פעם היה להם תירוץ אחר, השנה אחרי כמה שנים טובות שהצקתי להם בעניין, נגמרו התירוצים והפעם בלי הרבה שיכנועים הם רשמו אותי, ופה התחיל המסע האמיתי.

נרשמתי יחסית מאוחר (חודש לפני הטיסה) וישר באותו היום הצטרפתי לקבוצת הוואטסאפ, ואז הבנתי שאני בין הגדולות בקבוצה ונורא חששתי לגבי חברים, נרשמתי לבד בלי חברה איתי ופחדתי שיהיה לי קשה להתחבר לילדים שקטנים ממני -טעותתתת-  כל הקבוצה הייתה מדהימה והחיבור היה מהיר מאוד.

במשך חודש שלם ההתרגשות הצטברה וביום הטיסה הייתי בהיי מטורף.
הגענו לשדה ראינו את כל הקבוצה וכמובן את המדריכות המהממות שלנו דביר וענת ואחרי בדיקות בטחוניות שוחררנו לדיוטי פרי והכרנו כולם יותר לעומק, בטיסה נדירים היו הילדים שישבו במקום בשקט, כולנו הסתובבנו נרגשים ואפחד לא יכל לשבת במקום שלו בלי לזוז.

אחרי 5 שעות וקצת נחתנו בלונדון והתחלנו את המסע שלנו למרכז, לאורך כל הנסיעה (שהייתה יחסית קצרה) כולם שרו והתלהבו מהמראות שנראו מחלונות האוטובוס ובעיקר מהעניין שהכביש הפוך לגמרי.

הגענו למרכז וטרי המקסים קיבל אותנו, עשה לנו סיור באוניברסיטה ולאחר ארוחת ערב קיבלנו את המפתחות לחדרים, התמקמות קטנה ויצאנו פעילות ערב ראשונה, אני וליהי ניסינו להתחבר יותר למדריכים החתיכים והמדהימים שלנו באותו ערב במקום לשאר הילדים מהעולם.

הימים שלנו התחלקו ל2 סוגים: סוג אחד הוא יום טיול מלא והשני הוא יום חצי.
סדר היום של יום טיול מלא היה:
ארוחת בוקר, עלייה על אוטובוסים עם ארוחות צהריים ארוזות, טיול ביעד (אוקספורד העיר, באת', THROPE PARK), חזרכה לאוניברסיטה לקראת ארוחת ערב, טיפה זמן חופשי ופעילות ערב עם הג'ושים.
סדר יום חצי היה:
ארוחת בוקר, 2 שיעורים אורך כל אחד שעה וחצי ובאמצע הפסקה של חצי שעה (שיעור אחד עם חוברת והשני היה פרוייקט שבסף הוצגו הפרוייקטים מול כל הכיתות), ארוחת צהריים, טיול למקומות שונים (מוזיאונים, קניון אאוטלט, ביג בן וכו'), חזרה לאוניברסיטה, ארוחת ערב, טיפה זמן חופשי ופעילות ערב.
הפעילויות ערב תמיד היו כיפיות ומגבשות, בין אם זה היה קריוקי או תחרות אופנה וכו'.
 אחרי הפעילות ערב היינו יושבות עם האיטלקיים בכניסה לחדרים על הספה הקבועה.
עברתי חוויה של פעם בחיים עם אנשים מדהימים מהעולם וקבוצה מושלמת מהארץ.
צברתי מלא חוויות וחברים לעוד שנים מהיום.
תודה על קיץ מושלם ובלתי נשכח.